Een stuk of 2000 keer.quote:Op zondag 25 december 2022 00:14 schreef Martinello het volgende:
Ik vind de versie van Henk en Henk beter.
En misschien het feit dat ie zijn dochtertje verloren heeftquote:Op zondag 25 december 2022 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom dit vorig jaar, zoveel jaar na dato, ineens binnenkwam. Maar de reden zal wel weer Beste Zangers zijn
Mooiquote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Staat al jaren in m’n stemlijst, er dit jaar uit gehouden want zou er toch nooit inkomen.
Misschien in Zweden wel, maar hier is dit geen woordquote:
Kom kom, we kunnen allemaal eens 43e worden.quote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slechtste presenterende Nederlandse act op eurovisiesongfestival
Presterend, presenterend vond ik Treble drie keer erger.quote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heel treurig natuurlijk, maar moet heel NL dat leed dragen?quote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En misschien het feit dat ie zijn dochtertje verloren heeft
Treble is het daar niet mee eensquote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
en dat gun je niemand. je kind verliezen is de nachtmerrie van elke ouder.quote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En misschien het feit dat ie zijn dochtertje verloren heeft
Iets met TikTok las ik ergens.quote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
MooiVolgens mij is 505 ook de meest onverklaarbare nieuwkomer in deze lijst. Volgend jaar stem je er wel op en stijgt ie!
benieuwd of dit in 2023 verbeterd kan wordenquote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ooit hadden we het talent van Double Datequote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Presterend, presenterend vond ik Treble drie keer erger.
Die werden niet laatste in een halve finalequote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Presterend, presenterend vond ik Treble drie keer erger.
Hoor ik daar Sieneke?quote:Op zondag 25 december 2022 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Treble is het daar niet mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |