Daarom Annemieke godinquote:Op zondag 25 december 2022 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bart kan ik idd ook weinig mee. Interessantdoenerij kan ik slecht tegen.
Kortpittige huisvrouwen die nog altijd hopen een keer gevingerd te worden door Marco B op de fanclubdagquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 01:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kortpittige huisvrouwen die nog altijd hopen een keer gevingerd te worden door Marco B op de fanclubdag
Ik doe mee, M!quote:Op zondag 25 december 2022 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga op uitzondering van een paar afschuwelijke draken (Paul de leeuw met zn kutvlieger, Andre Hazes) proberen zo weinig mogelijk te muten in de t2000. Wil een beetje meer open staan voor dingen, of zo.
quote:Op zondag 25 december 2022 01:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kortpittige huisvrouwen die nog altijd hopen een keer gevingerd te worden door Marco B op de fanclubdag
of gewoon zeer geschikte hoofdrolspelers voor de A-team of Stormtroopersquote:Op zondag 25 december 2022 01:02 schreef Evenstar het volgende:
Agenten begonnen te schieten, niemand raakte gewond.
Op non-actief zetten en terug naar de schietbaan ....
Absoluut.quote:Op zondag 25 december 2022 01:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vind ik denk ik wel de beste dj deze editie
Vooral heel loosquote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
ladies and people.
Dit vind ik discriminerend
Mag ook afgevoerd worden naar Siberië van mij hoor.quote:Op zondag 25 december 2022 01:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kunnen we Jeroen van Inkel in 2023 naar Radio 5 verhuizen? Even serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |