God aub niet zegquote:
Ik ken hem vooral van het enthousiasme op FOK ipv ‘de radio’quote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heh?Waarom kent niemand de mooiste van Arctic Monkeys?
Hij begint wel te lijden aan de ziekte van Hedelquote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Wertha het volgende:
Heeft Van Inkel de ziekte van Parkinson?
Even ruiken voor de zekerheidquote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat dat hetzelfde jasje is.
Die is te krakkemikkigquote:
Staat al jaren in m’n stemlijst, er dit jaar uit gehouden want zou er toch nooit inkomen.quote:Op zondag 25 december 2022 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heh?Waarom kent niemand de mooiste van Arctic Monkeys?
Welke flapdrol is dat?quote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
God aub niet zeg
... aan de andere kant trek ik hem beter dan die van Inkel of die flapdrol die straks nog komt.
Duncan Brown met Wild Places had op plek 2000 moeten staan ipv oliviaquote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Cee het volgende:
Hier had ook mijn stem voor Xanadu kunnen staan.
Hier kijk ik van op!quote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit had van mij niet gehoeven...
Alle DJ's vinden zichzelf geweldigquote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Die is te krakkemikkig
(blij toe, ik kan mensen niet uitstaan die zichzelf fantastisch vinden )
Die moet ze eens uitbrengen dan.quote:Op zondag 25 december 2022 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Olivia Rodrigo heeft leukere muziek gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |