Tot later en beterschapquote:Op maandag 26 december 2022 12:02 schreef essnhills het volgende:
Thanks allemaal
Ik haak weer ff af. Tot later!
Het lijkt wel of mensen altijd iets moeten doen... ik vind het heerlijk om af en toe helemaal niets te doen.quote:
Ik vind dat ook fijn, zeker met kerst. Mijn enige twee vrije dagen in deze periodequote:Op maandag 26 december 2022 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen altijd iets moeten doen... ik vind het heerlijk om af en toe helemaal niets te doen.
quote:Op maandag 26 december 2022 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen donderdag naar een concert van Leoni Jansen geweest. Die coverde dit nummer nog in het Nederlands.
Met de tekst "Ik las het in de buurtapp..."
Neequote:Op maandag 26 december 2022 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen donderdag naar een concert van Leoni Jansen geweest. Die coverde dit nummer nog in het Nederlands.
Met de tekst "Ik las het in de buurtapp..."
Ik vind het sowieso heerlijk om niets te doen, en vooral niets te moeten op vrije dagen.quote:Op maandag 26 december 2022 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen altijd iets moeten doen... ik vind het heerlijk om af en toe helemaal niets te doen.
Inderdaad. Gisteren hadden wij Kerstviering, maar vandaag lekker niets. Alleen Twan komt vanavond even met zijn vriendin.quote:Op maandag 26 december 2022 12:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind dat ook fijn, zeker met kerst. Mijn enige twee vrije dagen in deze periode
Ik ga niet klikkenquote:Op maandag 26 december 2022 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=1598293103962838
Vanwege gestresste mensen die elkaar in de drukte misschien wel de hersens in gaan slaan?quote:Op maandag 26 december 2022 12:03 schreef Berkery het volgende:
Beveiligers bij de Intratuin, veeg me op
WIL ik dit wel luisteren?quote:Op maandag 26 december 2022 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=1598293103962838
Kan ik dan ook geen moment even weg? Ik moet afbakbroodjes eeeh ja nou, afbakken dus. Ik moet toch een keer ontbijten hequote:
Heerlijk toch, vandaag ook niks hier, mijn schoonouders komen eten maar pas rond 16:00quote:Op maandag 26 december 2022 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren hadden wij Kerstviering, maar vandaag lekker niets. Alleen Twan komt vanavond even met zijn vriendin.
Ik moet morgen ook weer werken.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 26 december 2022 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan ik dan ook geen moment even weg? Ik moet afbakbroodjes eeeh ja nou, afbakken dus. Ik moet toch een keer ontbijten he
Het was gewoon een heel leuk concert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |