Katten zijn veel hygiënischer dan honden en zorgen wel dat ze niet nat worden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je wassen een pis kater is wat lastiger.
Ja nou doe het maar met deze. Ik kreeg wat lelijke plaatjes met googelquote:
Niet als ze je huis onder zeikenquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Katten zijn veel hygiënischer dan honden en zorgen wel dat ze niet nat worden.
Mits goed gaar wel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Honten zijn ook wel ok, vooral Husky’s
Beetje vegaquote:
quote:
Zo zit ik er zo'n beetje bij, maar dan met een kat op een handquote:
Ik wist eigenlijk niet van het woord af. Maar dat is voor varkensvlees. Geleerd van Mootiequote:
Tiny en Lau.quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, dat ging er wat levendiger aan toe.
ik associeer het totaal niet met varkensvleesquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet van het woord af. Maar dat is voor varkensvlees. Geleerd van Mootie
Ik moest er wel om lachen. Nou ja die gast hangt in de eeuwige kerstboomquote:
Ik dacht ook aan wat anders.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik associeer het totaal niet met varkensvlees
Berig vlees van een mannelijk varkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik associeer het totaal niet met varkensvlees
Was ook geniaal. En vooral die Tiny die zich de pis niet Lau liet maken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen. Nou ja die gast hangt in de eeuwige kerstboom
Ja anders trouw je niet met zoń gastquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was ook geniaal. En vooral die Tiny die zich de pis niet Lau liet maken.
Met zijn vrouwquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen. Nou ja die gast hangt in de eeuwige kerstboom
Is die ook foetsie ?quote:
Volgens mij is je iets wijs gemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2022 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Berig vlees van een mannelijk varken
Nou ja, een stukje toch zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is je iets wijs gemaakt
Nee hoor Berengeur is de onaangename geur of smaak die waargenomen kan worden bij het verhitten of eten van vlees afkomstig van geslachtsrijpe mannelijke varkens, ...quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is je iets wijs gemaakt
Ik had heerlijk varkensrollade vanavond, met mosterdroomsausquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja, een stukje toch zeker.
Oh lekker... Ik moet nog etenquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had heerlijk varkensrollade vanavond, met mosterdroomsaus
Niet verkeerd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had heerlijk varkensrollade vanavond, met mosterdroomsaus
Ja dat las ik ook afgelopen weekquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kinderen van YouTube-sensatie Tiny en Lau: ‘Kerst was nooit gezellig’
Getier bij de ‘pleuriskerstboom’ maakte van Tiny en Lau Schroeter een YouTube-sensatie. Vijftien jaar later blikken naasten terug op het succes van de vloekende culthelden uit Rotterdam. ,,Kerst was nooit gezellig.”
Dat is dan wat minder leuk.
Dank je wel, weer iets geleerdquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor Berengeur is de onaangename geur of smaak die waargenomen kan worden bij het verhitten of eten van vlees afkomstig van geslachtsrijpe mannelijke varkens, ...
Ik denk in eerste instantie niet. Net zoals Meiland.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook afgelopen week
Ik wist nooit of Tiny en Lau een act was eigenlijk.
Godverdomme kut kerstquote:
Maar later wel toch, die Meiland moet een act zijn toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk in eerste instantie niet. Net zoals Meiland.
Ja en ook niet leuk meer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar later wel toch, die Meiland moet een act zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |