abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207493897
quote:
‘Om hoeveel schuld
gaat het eigenlijk?’ vraag ik.
‘Het oorspronkelijke bedrag is 250 euro.
Met incassokosten 350 euro.’
Dus de exacte reden van de executieverkoop en de hoogte van de schulden worden gewoon gedeeld met willekeurig eenieder die daarover belt? Dat lijkt me toch wel een schending van een van de privacyregels die ons land rijk is. Als dit daadwerkelijk gebeurd zou zijn, uiteraard.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 09:39:20 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207494045
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 23:05 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik lees het als; 'ik ga daar echt niet schoonmaken, dat mag een andere moslima doen' wat zo'n beetje op hetzelfde neerkomt.
Ik lees het als 'ik wilde een schoonmaker inhuren om mijn buurman te helpen zodat ik daar een goed gevoel van zou krijgen want helpende ridder complex'

Vind het eigenlijk diep treurig wat ik vaker zie en hoor, dat moslims wel moslims willen helpen qua vrijwilligerswerk maar daarbuiten niet.

In dit geval is de schoonmaakster dubbel uitgebuit eigenlijk. Eerst doordat ze gevraagd werd en gepusht werd en toen vanuit geloofsovertuiging huis van die man die ze niet kende ging soppen.
En erna nog een keer omdat ze gehoereerd werd op LinkedIn door die tuthola.

Wat heeft het met LinkedIn te maken, vraag ik me dezer dagen bijzonder vaak af.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207494921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 08:58 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ga zelf poetsen luie draak :')
Dat niet alleen maar ook...

quote:
Hij komt uit Iran. Hij heeft hier geen familie.'

‘Hij is moslim?’
‘Ja’
quote:
Ze wil niets hebben voor haar hulp.
‘Moslims moeten elkaar helpen in nood’,
Wat als hij nou geen moslim was?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_207495027
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 09:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik lees het als 'ik wilde een schoonmaker inhuren om mijn buurman te helpen zodat ik daar een goed gevoel van zou krijgen want helpende ridder complex'

Vind het eigenlijk diep treurig wat ik vaker zie en hoor, dat moslims wel moslims willen helpen qua vrijwilligerswerk maar daarbuiten niet.

In dit geval is de schoonmaakster dubbel uitgebuit eigenlijk. Eerst doordat ze gevraagd werd en gepusht werd en toen vanuit geloofsovertuiging huis van die man die ze niet kende ging soppen.
En erna nog een keer omdat ze gehoereerd werd op LinkedIn door die tuthola.

Wat heeft het met LinkedIn te maken, vraag ik me dezer dagen bijzonder vaak af.
Ik las het ook als ik maak alleen schoon omdat het een moslim is, een christen of iemand anders zoekt het zelf maar uit :`)
  dinsdag 10 januari 2023 @ 12:07:28 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207495769
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:10 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
"Sterf"
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207495921
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:10 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Moslim of niet je gaat een ander toch niet vragen om bij je buurman schoon te maken terwijl je zelf op je luie reet zit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_207496674
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 12:19 schreef vipergts het volgende:

[..]
Moslim of niet je gaat een ander toch niet vragen om bij je buurman schoon te maken terwijl je zelf op je luie reet zit.
Dat al helemaal. Het kan ook zijn dat Maria daarmee een extra zakcentje kon verdienen maar ze wilde het geld niet omdat die beste man ook een moslim is. Als het een christen was had ze wel om geld gevraagd. Maar goed er is niemand die op dat verhaal heeft gereageerd dus wij zullen vast niet de enige zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door HSG op 10-01-2023 13:32:30 ]
pi_207506431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Linda Baerveldt

Kijk ons eens goed doen :') .!!!!!!!
[..]

Zojuist mijn maag uitgekotst. Tering wat een figuur.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 12 januari 2023 @ 09:48:46 #159
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_207522259
quote:
In 1944, the CIA wrote a handbook on how to sabotage (enemy) organizations from the inside. A few interesting tips:

(1) Insist on doing everything through “channels.” Never permit short-cuts to be taken in order to expedite decisions.

(2) Make “speeches.” Talk as frequently as possible and at great length.

(3) When possible, refer all matters to committees, for “further study and consideration.” Attempt to make the committees as large as possible—never less than five.

(4) Bring up irrelevant issues as frequently as possible.

(5) Haggle over precise wordings of communications, minutes, resolutions.

(6) Refer back to matters decided upon at the last meeting and attempt to re-open the question of the advisability of that decision.

(7) Demand written orders.

(8) “Misunderstand” orders. Ask endless questions or engage in long correspondence about such orders. Quibble over them when you can.

(9) Do everything possible to delay the delivery of orders. Even though parts of an order may be ready beforehand, don’t deliver it until it is completely ready.

(10) In making work assignments, always sign out the unimportant jobs first.

(11) Insist on perfect work in relatively unimportant products; send back for refinishing those which have the least flaw. Approve other defective parts whose flaws are not visible to the naked eye.

(12) When training new workers, give incomplete or misleading instructions.

(13) To lower morale and with it, production, be pleasant to inefficient workers; give them undeserved promotions. Discriminate against efficient workers; complain unjustly about their work.

(14) Hold conferences when there is more critical work to be done.

(15) Multiply paper work in plausible ways.

(16) Start duplicate files.

(17) Multiply the procedures and clearances involved in issuing instructions, pay checks, and so on. See that three people have to approve everything where one would do.

(18) Apply all regulations to the last letter.

(19) Do your work poorly and blame it on bad tools, machinery, or equipment. Complain that these things are preventing you from doing your job right.

(20) Never pass on your skill and experience to a new or less skillful worker.

(21) Snarl up administration in every possible way. Fill out forms illegibly so that they will have to be done over; make mistakes or omit requested information in forms.

(22) Give lengthy and incomprehensible explanations when questioned.

(23) Act stupid.

(24) Be as irritable and quarrelsome as possible without getting
yourself into trouble.

(25) Misunderstand all sorts of regulations concerning such matters as rationing, transportation, traffic regulations.

New Year’s resolution: Do the exact opposite.
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop

Jaaaaahooooor :')
pi_207523472
quote:
Godsamme zeg. :')
pi_207528684
quote:
Zag 'm gisteren al voorbij komen maar vond 'm zelfs te slecht voor dit topic :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_207536780
quote:
‘Nope ik wil geen kinderen (maar ik omarm de rol van Messy Hot Aunt he-le-maal)’

Dat stond laatst op de cover van een magazine.

Hoewel ik het toejuich dat we vrouwen zonder kinderwens normaler gaan vinden (waar elk artikel waarin ze aan het woord komen aan bijdraagt), vind ik dit soort headlines bloedirritant.

Gek genoeg lijk je per se een alternatief plan te moeten hebben als je geen moeder besluit te worden.

Let er maar eens op.

Vrouwen zonder kinderen worden bijna altijd neergezet als something other than a mother.

(alsof alle moeders hetzelfde zijn, maar goed, is weer een ander verhaal)

Als ‘messy hot aunt’ bijvoorbeeld. Met verhalen over gênante dates, de Milan Fashion Week waar ze per ongeluk terechtkwamen en andere avonturen. Ze doen ‘spannende dingen’ zoals uitslapen en hebben hun leven ‘lekker niet op de rit’.

Of ze worden afgebeeld op de top van een berg. Want ze reizen veel, met een grote rugzak en schoenen waar ze stevig in staan.

Ook een optie: de workaholic. All suited up met een coffee-to-go in één hand, altijd op weg naar iets. Waarschijnlijk de volgende stap in haar flitsende carrière.

Tot slot: de party animal. De vrouw die haar hele leven wil blijven feesten. Van kroeg, naar club, naar afterparty.

Want als je geen kinderen hebt, dan moet je wel iets anders hebben.

Een jaloersmakend leven. Een goed verhaal. Een reden.

Ik heb mezelf jarenlang veel druk opgelegd om ‘het te weten’.

Wat voor persoon je moet zijn om geen kinderen te krijgen.

Omdat ik het gevoel had dat ik een antwoord op die vraag moest hebben, om die keuze te kunnen maken.

Wat had ik zo tussen mijn 30e en 40e graag iemand gehad die tegen me had gezegd dat dat helemaal niet hoeft. Je hoeft geen Hot Messy Aunt te zijn. Carrièretijger. Wereldreiziger. Of party animal.

Eigenlijk hoef je maar één ding te zijn.

Jezelf.

It’s enough.

Mijn DM staat open als je hier vragen over hebt.

En als je wil weten wat ik allemaal doe met mijn leven zonder kinderen, meld je dan aan voor de V-files.

(Mijn e-mails die ik 2 x per maand verstuur. Waarin ik zelden op een fashion week, berg of afterparty beland, maar waar je als ondernemer wel echt wat aan hebt)

📸: Blinck Fotografie & Visagie

#geenkinderen #nieuwsbrief #twijfelmoeder #moederschap #ondernemen #vrouwelijkeondernemer
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Blablablablabla met je "hippe" Engelse jargons. Zeikwijf. Wat een onsamenhangend verhaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door HSG op 13-01-2023 09:06:47 ]
pi_207536792
quote:
Mijn LinkedIn posts hebben 3x tot 7x zo veel bereik gekregen sinds ik dit toepas…

Het voelt voor mij als een cheatcode op dit moment. En hier heb je geen automation tools of iets dergelijks voor nodig. Het gaat allemaal organisch.

Door deze strategie toe te passen, blijven jouw posts continue verschijnen in de feed van nieuwe mensen. Ik genereer soms weken later nog steeds leads uit deze posts - en mijn klanten plukken hier op dit moment ook flink de vruchten van.

Maar genoeg over mij en mijn klanten. Jouw resultaten zijn namelijk veel belangrijker.

En daarom kun jij een gratis video ontvangen waarin ik jou stap voor stap uitleg hoe jij hier ook van kan profiteren!

Je ontdekt:

👉🏻 Welke fouten ik het meest zie terugkomen bij het schrijven van deze posts (en hoe deze je bereik killen);

👉🏻 Hoe jij er met een simpel conversiesysteem voor zorgt dat deze posts jouw agenda consistent vullen met sales calls (aan alleen bereik heb je namelijk niks);

👉🏻 Welke foto’s en video’s je het beste bij deze posts kan plaatsen om zo veel mogelijk bereik en conversies te genereren;

En nog veel meer praktische tips.

Als jij jouw zichtbaarheid, autoriteit en de hoeveelheid leads die je uit LinkedIn haalt wil verhogen, dan geloof ik dat dit op dit moment een van de meest krachtige strategieën is die je kan toepassen.

Als jij de video met de uitleg over deze strategie wil ontvangen…

Reageer dan ‘Yes’ in de comments en je ontvangt hem gratis in je inbox!

"Ik help coaches aan een wachtrij van klanten"

Klinkt alsof je werkloos bent. Help je straks ook IT'ers aan computers?
pi_207536825
quote:
Komt er vanmorgen een ploeg mannen Doppio Joure binnen zetten.
Ik kijk opzij want ze gaan vlak naast ons zitten.
Kijk dan nog eens goed.
Kak. Het is Kjeld Nuis.
En Patrick Roest.
En nog allemaal andere schaatsmannen.

‘Zullen we vragen of we met ze op de foto mogen?’ grijnst Auke Hempenius. ‘Wij zijn Friese schaatsfans’.

‘Neeeeeeee, die mannen zijn gewoon met z’n allen lekker aan ’t fietsen. Niet doen hoor, die zitten niet op ons te wachten.’ ☺️

‘Eeeh Saakje, wat is dit? Jij bent toch van het uitpakken?’

In één klap ben ik weer dat meisje van 12. Dat met vuurrode wangen naast held Peter Blangé op de foto staat (dè spelverdeler van het NLs volleybalteam een 'paar' jaar geleden). Maar ook die vrouw van begin 40 die een boei van jewelste kreeg toen andere held Ronald Zoodsma (jaja, dè middenspeler van datzelfde team) op dezelfde boot van Terschelling terug zat (Ditzelfde geldt ook voor ontmoetingen met andere bekende mensen, trouwens).

In het Fries is daar een mooi woord voor: skrúten.
Aka verlegen.

Ik heb voor hetere vuren gestaan dan een onverwachte ontmoeting met een sportheld en/of ander bekend mensch, maar dan toch…

‘Heren, mogen we met jullie op de foto?’ glunderde Auke.
‘Ja natuurlijk’.

En daar kroop ik zo bleu als maar kan zijn tussen de mannen op de bank. Er kwam weinig tekst uit me, terwijl ik normaal gesproken niet om woorden verlegen zit.

Fascinerend. Wat is dat toch, hè.

Ik hou het maar gewoon bij starstruck.

Dat ik zondag zat te juichen op de bank toen Patrick weer Europees Kampioen werd en natte ogen had bij Kjelds gouden plakken, ach, dat weten zij niet. Hoeft ook niet.

Ik wilde vandaag eigenlijk een post schrijven over dat er nog 2 plekken zijn – de laatste! - voor de Winterse Drieluik Niet Inbinden maar Uitpakken.
Maar goed, zo uitgepakt was ik vandaag dus niet.

Aan de andere kant, herken jij dat ‘skrútene’?
En wil je daar deze winter een flinke slag (😂) mee maken zodat je in de lente in volle glorie tevoorschijn kunt komen?

Want dat is het hè, ik zit er dus wèl.
En daar gaat de Drieluik ook over: op komen dagen.
Desnoods met knikkende knieën en blosjes.
Maar gáán. Doen!
I've got you. Zoals Auke mij hier.

Interesse of wil je meer lezen? Kijk dan hier:
https://lnkd.in/e8KgNsAR

Gegroet,
Een ervaringsdeskundige

Ps 1. Meer mensen die hier 'last' van hebben?
Ps 2. Kjeld heeft m’n instastorie bekeken. Dat dan weer wel 😉

#skrutten

Lief dagboek...vandaag post ik iets op Facebook wat bijna niemand iets zegt.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 18:14:46 #165
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207542989
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 08:59 schreef HSG het volgende:

[..]

Blablablablabla met je "hippe" Engelse jargons. Zeikwijf. Wat een onsamenhangend verhaal.
Ik ben het eigenlijk wel met haar eens, als een man bewust kindvrij is wordt er nooit zo'n artikel geschreven of titel aan gegeven.
Of dat dan op LinkedIn moet is dan weer een tweede :P
  vrijdag 13 januari 2023 @ 18:16:57 #166
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207543020
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:06 schreef HSG het volgende:

[..]

En waarom die collega met de achternaam noemen? Lekker belangrijk :')
  vrijdag 13 januari 2023 @ 19:40:42 #167
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207544161
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Begrijp er helemaal niets van. Wat een belabberde manier van schrijven.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_207568955
quote:
Na een lange tijd nog eens mijn PlayStation 5 aangezet en al gauw kwam ik tot de ontdekking dat mijn controller last had van stick drift (schijnbaar groot probleem bij de ps5 controllers.. shame on you Playstation). Je raakt je sticks niet aan maar de sensoren pikken toch beweging op, super irritant als je net probeert een headshot te landen in een shooter 🥲. Kortom de nachtmerrie van elke gamer..

De controller had geen garantie meer, dus dat betekende een nieuwe controller kopen van +/- 60 euro of proberen het zelf te repareren. Ik koos voor het laatste. Ik vind het idioot en een enorme verspilling om zomaar apparaten weg te gooien en te vervangen die voor de rest nog in orde zijn. En ja.. stiekem ben ik gewoon een nerd die het te leuk vind om te klooien met een soldeerbout en wat electronica 🤓

Na het schoonmaken en vervangen van een van de potentiometers, werkte de controller weer naar behoren. Stiekem trots (ondanks de kleine ingrepen) dat ik zelf iets had gerepareerd en geld had bespaard 🫣

Hoe gaan jullie om met kapotte apparaten? Proberen jullie ze zelf te fixen of kopen jullie gelijk een nieuwe? Ik heb namelijk het idee dat producten steeds slechter van kwaliteit zijn en we gedwongen worden om om de haverklap nieuwe apparaten te komen (iets met consumentisme/consumptisme) en dat terwijl er enorme tekorten zijn op bepaalde grondstoffen.

#diy #ps5 #playstation #nerd

Nou je hebt je controller gerepareerd. Woohooo geef hem een lintje.
pi_207568987
quote:
"Het is gemakkelijk om bij een team van twintig mannelijke ingenieurs twee vrouwen te plaatsen, maar je moet ook de interne barrières wegwerken. De feedback van mensen met een divers profiel is vaak dat ze druk ondervinden om te assimileren met de dominante cultuur. Dan heb je alleen diversiteit op papier. Inclusiviteit is belangrijker dan diversiteit. Als je die mensen geen stem of impact geeft, kun je nog wel verschillende genders en kleurtjes erop kleven, maar uiteindelijk verandert er niks." Goed gezegd, Peter Michiels Chief Corporate Affairs Officer Elia in Belgisch HR magazine & met dank aan Katrien Goossens Diversity & Inclusion Lead ING Benelux voor het posten van deze tekst. Een waarheid als een koe, ook in Nederland. #hr #allyship #diversity #inclusion #change

Aldus deze "Diversity, Equity & Inclusion Manager NL" :') :')
  zondag 15 januari 2023 @ 13:13:24 #170
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207569619
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef HSG het volgende:

[..]

Haha, whut?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_207569765
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:24 schreef HSG het volgende:

[..]

Kijk ff naar de profiel foto. Dat is een gekkie.

Dit soort josti functies worden door de normale medewerkers echt niet serieus genomen. Men speelt mee, omdat men niet anders kan bij de corporates. Ook daar worden vrouwen en allochtonen met fluwelen handschoenen behandeld. Je bereikt er geen flikker mee.

De verhalen die ik hoor over Gen Z is dat ze zich ook bij de corporates als snowflakes gedragen die niks kunnen hebben. Daar bouw je geen stevige economie mee op. :{
  zondag 15 januari 2023 @ 13:35:17 #172
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207569984
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Kijk ff naar de profiel foto. Dat is een gekkie.

Dit soort josti functies worden door de normale medewerkers echt niet serieus genomen. Men speelt mee, omdat men niet anders kan bij de corporates. Ook daar worden vrouwen en allochtonen met fluwelen handschoenen behandeld. Je bereikt er geen flikker mee.

De verhalen die ik hoor over Gen Z is dat ze zich ook bij de corporates als snowflakes gedragen die niks kunnen hebben. Daar bouw je geen stevige economie mee op. :{

Zou wel raken hoor :9 @de_boswachter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_207569994
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Enchanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zou wel raken hoor :9 @:de_boswachter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee
U MAD?
pi_207570115
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Enchanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zou wel raken hoor :9 @:de_boswachter

SPOILER
Die zal zich vast met allochtonen kunnen vereenzelvigen. :')

Laten we eerlijk zijn dat soort fop functies zijn een uitkomst van de woke stroming in de samenleving. De corporates hebben er maar een poppetje op gezet om een vinkje te kunnen zetten. :) Net zoals ze "iets" met sustainability moeten doen. :)

Als ik een vrouw in het team krijg, heb ik geen handleiding nodig hoe daarmee om te gaan. Als zij het lastig vindt om in een 100% mannelijk team te zitten zou ze wel kapster geworden zijn. :')
Vice versa same. Ik heb ook wel eens in een 100% vrouwelijk team gezeten. Alleen maar gezellig en zeker geen gevoeligheidsonzin die ze hier predikt.
  zondag 15 januari 2023 @ 14:22:42 #175
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_207570829
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2023 12:21 schreef HSG het volgende:

[..]

Nou je hebt je controller gerepareerd. Woohooo geef hem een lintje.
Godver :')

Ik heb zelf de lamp in mijn badkamer vervangen. Zal ik dit ook op LinkedIn zetten? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')