Yup!quote:Op zondag 25 december 2022 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Fijn dat we hier niet in die Beggin’ hype trappen maar gewoon voor de goede nummers gaan.
Nope.quote:Op zondag 25 december 2022 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je nog ingeburgerd worden?
Ik hoef geen van beide erin eerlijk gezegd. Gewoon hun hard rock repertoire in het Italiaans voor mij.quote:Op zondag 25 december 2022 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Fijn dat we hier niet in die Beggin’ hype trappen maar gewoon voor de goede nummers gaan.
Met nadruk op beetje, ja.quote:Op zondag 25 december 2022 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is al het vreten een beetje gezakt inmiddels?
Smakeloos land enzoquote:
Dat is het allerbest. Torna la casa, Coraline.quote:Op zondag 25 december 2022 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoef geen van beide erin eerlijk gezegd. Gewoon hun hard rock repertoire in het Italiaans voor mij.
Ja moest nog editen, ik snap jequote:Op zondag 25 december 2022 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik snap nu wel wat je intentie was met die post
Nah, ze hadden eerder ook al softe nummers, dus dit is een beetje onzin gebaseerd op één nummerquote:Op zondag 25 december 2022 22:11 schreef 4-elements het volgende:
Maneskin is helaas de softere kant opgegaan.
Kom je daarna dan hier?quote:Op zondag 25 december 2022 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo het bezoek is weer de deur uit, nu kan ik nog even fokken
Oh die van mij werkt gewoon, wat is er loos?quote:Op zondag 25 december 2022 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een waardeloze kutstream trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |