Wel een inmiddels zieke Dionquote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar je ontloopt wel de zwaar overgewaardeerde Dion
Freek had niet genoeg aan Suzan tijdens Volle Maanquote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou maar geen ruimte hebben voor Suzan en Freek
Of de 27e remix van dezelfde singel van Kensington. Wel knap dat ze telkens weten te scoren met die zelfde singel.quote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou maar geen ruimte hebben voor Suzan en Freek
Godverquote:
quote:
Who can blame himquote:Op zondag 25 december 2022 23:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Freek had niet genoeg aan Suzan tijdens Volle Maan
Ik zou hem er ook in gestopt hebben hoorquote:
Gelukkig is Babs er ook een paar keer uit gevallenquote:Op zondag 25 december 2022 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh, guilty pleasure deze
Bijzonder dat er genoeg weke tena ladies te vinden zijn elk jaar wel om dit erin te stemmen
Kunnen nooit ver zijn, ze hangt er met haar neus nog net aanquote:Op zondag 25 december 2022 23:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gelukkig is Babs er ook een paar keer uit gevallen
zijn wel meer van die combi's die tenenkrommend zijnquote:Op zondag 25 december 2022 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Zulke mooie stemmen en dan zo'n kutnummer.
@Bomenverzameling zit een heel andere stream te kijken intussen?quote:Op zondag 25 december 2022 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou hem er ook in gestopt hebben hoor
Ohquote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef Gretzl het volgende:
En nu is het genoeg geweest met die MechaB![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk sws niet naar een streamquote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:bomenverzameling zit een heel andere stream te kijken intussen?
die zit nog bij Maanquote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:bomenverzameling zit een heel andere stream te kijken intussen?
Hier is iets niet in de haak.quote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kunnen nooit ver zijn, ze hangt er met haar neus nog net aan
Maar hier ben je toch voor behandeld?quote:
Ja, maar ik heb alleen mijn moeder...quote:Op zondag 25 december 2022 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar hier ben je toch voor behandeld?
Laat hem, hij heeft alleen zijn moeder.quote:Op zondag 25 december 2022 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar hier ben je toch voor behandeld?
sterkte alvastquote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef Evenstar het volgende:
Inkeltje begint zo, dus ik ga maar eens drank pakken.
HELP.quote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef Evenstar het volgende:
Inkeltje begint zo, dus ik ga maar eens drank pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |