Was hij een beetje in zijn doen? Toen ik hem live zag, was hij chagrijnig en duurde het optreden niet heel lang.quote:Op zondag 25 december 2022 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een hoogtepunt van dit jaar: Ik heb voor het eerst Nick Olivieri live gezien
Wel veel te oud om tot de befaamde club te horenquote:
Wat een filosofie op de late avond.quote:Op zondag 25 december 2022 23:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het tegenwoordige leven is een aaneenschakeling van stompzinnige hypes.
The House of the Rising Sun waarschijnlijk ook wel.quote:Op zondag 25 december 2022 23:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Whiskey in the jar om er maar een te noemen
Ik ga het in mijn lijst zetten om in 2023 te luisteren!quote:Op zondag 25 december 2022 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou voor Live With Me van de Twilight Singers gaan.
Beter dan het origineel.
Wanneer is de volgende MegaStreisand?quote:Op zondag 25 december 2022 23:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
South Park referenties is altijd een +1
Zo gek is dat toch niet? Ze komt in het nieuws vanwege haar overlijden. Mensen horen weer haar nummers voorbij komen. Denken, goh, dat was best een geinig plaatje. Laat ik die dit jaar eens op mijn lijstje zetten.quote:Op zondag 25 december 2022 23:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch verbaast t me wel dat de dood van zo iemand als Irene Cara de mensen kan motiveren er weer op te stemmen. Tis geen groots artiest met een enorme legacy. Maar dan toch denken genoeg mensen: oh ja hier heb ik jaren niet op gestemd, maar ik weet nu wat ik al die jaren heb gemist.
Inmiddels al iets gewonnen??quote:Op zondag 25 december 2022 23:29 schreef Paul het volgende:
Echt raar dat fame niet elk jaar in de top 2000 staat
Geef het twee nummersquote:Op zondag 25 december 2022 23:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende MegaStreisand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |