Haha, ik moest er ook om lachen, arme sollicitanten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
Moet bekennen dat ik gisteren wel weer erg leuk vond. Dir hysterische manier van solliciteren
Ja dat vergt wel lef. Vooral omdat het van huis uit handelaren zijn en dat is als je eenmaal de weg weet wel zo overzichtelijk. Koop iets en verkoop dat met 40, 60 of 80% winst.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt wel, dat kwam inderdaad boel gescript over. Maar daar uit bleek juist dat ze met heel veel lef dat oude kasteel ooit gekocht hebben. Likje verf en een behangetje moet genoeg zijn. Met hulp van lokale bouwvakkers.
Montana en Martien vormen een prima stylingduo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:17 schreef ZanneG het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ica-reageert-nou-ja/
Vreemd genoeg vindt Erica dat Maxime zo groot en goed aandeel in de serie heeft en dat beloont moet worden, terwijl Maxime alleen maar voor volop ergernis zorgt en echt niks positiefs.
Ook op twitter ergert iedereen zich dood aan Maxime en dr kinderachtige hysterische gegil, dus waarom zou zij meer geld verdienen dan dr ouders of zus?
Montana zei vorige aflevering nog dat ze het boek nog niet gelezen had, dus dat kan nog leuk wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:59 schreef ZanneG het volgende:
Montana vind ik een leuke lieve meid, samen met Martien doet ze lekker klussen en toen werd Maxime jaloers want zij kreeg geen aandacht alsof ze 3 is
Nu onthult Maxime dat ze ook flink pissig was over de gage van haar zus Montana. Ze vertelt in haar boek: “Montana is ook erg, hoor. Toen wij Chateau Bijstand maakten, is zij twee middagjes geweest en wilde zij ook betaald krijgen. Ze zei: ‘Wij hebben een afspraak, ik word voor elke aflevering betaald, of ik erin zit of niet.'”
Ze vervolgt: “Maar dat gold niet voor Chateau Bijstand. Dat gaat mij dan gewoon een brug te ver. (…) Had ze helemaal een officiële mail naar mijn moeder gestuurd met wat er allemaal was afgesproken. Zij is nog veel erger dan ik. Want als zij niet werkt, wil ze nog steeds geld.”
Dit is ook echt vals van Maxime
Volgens mij denken veel mensen dat leroy Bi of Gay is, ik zie het op twitter ook vaak voorbij komen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:31 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik vermoed al sinds het prille begin van de relatie tussen Maxime en Leroy dat hij straks ook ineens
homo 'blijkt te zijn'.
Om de een of andere reden komt die hele relatie op mij over als een aanzet tot overname van de
hele serie straks. Als Martien en Erica er geen zin meer in hebben dan gaat Maxime door samen
met Leroy, met dezelfde formule
Oeps, Leroy blijkt toch homo, zit Maxime daar weer mee, weer hetzelfde trauma als vroeger, maar
ze pakken het meteen leuk aan samen, blijven ook samenwonen en worden een klus duo of zo.
Misschien erg vergezocht maar er is een stemmetje dat het blijft roepen als ik de serie kijk - en het
is een stemmetje dat ik ondanks maxime's eeuwige gegil kan horen
Dat eerste denk ik steeds, het 2de lijkt mij een mooi business model. En daar zijn de Meilandjes dol op.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:31 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik vermoed al sinds het prille begin van de relatie tussen Maxime en Leroy dat hij straks ook ineens
homo 'blijkt te zijn'.
Om de een of andere reden komt die hele relatie op mij over als een aanzet tot overname van de
hele serie straks. Als Martien en Erica er geen zin meer in hebben dan gaat Maxime door samen
Oeps, Leroy blijkt toch homo, zit Maxime daar weer mee, weer hetzelfde trauma als vroeger, maar
ze pakken het meteen leuk aan samen, blijven ook samenwonen en worden een klus duo of zo.
Misschien erg vergezocht maar er is een stemmetje dat het blijft roepen als ik de serie kijk - en het
is een stemmetje dat ik ondanks maxime's eeuwige gegil kan horen
Hoef geen spin off met haar te zien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:07 schreef ZanneG het volgende:
Misschien dat dat idd wel Maxime haar opzet is, om als dr ouders er geen zin in hebben de hele boel over te nemen maar echt niet dat een RL soap rond hysterische Maxime en haar gezin gaat scoren of uberhaupt gemaakt wordt.
De makers kunnen haar beter uit die droom halen.
Als ze normaal doet en niet zo hysterisch dan zal het vast wel een aardige meid zijn maar nu is ze irritatie factor nr 1 van de hele RL soap.
Nee. Zeker niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:11 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoef geen spin off met haar te zien.
Elke 10 seconden gegil en mensen lopen commanderen. Ze kan wel samen een serie maken met meneer Gillis.quote:
Dit is eigenlijk wel een briljant idee, Maxime en Petertje samen op pad. Wel maar 1 aflevering per 3 weken graagquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Elke 10 seconden gegil en mensen lopen commanderen. Ze kan wel samen een serie maken met meneer Gillis.
Maxime en Peter doen een parkrondje en zeiken alles af. Ook Parky Marky moet eraan geloven. Daarna even door naar JP en Richard om daar alles af te kraken. Maxime geeft Martien nog even een schop na. Petertje lacht en dan laten ze Wendy hun veters strikken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een briljant idee, Maxime en Petertje samen op pad. Wel maar 1 aflevering per 3 weken graag
want het gaat gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid, al die ergernis aan het duo.
Toch zou ik kijken![]()
Maar wat zouden ze samen kunnen aanpakken? Iets met commanderen, dat sowieso, maar wat?
Het zou ook wel leuk zijn om ze tegen elkaar op te zetten. Maxime gaat Petertje bootcamp lessen geven.
Interessante gedachte.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:31 schreef JOHANK88 het volgende:
homo 'blijkt te zijn'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |