Lift mee op al die zeurende boerenquote:Op zondag 25 december 2022 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Deze binnenkomer snap ik totaal niet, is er iemand dood?
Jij vindt dat niet normaal?quote:Op zondag 25 december 2022 00:47 schreef Fred_B het volgende:
7x Normaal in de lijst is gewoon te veel.
Oerend Hard en Deurdonderen is wel voldoende jaquote:Op zondag 25 december 2022 00:47 schreef Fred_B het volgende:
7x Normaal in de lijst is gewoon te veel.
Ja, als ik dronken ben in een kroeg, niet in de Top 2000 .....quote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef MTheBassman het volgende:
eerlijk gezegd kan ik dit wel waarderen
Ondanks dat is het nog steeds hemeltergend slecht.quote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef peaceman het volgende:
dit is beter dan "de boer dat is me een asociale kerel die denkt dat de wet niet voor hem geldt" die we nog gaan krijgen...
Inclusief Audi in the streetquote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef Cee het volgende:
Origineel Down On The corner van CCR is beter.
Ja precies. Eventueel Alie op deze positie.quote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oerend Hard en Deurdonderen is wel voldoende ja
ach als je weet wat er nog allemaal aan bagger komt, dan valt deze best mee.quote:Op zondag 25 december 2022 00:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ondanks dat is het nog steeds hemeltergend slecht.
Een bier, een bier, een glaasje bier. Dat gaat er altijd in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |