Gezellig, ik ook!quote:
Zometeen komen mijn ouders ook op bezoek en gaan we samen hier etenquote:Op maandag 26 december 2022 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
Goedemorgen!![]()
Allemaal eerste kerstdag overleefd zie ik?
Vandaag gourmetten met de schoonfam bij ons
Heb je ook meegedaan aan de wandeling?quote:
Nee.quote:Op maandag 26 december 2022 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je ook meegedaan aan de wandeling?
En dan toch al moe zijnquote:
Ja, geen idee waarom. Tekort geslapen, denk ik.quote:
Is het erg dat ik dit niet ken?quote:Op maandag 26 december 2022 18:48 schreef Redefine het volgende:
Oh ja Mia van GorkI. Die paar keer per jaar dat ik het hoor denk ik elke keer weerMaar je schijnt het helemaal geweldig te moeten vinden.
Het officieuze volkslied van België mag je wel kennen, ja, @Redefine snapt er ook helemaal niets van als hij zegt dat het niet geweldig zou zijn!quote:Op maandag 26 december 2022 18:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dit niet ken?
Nee. Het is ook nooit een hit geweest in Nederland. Maar in Vlaanderen is dit wel een klassieker.quote:Op maandag 26 december 2022 18:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dit niet ken?
Zoete borrelplankquote:Op maandag 26 december 2022 16:32 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben meegedaan aan een georganiseerde kerstwandeling, was erg leuk!
Straks maken we nog een hartige en een zoete borrelplank, met kliekjes en een paar aanvullingen
Petit fours, lavacakejes, macarons en musketkransjesquote:Op maandag 26 december 2022 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoete borrelplank? Wat zit daar dan allemaal bij?
Oh, is het al op? Anders kom ik NU naar jullie toe om mee te etenquote:Op maandag 26 december 2022 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Petit fours, lavacakejes, macarons en musketkransjes![]()
Ik snap het wel. Het is gewoon geen bijzonder nummerquote:Op maandag 26 december 2022 19:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het officieuze volkslied van België mag je wel kennen, ja, @:Redefine snapt er ook helemaal niets van als hij zegt dat het niet geweldig zou zijn!
O nee, wat ging er misquote:Op maandag 26 december 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Ons kerstdiner was trouwens mislukt. Dus we hebben patatjes gehad![]()
Het meeste is op jaquote:Op maandag 26 december 2022 19:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, is het al op? Anders kom ik NU naar jullie toe om mee te eten
Gelukkig gaat het om de gezelligheidquote:Op maandag 26 december 2022 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Ons kerstdiner was trouwens mislukt. Dus we hebben patatjes gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |