Katten zijn veel hygiënischer dan honden en zorgen wel dat ze niet nat worden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je wassen een pis kater is wat lastiger.
Ja nou doe het maar met deze. Ik kreeg wat lelijke plaatjes met googelquote:
Niet als ze je huis onder zeikenquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Katten zijn veel hygiënischer dan honden en zorgen wel dat ze niet nat worden.
Mits goed gaar wel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Honten zijn ook wel ok, vooral Husky’s
Beetje vegaquote:
quote:
Zo zit ik er zo'n beetje bij, maar dan met een kat op een handquote:
Ik wist eigenlijk niet van het woord af. Maar dat is voor varkensvlees. Geleerd van Mootiequote:
Tiny en Lau.quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, dat ging er wat levendiger aan toe.
ik associeer het totaal niet met varkensvleesquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet van het woord af. Maar dat is voor varkensvlees. Geleerd van Mootie
Ik moest er wel om lachen. Nou ja die gast hangt in de eeuwige kerstboomquote:
Ik dacht ook aan wat anders.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik associeer het totaal niet met varkensvlees
Berig vlees van een mannelijk varkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik associeer het totaal niet met varkensvlees
Was ook geniaal. En vooral die Tiny die zich de pis niet Lau liet maken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen. Nou ja die gast hangt in de eeuwige kerstboom
Ja anders trouw je niet met zoń gastquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was ook geniaal. En vooral die Tiny die zich de pis niet Lau liet maken.
Met zijn vrouwquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen. Nou ja die gast hangt in de eeuwige kerstboom
Is die ook foetsie ?quote:
Volgens mij is je iets wijs gemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Berig vlees van een mannelijk varken
Nou ja, een stukje toch zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is je iets wijs gemaakt
Nee hoor Berengeur is de onaangename geur of smaak die waargenomen kan worden bij het verhitten of eten van vlees afkomstig van geslachtsrijpe mannelijke varkens, ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is je iets wijs gemaakt
Ik had heerlijk varkensrollade vanavond, met mosterdroomsausquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja, een stukje toch zeker.
Oh lekker... Ik moet nog etenquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had heerlijk varkensrollade vanavond, met mosterdroomsaus
Niet verkeerd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had heerlijk varkensrollade vanavond, met mosterdroomsaus
Ja dat las ik ook afgelopen weekquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kinderen van YouTube-sensatie Tiny en Lau: ‘Kerst was nooit gezellig’
Getier bij de ‘pleuriskerstboom’ maakte van Tiny en Lau Schroeter een YouTube-sensatie. Vijftien jaar later blikken naasten terug op het succes van de vloekende culthelden uit Rotterdam. ,,Kerst was nooit gezellig.”
Dat is dan wat minder leuk.
Dank je wel, weer iets geleerdquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor Berengeur is de onaangename geur of smaak die waargenomen kan worden bij het verhitten of eten van vlees afkomstig van geslachtsrijpe mannelijke varkens, ...
Ik denk in eerste instantie niet. Net zoals Meiland.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook afgelopen week
Ik wist nooit of Tiny en Lau een act was eigenlijk.
Godverdomme kut kerstquote:
Maar later wel toch, die Meiland moet een act zijn toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk in eerste instantie niet. Net zoals Meiland.
Ja en ook niet leuk meer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar later wel toch, die Meiland moet een act zijn toch?
Heb ooit een katholieke pastoor horen zeggen dat als je vloekt, dan bid je dubbel. Dus schijnt het wel te mogen.quote:
Als ik naar de hemel ga mis ik al mijn vrienden daarquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ooit een katholieke pastoor horen zeggen dat als je vloekt, dan bid je dubbel. Dus schijnt het wel te mogen.
Dan ga je toch nietquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik naar de hemel ga mis ik al mijn vrienden daar
Die kan op een tegel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik naar de hemel ga mis ik al mijn vrienden daar
Dat is een fucking goed plan.quote:
Dat moet je aan @FreshFruit vragenquote:
quote:
Ja maar dat was RLS gerelateerdquote:
WTF is LIT !!!!quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Superbadeendje in LIT / Tegeltjestopic!
En vereeuwigd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Superbadeendje in LIT / Tegeltjestopic!
Jajaja snap ik maar wat moet ik daar?quote:
sterke teksten plaatsen in tegeltjesquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja snap ik maar wat moet ik daar?
Ik wil hier blijvenquote:
Gelukkigquote:
Sterke teksten???quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
sterke teksten plaatsen in tegeltjes
Maandje in de krochten van de fok kelder was wat apart. Maar daar maak je ook weer vrienden die half dood verrot gaan. En Murp die soms langs kwam met de zweep.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, we willen onze muis toch niet kwijt.
Kinky.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Maandje in de krochten van de fok kelder was wat apart. Maar daar maak je ook weer vrienden die half dood verrot gaan. En Murp die soms langs kwam met de zweep.
Heb het ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh! Echt middeleeuws. Je weet niet eens waarom. Maar het vuur aan mijn schenen doofde uit
[ link | afbeelding ]
Heel eerlijk ik was wel klaar met fok.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb het ook nooit begrepen.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:31 schreef Soury het volgende:
Het was Sly en een boel die me overgehaald hebben.
Dank je. Ik geef je mijn jas als je het koud hebtquote:
Volgende keer neem ik een extra jas mee.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je. Ik geef je mijn jas als je het koud hebt
Ik zet een touwtje aan de jassen, net zo als bij kinderwantjesquote:Op zaterdag 24 december 2022 23:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik een extra jas mee.
Is dat die Domni gescoord heeft ?quote:
Kreng, dat zijn jeugdtrauma's.quote:Op zaterdag 24 december 2022 23:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zet een touwtje aan de jassen, net zo als bij kinderwantjes
Prima dan toch als het je vermaaktquote:Op zondag 25 december 2022 00:37 schreef chufi het volgende:
Ach ... die Fockers films blijven wel grappig
Als die 100 andere Xmas films ... niet te doen ....quote:Op zondag 25 december 2022 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima dan toch als het je vermaakt
Ik kom er niet door
Ik zit lekker ziekenhuisdrama te kijken, prima zo voor kerst.quote:Op zondag 25 december 2022 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die 100 andere Xmas films ... niet te doen ....
Dacht altijd dat het om Ierse families in NY ging .. vond dat al niets , maar dat leger gedoe kan ik soms ff hebben maar geen series langquote:Op zondag 25 december 2022 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
Die ken je toch wel?
Of echt niets voor jou?
quote:Op zondag 25 december 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het om Ierse families in NY ging .. vond dat al niets , maar dat leger gedoe kan ik soms ff hebben maar geen series lang
Misschien eens een poging ...quote:Op zondag 25 december 2022 01:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t zijn maar 10 afleveringen dit
Beste wat ik ooit gezien heb in het genre en misschien wel in overall.
Er is genoeg anders, voor jou waarschijnlijk leukerquote:
Dat bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 december 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu oude Spaanse muziek op de TVE hier
Inspiratie opdoenquote:Op zondag 25 december 2022 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is genoeg anders, voor jou waarschijnlijk leuker
[..]
Dat bijvoorbeeld
Zing je ook mee?quote:Op zondag 25 december 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu oude Spaanse muziek op de TVE hier
Aah dat is wel leuk ja!quote:Op zondag 25 december 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms .... ken er best wel veel ... en tis semi-karaoke idd
Jij zat toen in het uitgaansleven in Spanje? Prachtig!quote:Op zondag 25 december 2022 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de Gouden jaren 80 van de Spaanse Pop meegeleefd... daar kom je een heel eind mee
Ja .. waren mooie tijden ... Spanje ontwaakte toen een beetje uit het Franco regime...quote:Op zondag 25 december 2022 01:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij zat toen in het uitgaansleven in Spanje? Prachtig!
Jij was jong in de jaren '80, ik ben geboren in de jaren '80
Welke regio zat jij toen in Spanje?quote:Op zondag 25 december 2022 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. waren mooie tijden ... Spanje ontwaakte toen een beetje uit het Franco regime...
Met als gevolg dat de jeugd daar verder los ging en er veel drugs gebruik was en iedereen zich ook vrijer voelde...
Aragon in het zuiden...quote:Op zondag 25 december 2022 02:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Welke regio zat jij toen in Spanje?
Ja elke avond in alle kroegen van de zona ... (2/3 straatjes met iets van 30 kroegen)quote:Op zondag 25 december 2022 02:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mooie tijd moet dat geweest zijn. Stond je daar elke avond in de kroeg, of ook in de club?
Maare je was wel nog jong en knap?quote:Op zondag 25 december 2022 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja elke avond in alle kroegen van de zona ... (2/3 straatjes met iets van 30 kroegen)
Maar dat was na mn studie ...
Ja met een goddelik lichaam en een bos blond... in 82 werd ik verward met Rummenigge , maar dat vond ik niet zo leuk ... zag er beter uit .. maar aandacht volopquote:Op zondag 25 december 2022 02:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare je was wel nog jong en knap?
Wat tof! Rummenigge moest ik even opzoeken, maar nu heb ik een idee van hoe je eruit zagquote:Op zondag 25 december 2022 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met een goddelik lichaam en een bos blond... in 82 werd ik verward met Rummenigge , maar dat vond ik niet zo leuk ... zag er beter uit .. maar aandacht volop
Die zomer was ook WK in Spanje en we waren ook nog een weekendje in Barcelona toen ... fiesta op de Ramblas met Brasil en Italia ...
Niet dus .... maar in de binnenlanden was een bos blond haar al apart ... maar goed dat mn mn vriend in een ander kamp/ dorp zat ...quote:Op zondag 25 december 2022 03:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat tof! Rummenigge moest ik even opzoeken, maar nu heb ik een idee van hoe je eruit zag
Jemig en ik vond mezelf al heel productief nadat ik de afwas had gedaanquote:Op zondag 25 december 2022 08:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo.. champignons alvast gesneden en gebakken, zo ook de paprika's en de uien. Was weg gevouwen voor dochterlief.
Nu eerst nog maar een kop koffie.
Aw beterschaoquote:
Haha, was om 5 uur er al uit..kan dan toch niet meer slapen.quote:Op zondag 25 december 2022 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jemig en ik vond mezelf al heel productief nadat ik de afwas had gedaan![]()
Goed bezig!
Ahh, beterschap.quote:
Parapluweer.quote:Op zondag 25 december 2022 11:36 schreef pullup het volgende:
Hmm ik had er even uit gewildNiet heel uitnodigend buiten nu
Het druppelt een beetjequote:Op zondag 25 december 2022 11:36 schreef pullup het volgende:
Hmm ik had er even uit gewildNiet heel uitnodigend buiten nu
Lolquote:Op zondag 25 december 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Parapluweer.
Maar gelukkig schijnt de zon niet, dat vind ik zo niet kerstig.
Do not want jaquote:Op zondag 25 december 2022 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het druppelt een beetje
Hier, dit is pas uitdagend
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)interstorm~ac6d1eaf/
Dat is wel de winnaar van de FOK!-ijspegelaanjedak-wedstrijdquote:Op zondag 25 december 2022 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het druppelt een beetje
Hier, dit is pas uitdagend
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)interstorm~ac6d1eaf/
Maakt niet uit, er was altijd circus op tv eerste kerstdagquote:
Oh heb meestal nooit de tv aan op eerste kerstdagquote:Op zondag 25 december 2022 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er was altijd circus op tv eerste kerstdag
Oh jaquote:Op zondag 25 december 2022 13:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh heb meestal nooit de tv aan op eerste kerstdag
Had jij u ook zo'n tegeltjes topic?quote:Op zondag 25 december 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben een beetje in mijn tegel archief bezig.Kom ik opeens deze tegen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Meer dan 1500.quote:Op zondag 25 december 2022 15:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Had jij u ook zo'n tegeltjes topic?
1500 topicsquote:
1500 tegeltjes.quote:
Ah dat is al wat beter te doenquote:
1 tegel in elk topic had ook gekund.quote:
Ja weet niet of dat nu een winnende formule isquote:Op zondag 25 december 2022 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 tegel in elk topic had ook gekund.
Die Chuf tochquote:
Je bent de vierde vandaag al.quote:
Een tegel archiefquote:Op zondag 25 december 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben een beetje in mijn tegel archief bezig.
Ik heb in de loop der jaren tegeltjes gemaakt van opvallende,leuke en mooie uitspraken.quote:
Ohohquote:Op zondag 25 december 2022 15:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb in de loop der jaren tegeltjes gemaakt van opvallende,leuke en mooie uitspraken.
Niet?quote:Op zondag 25 december 2022 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh
Gelukkig zit ik daar niet in
Dat weet je maar nooitquote:Op zondag 25 december 2022 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh
Gelukkig zit ik daar niet in
quote:
Ik wil bier.quote:Op zondag 25 december 2022 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Komkommer koriander margarita iemand?
quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Komkommer koriander margarita iemand?
Ook goed.quote:
Wat jij wilquote:Op zondag 25 december 2022 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Kan alle twee ook ? Hier wel hoor
Het is maar eens per jaar kerst.quote:
Jaquote:Op zondag 25 december 2022 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
Gevaarlijke dingen die spaanse bussen en ravijnen
Waarom?quote:Op zondag 25 december 2022 17:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kerst is verpest.
Gelukkig had ik een plan B.
Je moet naar plan B vragenquote:
Vertel?quote:Op zondag 25 december 2022 17:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kerst is verpest.
Gelukkig had ik een plan B.
D?quote:
BA !!!quote:
Je had meer mooie tegels freon.quote:
quote:
Dat heb ik nooit gezegdquote:
Zeker wel.quote:
Ohh... Ik ben slimmer dan ik dachtquote:
Nee dat zou wat raar zijnquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kapitaal moet je zo houden of opbouwen.
9 September 2021.quote:
Jullie zijn eng maar ja als iemand berichten van 15 jaar geleden bewaard kijk ik nergens meer van op.quote:
quote:
En het tegeltje was 4 minuten later.quote:
Gewoon de zoekfunctie van Fok gebruiken.quote:Op zondag 25 december 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jullie zijn eng maar ja als iemand berichten van 15 jaar geleden bewaard kijk ik nergens meer van op.
Beetje chille Kerst?quote:Op zondag 25 december 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon de zoekfunctie van Fok gebruiken.
Ja de groeten als iets ruk is is het wel de zoek functie op fok. Googel is nog beterquote:Op zondag 25 december 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon de zoekfunctie van Fok gebruiken.
Die werkt idd steeds beter.quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 25 december 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die werkt idd steeds beter.
Even testen...quote:
Dat is raar iddquote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger wel ..
Who the F belt op dit tijdstip aan ?
Ik kan je topic niet vinden wat in FB stondquote:
Die is er niet meer.quote:Op zondag 25 december 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan je topic niet vinden wat in FB stond
Oh vandaar. Waarom niet?quote:
Pozzaboer?quote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger wel ..
quote:
Oh nou dan zoek ik even verderquote:
Het is zeven uur? Je kan toch open doen.quote:Op zondag 25 december 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
of een pakjesbezorger ... maar daar doe ik niet meer aan ...
Ja, vertel het ons nou gewoon ..........quote:Op zondag 25 december 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger wel ..
Het is wel akelig stilquote:Op zondag 25 december 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vertel het ons nou gewoon ..........
Plan Bquote:Op zondag 25 december 2022 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, vertel het ons nou gewoon ..........
Gaan we ooit nog van hem horen?quote:
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 25 december 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog van hem horen?
Niet in de zak naar Spanje maar met een rode neus met de kerstman meequote:Op zondag 25 december 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog van hem horen?
Heb je geen touwtje uit de brievenbus hangen?quote:
Een kind dat niet bij de bel kan belt aan bij jouquote:
Woon in een flat.. heb een bel met beeldquote:Op zondag 25 december 2022 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je geen touwtje uit de brievenbus hangen?
OK ... Ja soms ben ik ff afgeleid door iets anders ,,,quote:Op zondag 25 december 2022 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Je was ineens stil en toen ging het snel ja
Geeft niksquote:Op zondag 25 december 2022 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Ja soms ben ik ff afgeleid door iets anders ,,,
Je hebt nog een paar dagenquote:Op zondag 25 december 2022 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
Shit
ga mijn stappendoel niet halen dit jaar.
Dit krijg ik volgende week nooit gerepareerd
4.000 voor zo'n dag is prima dan toch. Ik haal het vandaag niet.quote:Op zondag 25 december 2022 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen
Ik heb er vandaag net iets meer als 4000 zie ik. Toch netjes gezien ik het grootste gedeelte van de dag op de bank gelegen heb en het andere gedeelte aan de kersttafel zat.
Is vandaag pas de eerste dag dat ik m'n smartwatch om heb dus geen idee. Ben wel benieuwd als ik bijvoorbeeld ga werken.quote:Op zondag 25 december 2022 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4.000 voor zo'n dag is prima dan toch. Ik haal het vandaag niet.
Mjah, 350.000 stappen extra in die dagen gaat me niet lukken
jij loopt redelijk wat toch tijdens je werk? Dan gaat het hard hoor.quote:Op zondag 25 december 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Is vandaag pas de eerste dag dat ik m'n smartwatch om heb dus geen idee. Ben wel benieuwd als ik bijvoorbeeld ga werken.
Nog even een vierdaagse inplannen
Ja loop wel redelijk wat dan ja.quote:Op zondag 25 december 2022 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jij loopt redelijk wat toch tijdens je werk? Dan gaat het hard hoor.
En welke vierdaagse wil je? Die van Nijmegen?
5 uur is niet heel veelquote:Op zondag 25 december 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja loop wel redelijk wat dan ja.
Ik ben nu ook m'n slaap gaan bijhouden. Afgelopen nacht 5 uur geslapenmaar volgens mij telt hij het uur dat ik nog op de bank heb geslapen niet mee.
Dan natuurlijk die van Nijmegen ja
Maar ik weet niet hoe betrouwbaar die 5 uur is. Daar moet ik nog een beetje achter komen. Maar is wel grappig om te zien....al denk ik niet dat ik met horloge blijf slapen.quote:Op zondag 25 december 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
5 uur is niet heel veel
En een uur op de bank ligt eraan of het aansluitend was, anders redelijk kans van niet.
40 km zullen een stap of 50 a 60duizend zijn
Dat kan best betrouwbaar zijn hoor. Stel dat je van 12 tot 8 slaapt dan heb je vaak ook maar een uur of 6,5 a 7 slaap. De rest ben je toch, onbewust, wakker.quote:Op zondag 25 december 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe betrouwbaar die 5 uur is. Daar moet ik nog een beetje achter komen. Maar is wel grappig om te zien....al denk ik niet dat ik met horloge blijf slapen.
Volgend jaar hetzelfde doel met stappen?
Nu is het weer bijna bedtijdquote:Op zondag 25 december 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
Ja en nu ? Gewoon nog een weekje genieten
Geen haast vanavond. Zal wel weer 5 uur slaap wordenquote:
Nog spannende plannen dan voor vanavond?quote:Op zondag 25 december 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Geen haast vanavond. Zal wel weer 5 uur slaap wordenlag er gisteren ook pas laat in.
Ja, dat welquote:
ook alquote:Op zondag 25 december 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Geen haast vanavond. Zal wel weer 5 uur slaap wordenlag er gisteren ook pas laat in.
Neuh dat niet. Muziekje, beetje fok! en wat streams kijken ofzo. Maar ook teveel koffie gedronken dus komende uren hoef ik sowieso niet in bed te gaan liggen.quote:Op zondag 25 december 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog spannende plannen dan voor vanavond?
Waarom niet, dan trilt je bed in ieder geval weer eensquote:Op zondag 25 december 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh dat niet. Muziekje, beetje fok! en wat streams kijken ofzo. Maar ook teveel koffie gedronken dus komende uren hoef ik sowieso niet in bed te gaan liggen.
quote:Op zondag 25 december 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet, dan trilt je bed in ieder geval weer eens
Nog leuke muziekjes?
Echte kerstmuziek.quote:Op zondag 25 december 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat nietHardstyle en zulks op staan nu. Ook daar kan ik nog niet echt over beslissen waar ik zin in heb.
Jaaaaa, de knop op stand 69.quote:Op zondag 25 december 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echte kerstmuziek.
Standje de buren moeten meeluisteren?
Standje burenruziequote:Op zondag 25 december 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echte kerstmuziek.
Standje de buren moeten meeluisteren?
Hmmm, afwijkend standje welquote:Op zondag 25 december 2022 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaaaaa, de knop op stand 69.
Das wel heel gehorig danquote:Op zondag 25 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Standje burenruzie![]()
![]()
Maar hier is alles standje de buren moeten meeluisteren. Als dat de grens is kan ik de wc ook niet meer doortrekken 's avonds.
quote:
Wordt geen mama maar moderator.quote:
Nope. Al zou ik een huisdier wel leuk vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |