Bang is groot woord.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:23 schreef trein2000 het volgende:
Waar ben je precies bang voor? Rotjeugd of ‘gewoon’ afzwaaiers? Want tegen dat eerste helpt een zeiltje niet zo veel, dan zou je hem bijvoorbeeld beter in een parkeergarage of achter een hek bij je werkgever of iets dergelijks kunnen zetten.
Heel slimquote:Op zaterdag 24 december 2022 00:25 schreef maily het volgende:
Breng hem op t eind van het jaar naar de garage voor een beurt.
Vrijdag wegbrengen, woensdag ophalen.
Inpakken in bubbel foliequote:Op zaterdag 24 december 2022 00:17 schreef stropdaz het volgende:
Hoe bescherm jij je auto tegen vuurwerk?
Gemakshalve er even vanuit gaan dat je geen eigen garage/oprit hebt.
Maar of dan alles gedekt wordt vraag ik me af?quote:
Er is er één en die staat al vroegtijdig bomvolquote:
Uit de A-R polisvoorwaarden: "uw auto getroffen is door een brand, ontploffing of kortsluiting;"quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:20 schreef stropdaz het volgende:
Maar of dan alles gedekt wordt vraag ik me af?
Valt dat niet onder de kleine cijfers waar rampen ook onder vallen?
Juist. De auto van de vrouw is vorig jaar best wel gehavend eruit gekomen met brandvlekken, ruitschade en iets aan de uitlaat door dat er iets onder is gegooid.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:02 schreef einzeinz het volgende:
Eigenlijk best wel triestig dat je als eigenaar oplossingen moet gaan bedenken om je auto veilig te stallen.
Terwijl die onverantwoorde vuurwerkafschieters hun gangetje gaan te midden van woonwijken met slapende mensen, kinderen, huisdieren, geparkeerde auto's en daarbij nog eens het risico lopen hun vingers te verliezen.
Kan gewoon allemaal!
Ik zou denken. Beschadig je iets, dan draai je er voor op!
Tenzij het feest is natuurlijk... (dan blijkt die regel ineens niet te tellen en moet de burger maar zorgen dat zijn spullen veilig opgeborgen werden)
Je wilt niet weten wat een schade hier in de buurt door een beperkt groepje tuig wordt aangericht. Bewoners kunnen dan zelf voor de schade oprichten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:02 schreef einzeinz het volgende:
Eigenlijk best wel triestig dat je als eigenaar oplossingen moet gaan bedenken om je auto veilig te stallen.
Terwijl die onverantwoorde vuurwerkafschieters hun gangetje gaan te midden van woonwijken met slapende mensen, kinderen, huisdieren, geparkeerde auto's en daarbij nog eens het risico lopen hun vingers te verliezen.
Kan gewoon allemaal!
Ik zou denken. Beschadig je iets, dan draai je er voor op!
Tenzij het feest is natuurlijk... (dan blijkt die regel ineens niet te tellen en moet de burger maar zorgen dat zijn spullen veilig opgeborgen werden)
Gedurende het jaar mag je geen vuurwerk afsteken. Doe je het toch en richt je schade aan, ga je er voor opdraaien.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:06 schreef blomke het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een schade hier in de buurt door een beperkt groepje tuig wordt aangericht. Bewoners kunnen dan zelf voor de schade oprichten.
Ja, weet ik, maar gevoelsmatig stond ze er zo net wat beter bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
De meeste van die hoezen zijn van nylon...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |