Nouuuuu, Jeroen van Inkel is nog niet klaar met verkloten dus dat weten we nog niet zeker of je die ook echt hoortquote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef ok01 het volgende:
Maar we gaan dus in drie uur tijd twee versies van zowel Fire als Beast of Burden horen
Hij schijnt te druk te zijn voor Radio 5 luisteraarsquote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen we Jeroen van Inkel in 2023 naar Radio 5 verhuizen? Even serieus.
Er is verschrikkelijk veel mis in dit land.quote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef ok01 het volgende:
Maar we gaan dus in drie uur tijd twee versies van zowel Fire als Beast of Burden horen
Otherkins zullen zich nu gepasseerd voelen inderdaadquote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
ladies and people.
Dit vind ik discriminerend
Hij is zelfs nog van Radio 5 overgekomenquote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
prima liedje dit. staat verrassend laagquote:Op zondag 25 december 2022 01:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op 22 ooit dit, dit moet wel de hoogste noteirng voor een plaat zijn die je komende uren (of misschien zelfs vandaag) gaat tegenkomen
Daar komt ie vandaan, hij was te druk voor die zenderquote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zolang hij Deep Purple maar niet afkaptquote:Op zondag 25 december 2022 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nouuuuu, Jeroen van Inkel is nog niet klaar met verkloten dus dat weten we nog niet zeker of je die ook echt hoort
Dan zien zn ogen Deep Purple daarnaquote:Op zondag 25 december 2022 01:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zolang hij Deep Purple maar niet afkapt
hey ho let's go out of the top 2000quote:Op zondag 25 december 2022 01:05 schreef Berkery het volgende:
Ik zie net dat mijn eerste stemplaat als tussen 8 en 9 komt. Ramones zien we dit jaar ook voor het laatst
Aanstelleritis van haar, ongeloofwaardig ookquote:Op zondag 25 december 2022 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hier altijd op gestemd maar kon het dit jaar niet meer opbrengen omdat ze er zelf ook niet meer aan herinnert wil worden
quote:Op zondag 25 december 2022 01:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan zien zn ogen Deep Purple daarna
Vreselijk. Stuur die man dan gewoon van de zender af. Dit is alsof je Arnie van soapie degradeert tot directeur van Eyeworks. Het klopt niet.quote:Op zondag 25 december 2022 01:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar komt ie vandaan, hij was te druk voor die zender
Eigenlijk ben ik bij elk woord dat Van Inkel uitspuugt al geneigd een shotje te nemenquote:Op zondag 25 december 2022 01:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Die stond er afgelopen jaren niet bij, nieuw lijstje maken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |