Dat is wel vetquote:Op maandag 26 december 2022 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog live gezien een maand geleden.
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat Nederland een minder smakeloos land is geworden, maar goede zaakquote:Op maandag 26 december 2022 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Intratuintje in je hart gesproken. De tijd dat Jan Smit uberhaupt nog in de T2000 stond zijn ook al wel ff voorbij he? Zelfde als Frans Bauer en Henk Wijngaard. Hoeveel pulp er ook in de lijst staat, t levenslied weet minder dan vroeger voet aan de grond te krijgen
Samson die met zn tampeloerus op een bongo slaat. Lekker manquote:
Niets fout aan goede muziek.quote:Op maandag 26 december 2022 12:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Ondanks de foute nederlandse covers
Nou ja 1x frans erin heb ik liever dan tinoquote:Op maandag 26 december 2022 12:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Nederland een minder smakeloos land is geworden, maar goede zaak
Pulp stond vanochtend in de lijst.quote:Op maandag 26 december 2022 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Intratuintje in je hart gesproken. De tijd dat Jan Smit uberhaupt nog in de T2000 stond zijn ook al wel ff voorbij he? Zelfde als Frans Bauer en Henk Wijngaard. Hoeveel pulp er ook in de lijst staat, t levenslied weet minder dan vroeger voet aan de grond te krijgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
ja mag 1000 plekken hoger sowiesoquote:Op maandag 26 december 2022 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pulp stond vanochtend in de lijst.
Dan maar iets verder omhoog kijkenquote:Op maandag 26 december 2022 12:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Er komt een martelslecht kwartet nu aan
Nee, morgen is het een kutlied.quote:Op maandag 26 december 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een TOPLIED
Hopelijk blijft het nog even zo
Daarna inderdaad weer Happinessquote:Op maandag 26 december 2022 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan maar iets verder omhoog kijken
Zet je maar alvast schrap voor de puberteit.quote:Op maandag 26 december 2022 12:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaaltje over de jongste Pippie (7).
Die had dus een kerstdiner op school afgelopen week. Helemaal leuk, mooie jurk aan, klas versierd, de Pippies hadden zich opgemaakt. Ouders uitgesloofd in de keuken om pannenkoekenspiesjes te maken.
Nou heeft jongste Pippie een vriendje, we noemen hem Jonah.
Na afloop van het kerstdiner kregen we wat foto's en filmpjes opgestuurd. En op een filmpje zag ik dat Pippie een kusje gaf aan een andere jongen, laten we hem Mara noemen.
Ik vroeg toen aan Pippie.. "ik zag op een filmpje dat je een jongen een kusje had gegeven. Weet je wie het was?"
Ze keek me aan en zei aarzelend: "Ray? Rafael??". Toen heb ik haar maar snel afgekapt en gezegd dat het Mara was.
De opvoeding is nog work in progress, zeg maar.
Haha kleine kinderen verliefdheid.. mooi is dat.quote:Op maandag 26 december 2022 12:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een verhaaltje over de jongste Pippie (7).
Die had dus een kerstdiner op school afgelopen week. Helemaal leuk, mooie jurk aan, klas versierd, de Pippies hadden zich opgemaakt. Ouders uitgesloofd in de keuken om pannenkoekenspiesjes te maken.
Nou heeft jongste Pippie een vriendje, we noemen hem Jonah.
Na afloop van het kerstdiner kregen we wat foto's en filmpjes opgestuurd. En op een filmpje zag ik dat Pippie een kusje gaf aan een andere jongen, laten we hem Mara noemen.
Ik vroeg toen aan Pippie.. "ik zag op een filmpje dat je een jongen een kusje had gegeven. Weet je wie het was?"
Ze keek me aan en zei aarzelend: "Ray? Rafael??". Toen heb ik haar maar snel afgekapt en gezegd dat het Mara was.
De opvoeding is nog work in progress, zeg maar.
Ik kwam alleen naar dit topic om een reactie van jou te vinden hahaquote:Op maandag 26 december 2022 12:20 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme en dan dit .... bedankt Nederland, bedankt. Wij zullen dit nooit noooit noooit vergeten.
Ik ook niet. Zo nog eentje van De Dijk en dan ga ik met brunch bezig.quote:Op maandag 26 december 2022 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze niet zo heel vervelend eigenlijk.
quote:Op maandag 26 december 2022 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kwam alleen naar dit topic om een reactie van jou te vinden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |