Ook best wel een flatline op persoonlijk vlak. Op zich niks mis mee.quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nou hoe was iedereens jaar? Een hoogtepunt en dieptepunt graag
In de muziekschoolquote:Op zondag 25 december 2022 22:38 schreef ok01 het volgende:
En nog een rondvraag: waar waren jullie tijdens 9/11? (niet 9 september)
Ai dat lijkt me een bizar gevoelquote:Op zondag 25 december 2022 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Op school in Rotterdam toen m’n moeder een sms stuurde dat die toren waar ik anderhalve maand geleden op stond in brand stond.
Heel gek, wij hebben dezelfde hoogte- en dieptepunten.quote:Op zondag 25 december 2022 22:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoogtepunt(en): geëmigreerd naar Zweden, mijn baan hier, en tante geworden van een neefje.
Dieptepunt: mijn nichtje van 1 lag op de IC, maar is helemaal goed gekomen, gelukkig!
Die van mijn vader. Dit werd ook op zijn begrafenis gespeeldquote:
Hoogtepunt : EIndelijk een keer naar het Rijksmuseum, Mauritshuis en het Van Gogh museum geweest in een week en en dag..quote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nou hoe was iedereens jaar? Een hoogtepunt en dieptepunt graag
Ach, we krijgen zometeen weer een banjo om het te verpesten.quote:
Klinkt overall als een mooi jaarquote:Op zondag 25 december 2022 22:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook best wel een flatline op persoonlijk vlak. Op zich niks mis mee.
Wat betreft leuke activiteiten buiten de deur (in mijn geval voornamelijk concerten, festivals en voetbalwedstrijden) wel echt een véél toffer (maar soms ook vermoeiender) jaar dan de twee edities die we hiervoor hadden. Maar dat had een duidelijke reden natuurlijk. Ik ben vanaf maart weer helemaal los gegaan met live-muziek. Sowieso een aantal onvergetelijke concerten en festivals achter de rug![]()
![]()
Specifieke hoogte- en dieptepunten moet ik nog even over nadenken, kom ik ongetwijfeld de 30e of 31e nog op terug
Ik denk dat de favo band van mijn vader The Jayhawks is.quote:Op zondag 25 december 2022 22:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Die van mijn vader. Dit werd ook op zijn begrafenis gespeeld
quote:Op zondag 25 december 2022 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoogtepunt : EIndelijk een keer naar het Rijksmuseum, Mauritshuis en het Van Gogh museum geweest in een week en en dag..
Dieptpunt. Mijn depressieve klachten zijn momenteel ernstig te noemen..
Huh wanneer? Toen met de tweede halve finale?quote:Op zondag 25 december 2022 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier in Harderwijk. Ik had je uitgenodigd, maar het kwam je niet uit dat het op donderdag is, wat ik wel begrijp.
Zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 25 december 2022 22:44 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die bij dit nummer altijd aan deze gebeurtenis moet denken? (ook al woonde ik zelf nog niet in Rivierenland toen).
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2022 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoogtepunt : EIndelijk een keer naar het Rijksmuseum, Mauritshuis en het Van Gogh museum geweest in een week en en dag..
Dieptpunt. Mijn depressieve klachten zijn momenteel ernstig te noemen..
Ja we hebben er nu een paar gehad van acts die er niet vaak in staan en ook niet heel recent zijn, dat krijg je danquote:Op zondag 25 december 2022 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is er ook zo eentje waar ik de komende jaren voor vrees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |