Vooral omdat het de albumversie isquote:Op zondag 25 december 2022 01:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Moet morgen vrij vroeg op.. Maar Blinded By The Light toch wel een must om mee te pakken nog straks.
tja zo kunnen we wel doorgaanquote:
Gelukkig wel iedere scheet van Beatles, Queen, Bruce, Coldplay etc.quote:
Een van die mensen is Wieger Hoogendorp, die staat tegenwoordig als kampsjaak mee te spelen bij Goldband en Sophie Straat... nogal een contrast met de tijd als charmante gitarist bij Caro Emeraldquote:Op zondag 25 december 2022 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
mwa, het is net wie er in dat project wat geschreven heeft. Er zaten nogal wat mensen achter.
oeh echt?quote:
She loves you van de Beatles staat er dan weer niet inquote:Op zondag 25 december 2022 01:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gelukkig wel iedere scheet van Beatles, Queen, Bruce, Coldplay etc.
Wat dacht je van Black Sabbath. Die staan er ook maar 1 keer inquote:Op zondag 25 december 2022 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
Deep Purple staat er schandalig weinig in trouwens. Hebben naar mijn beleving uberhaupt veel te veel onder gedaan voor Led Zeppelin, terwijl beide bands zoveel betekend hebben voor rock en metal.
Blackmore + Lord combinatie is een oorgasmequote:
quote:
Nog maar bij 1986 en nu al 2 nummers die gered moeten worden.quote:Op zondag 25 december 2022 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman noteert deze voor volgend jaar
ja, dat kan ook echt niet. zijn voor mij toch wel echt de grote 3 voorvaderen van hard rock en metal.quote:Op zondag 25 december 2022 01:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat dacht je van Black Sabbath. Die staan er ook maar 1 keer in
Precies daarom ja! Zag ik pas toen ik de stembevestiging kreeg trouwens. STond er bij het stemmen nog niet bij dacht ik. Dat wordt dus de Snowy White achtige gitaarsolo en "but mama that's where the fun is" genotquote:
War pigs kan er prima bij.quote:Op zondag 25 december 2022 01:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrquote:Op zondag 25 december 2022 01:12 schreef ok01 het volgende:
[..]en het zit niet in de shift van Van Inkel, dus grotere kans dat het ook daadwerkelijk uitgespeeld wordt
Mja, dat is nog te begrijpen, is wat minder toegankelijk .quote:Op zondag 25 december 2022 01:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |