abonnement Unibet Coolblue
pi_207217551
Martien Meiland. Een naam die je zo op het eerste gezicht niet direct zal herkennen.
Tot je de sleutelwoorden: Ik Vertek, kasteel, homo, dochters en hysterie hoort...



Hij is inmiddels voor de 3e keer met 'zijn Erica' getrouwd en ze hebben weer een kasteel gekocht om op te lappen.

De afleveringen van 'Chateau Meiland' zijn hier terug te kijken *O* _O-
pi_207217633
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:08 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat niet alles met de grote camera is gefilmd. Sommige delen zijn met een GoPro of zelfs telefoon gefilmd. Beeldkwaliteit is dan ook minder.

En waarom is die boot zo leeg? Geeft een beetje armoedige indruk zo.
Inderdaad ook met het kerstdiner, allemaal lege tafels eromheen. :')
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:32:18 #3
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_207217669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:28 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Inderdaad ook met het kerstdiner, allemaal lege tafels eromheen. :')
Buiten het seizoen toch?
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:32:35 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_207217675
Wat een treurigheid zo'n Costa Cruise.. (of ik ben gewoon verwend met Disney cruises.. maar echt; alleen de inrichting al :x )

en de enige keer dat ik andere mensen heb gezien is bij dat `Peppa Pig gebeuren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:34:21 #5
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207217699
Volgens mij heeft die boot ook niet echt gevaren.
  zaterdag 24 december 2022 @ 22:35:17 #6
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_207217708
Die kerstboom bij dat diner is exact dezelfde als die in de lobby stond toen ze arriveerden. Verplaatst en hergebruikt door de regie.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_207217837
Cursus haar kammen met Martien. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207217864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:28 schreef Dutch_view het volgende:


Inderdaad ook met het kerstdiner, allemaal lege tafels eromheen. :')
Alles gefilmd op een lege boot aan wal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 24 december 2022 @ 23:02:42 #9
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_207218077
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:47 schreef golfer het volgende:

[..]
Alles gefilmd op een lege boot aan wal.
Zou wat zijn maar dat denk ik niet.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_207218106
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 22:47 schreef golfer het volgende:

[..]
Alles gefilmd op een lege boot aan wal.
flopshow
pi_207221315
Claire is toch leerplichtig? Dus dan is dit denk ik opgenomen in de herfstvakantie?
pi_207221875
Costa is idd treurig..
Heb van die rederij al geen hoge pet op..
1 is gezonken en bij de Costa serena waren m’n ouders toen een keer en die zaten zonder ingelicht te zijn de hele week in de zooi van een verbouwing..
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 25 december 2022 @ 10:39:24 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207222965
Vond het wel weer leuk. :)
soooo, da's mooi!
pi_207223150
Een zeer tegenvallende aflevering. Kleurloos en sfeerloos. Niets om van in de kerstsfeer te komen.
pi_207223505
ik heb alleen de laatste twee minuten gezien. Dat Martien zijn overcomb maakte en stukje diner.
Het kwam ongemakkelijk over.
Ik,weet nou ook weer waarom ik er niks meer aan vind. Alles aan die familie is nep.
pi_207223577
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2022 11:13 schreef quirina het volgende:
ik heb alleen de laatste twee minuten gezien. Dat Martien zijn overcomb maakte en stukje diner.
Het kwam ongemakkelijk over.
Ik,weet nou ook weer waarom ik er niks meer aan vind. Alles aan die familie is nep.
Dit. Ik kijk het ook niet meer. Laatst nog even een stukje van Ik Vertrek opgezocht. Wat waren ze toen nog leuk zeg.
pi_207224313
Ik heb ook dat gevoel. Waar kijk ik naar.
Bij Gillis is het nog lekker ongemakkelijk, maar ook daar 'weten we het wel'.
pi_207224443
Deze mensen moesten een kerstshowtje in elkaar flansen. Ik snap niet goed hoe je kan denken dat ook maar iets in zo'n productie spontaan gebeurt eerlijk gezegd.
pi_207226088
Was dit niet zo'n "cruise" waarbij nieuw personeel ingewerkt wordt? Oftewel geen echte betalende gasten aan boord maar uitgenodigde gasten van reisbureaus en familie / vrienden van het personeel? Er was geen hond te bekennen aan boord. Normaal zijn de restaurants aan boord druk bezet en kom je andere gasten aan boord tegen op de gangen, maar hier was alles leeg.
pi_207226772
Achja snap de familie wel. Even een weekje op zo'n kutboot zitten, 5 steden bezoeken. Alles gratis van sbs krijgen en nog 50 tot 100k op de rekening. Ik zou dan ook lachend voor lul 6 flessen wijn wegjanken en dan met een glimlach slapen in de bus.
  zondag 25 december 2022 @ 15:38:20 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207227198
Ik denk dat met kerst de boten niet normaal mooi versierd zijn.
  maandag 26 december 2022 @ 17:45:15 #22
296595 foodlover
live and learn
pi_207242290
Vond de uitzending erg tegen vallen had me er zo op verheugd. -O-

Heb zelf een kleine 30 cruises gemaakt met vele verschillende rederijen van luxe tot meer budget en op vele verschillende plekken van de wereld.

Gemiste kans want het schip werd niet goed in beeld gebracht. Ik snap best dat ze "de fam" apart hielden tijdens de opnames van de andere passagiersm uiteindelijk hebben de andere betalende passagiers er ook niet voor gekozen om met de familie Meiland aan boord te zitten. Maar de lege ruimten en restaurants en die suffe arcade gaming room geven gewoon geen eerlijk beeld van het schip. Tuurlijk: Costa Cruises is een hoop bling bling en het is niet voor iedereen maar het gaf echt niet weer wat er allemaal aan boord is en kan en hoe gezellig het kan zijn. Gemiste kans voor Costa Cruises en de productie.
pi_207244573
Dit was inderdaad geen echte cruise zoals van de HAL of de RCG met een winkelstraat aan boord en een waterpretpark op het bovendek. Meer een veredelde Rijnreis.

De Kerstuitzending van vorig jaar of 2 jaar terug in Scandinavië was veel leuker. Dit was een slap aftreksel. Doe het goed, leuk en knus voor de Kerstsfeer of doe het niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door JanGroen op 26-12-2022 20:53:42 ]
  woensdag 28 december 2022 @ 15:09:10 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_207282354
Ach, Dirk en Montana zijn uit elkaar..
https://www.ad.nl/show/re(...)-m-n-alles~ad22d238/
quote:
De relatie van Montana Meiland en haar vriend Dirk is na acht jaar gestrand. Dat maakt de realityster vandaag bekend op Instagram. ‘We hebben elkaar lief maar gaan ieder ons eigen weg’, aldus Montana in een kort, maar krachtig bericht op het sociale medium.
Montana en Dirk hadden het onlangs nog over trouwplannen, maar een huwelijk zal er niet meer komen. De Meiland-telg maakt vandaag namelijk wereldkundig dat haar relatie met Dirk op de klippen is gelopen. ‘We hebben mooie momenten met elkaar beleefd, maar soms komt er een tijd om elkaar los te laten. We hebben elkaar lief maar gaan ieder ons eigen weg’, schrijft Montana.
Ook Dirk laat van zich horen op Instagram. ‘Na alles wat er de afgelopen jaren om ons heen gebeurd is, zijn we veranderd, positief en negatief, bewust en onbewust. Dit kan alleen bereikt worden door elkaar op het moment los te laten en te kijken wat de toekomst ons brengt. We houden van elkaar en blijven in ieder geval goede vrienden.’

Dirk stelt dat Montana ‘zijn alles’ zal blijven en noemt zijn schoonouders, Erica en Martien, 'fantastische personen’. Hij vervolgt: ‘Ik vind het ook heel erg vervelend dat jullie dit mee moeten maken na de geweldige 8 jaren welke wij gehad hebben.’

De twee hopen de breuk in alle rust te kunnen verwerken. ‘Hopelijk respecteert iedereen de vervelende periode waar wij doorheen gaan. Wij zullen dan ook geen pers of dergelijke te woord staan over dit onderwerp’, aldus Dirk.
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat Dirk niet mee was op de cruise..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_207282554
quote:
99s.gif Op zondag 25 december 2022 11:16 schreef praadje het volgende:

[..]
Dit. Ik kijk het ook niet meer. Laatst nog even een stukje van Ik Vertrek opgezocht. Wat waren ze toen nog leuk zeg.
Ben gestopt met kijken bij het 3e seizoen, toen ze weer terug naar Nederland kwamen.
Ze zijn constant verhuist omdat mensen hun adres wisten, maar ze filmden wel altijd precies waar ze gingen wonen :')___!

Als ze weer wat gaan kopen in 't buitenland schuif ik wel weer aan :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')