SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
'Kerststemming' is een groot woord, maar ik vond het concert een aantal jaren geleden mooier.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Was de rest van het concert wel fijn om alvast in de kerststemming te komen?
Vanavond op Radio 49: Vanaf 18:00 uur haalt DJ11 nog één keer het muzikale net op, met nieuwe muziek die aandacht verdient. Om 19:00 uur volgens een kerst-achtige, reguliere uitzending. Geen cliché-kerstliedjes, maar wel een kerstavond-sfeer. Vanaf 21:00 uur gaat DJ Melting weer los met een onnavolgbare portie Golden Oldies, vanavond mede mogelijk gemaakt door de Drie Wijzen uit het Oosten.quote:Kerstavond op/met/bij Radio 49:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Christ-mess
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Oh, dat is wel echt jammer, want het echte kerstgevoel krijg je toch vaak van de films (van vroeger).quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Kerststemming' is een groot woord, maar ik vond het concert een aantal jaren geleden mooier.
Het was aangekondigd als 'Christmas Classics At The Movies', maar ik heb weinig echte songs uit kerstfilms gehoord...
Vanavond is het traditiegetrouw gourmetten bij mijn schoonouders.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt jammer, want het echte kerstgevoel krijg je toch vaak van de films (van vroeger).
De cateraar is geweest![]()
Kan behoorlijk wat van mijn lijstje strepen omdat dat dus inderdaad was inbegrepen. Vooral stokbrood en kruidenboter. Nu ga ik me qua eten niet echt meer druk maken. Zoals mijn vader altijd zegt: "als het op is, is het eten gedaan". Niemand hoeft echt met honger weg te gaan, maar waarschijnlijk ook niet overvoerd.
Nu dus nog even naar de winkel voor wat praktische dingen en dan ben ik er zo goed als klaar voor.
Dus jullie gaan morgen of overmorgen nog een keer gourmetten met de restanten?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond is het traditiegetrouw gourmetten bij mijn schoonouders.
We hebben voor 4 personen 4 'luxe' gourmetschotels, 2 wildschotels én 2 visschotels.
Daarnaast nog een enorme bak groente en paddenstoelen om te braden, 3 stokbroden en nog meer zooi...
Nee, morgen staat er een 9 gangen menu op het programma in sterrenrestaurant de Swarte Ruijter in Holten. Maandag eet ik helemaal niks...quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus jullie gaan morgen of overmorgen nog een keer gourmetten met de restanten?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, morgen staat er een 9 gangen menu op het programma in sterrenrestaurant de Swarte Ruijter in Holten. Maandag eet ik helemaal niks...
Oh ja, dat wist ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, morgen staat er een 9 gangen menu op het programma in sterrenrestaurant de Swarte Ruijter in Holten. Maandag eet ik helemaal niks...
Have fun!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziek Mad
![]()
ik ga even lui naar een film kijken
Fijne dagen en eet smakelijk!!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun!
Met enkele stukken uit de Notenkraker komt er een eind aan deze kerstmarathon, ik ga zo de gourmetspullen in de auto zetten en ga dan op pad...
Fijna dagen, mocht ik jullie niet meer spreken!![]()
Ik had helemaal niet in de gaten dat er een uitzending gaande was, sorryquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziek Mad
![]()
ik ga even lui naar een film kijken
Dank je wel MadMaster. Hele fijne dagen gewenst en eet smakelijk!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun!
Met enkele stukken uit de Notenkraker komt er een eind aan deze kerstmarathon, ik ga zo de gourmetspullen in de auto zetten en ga dan op pad...
Fijna dagen, mocht ik jullie niet meer spreken!![]()
Ik kan me het nog van vorig jaar herinneren toen jullie ook al zo veel hadden. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond is het traditiegetrouw gourmetten bij mijn schoonouders.
We hebben voor 4 personen 4 'luxe' gourmetschotels, 2 wildschotels én 2 visschotels.
Daarnaast nog een enorme bak groente en paddenstoelen om te braden, 3 stokbroden en nog meer zooi...
Oh, is Symph dan de enige die hertenstoof eet? Of krijg je nog bezoek? Ik vind wild altijd erg lekker, maar moet het van restaurants hebben, want mijn man eet het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen maak ik een hertenstoof maar die ga ik zelf niet eten (bah) dus ik vries de helft in en ik kijk wel of ik de rest genoeg vind of dat ik nog iets voor mezelf uit de diepvries trek om dat te vervangen
Ik heb de kerst-cd van The Cats en daar word ik elk jaar weer blij van. Ook van Silent Nightquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, op 192 de kerst top40, met op nummer 38 The Cats- Silent night
Sterktequote:Op zaterdag 24 december 2022 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, op 192 de kerst top40, met op nummer 38 The Cats- Silent night
Geen bezoek, maar Symph mocht kiezen bij de speciale gerechten van Hello Fresh. Ik lust geen wild en ben sowieso geen fan van rood vlees (op al mijn stoofgerechten met riblappen na dan)quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, is Symph dan de enige die hertenstoof eet? Of krijg je nog bezoek? Ik vind wild altijd erg lekker, maar moet het van restaurants hebben, want mijn man eet het niet.
Ik zou wel blij worden van hertenstoof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |