quote:
Oudste Pippie bereidt inmiddels de desserts. Ik geloof in haarquote:Op zondag 25 december 2022 12:28 schreef ok01 het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds een beetje verontrust door Wassabi ijs. Ik mag hopen dat jullie allemaal wel normale kerstdiners hebben vanavond
Redelijk normaal.. De woonbegeleiding heeft als het goed is CHinees besteld voor de bewoners..quote:Op zondag 25 december 2022 12:28 schreef ok01 het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds een beetje verontrust door Wassabi ijs. Ik mag hopen dat jullie allemaal wel normale kerstdiners hebben vanavond
Zolang ze maar van de Wassabi af blijft, maar komt vast wel goedquote:Op zondag 25 december 2022 12:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oudste Pippie bereidt inmiddels de desserts. Ik geloof in haar
Ja zeker hoewel ik haar vroegere werk vele malen beter vind.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 25 december 2022 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk normaal.. De woonbegeleiding heeft als het goed is CHinees besteld voor de bewoners..
quote:Op zondag 25 december 2022 12:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oudste Pippie bereidt inmiddels de desserts. Ik geloof in haar
Lopende band werkquote:Op zondag 25 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Drie dagen met Anouk zijn levert je zo weer een kind op
Wasabi-ijs.quote:Op zondag 25 december 2022 12:28 schreef ok01 het volgende:
Ja en het is voor de bewoners zonder eigen bijdragequote:
Ja! Erg sympathiek. Een van de leukste gastenquote:Op zondag 25 december 2022 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond 'r tof bij Boerderij van Dorst
Bob houdt ook wel van douwen.quote:Op zondag 25 december 2022 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Drie dagen met Anouk zijn levert je zo weer een kind op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |