Het is nooit te vroeg om te klagen.quote:Op zondag 25 december 2022 02:54 schreef PippenScottie het volgende:
Is het te vroeg om te klagen over de overkill aan George Michael in de lijst?
Hier had inderdaad net zo goed Suus & Freek kunnen staanquote:Op zondag 25 december 2022 02:54 schreef PippenScottie het volgende:
Is het te vroeg om te klagen over de overkill aan George Michael in de lijst?
Tot morgen Dago!quote:Op zondag 25 december 2022 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi jongens. Kom net uut de kroeg. Tot morgen
quote:Op zondag 25 december 2022 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi jongens. Kom net uut de kroeg. Tot morgen
Mijn eerste nummer is pas over 14 nummers ofzoquote:
Veel te lekker. Mijn tweede nummer is Blue Hotel!quote:Op zondag 25 december 2022 02:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Lekker dromen over San Pedro!
#stemnummerquote:
van wie.quote:
Naja ik bedoel de snelste streams. Kan wel die van nproradio.nl pakken, maar misschien zijn er snellere.quote:
Nou kijk, het zit zo...quote:Op zondag 25 december 2022 03:03 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe de fuck kom obladioblada al dit uur dan.
De potten & pannen zijn er nog altijd.quote:Op zondag 25 december 2022 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens sterke drank ingeslagen. Dus we moeten maar even van Inkelen deze week.
Vandaag zonder geprobeerd, niet te doen.quote:Op zondag 25 december 2022 03:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens sterke drank ingeslagen. Dus we moeten maar even van Inkelen deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |