Ik zie wel potentieel ondanks dat hij word afgedroogd, maar Clayton staat niet zomaar als 7e geplaatst hèquote:
Samson?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:46 schreef Anneloos het volgende:
Ecen niet opgelet, want moesten van kroeg wisselen. Één of andere vieze hond zat te hoesten in @:wereldgozer nek
Bij de bdo misschquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ik zie wel potentieel ondanks dat hij word afgedroogd, maar Clayton staat niet zomaar als 7e geplaatst hè
e geequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb heel simpel gedaan en mij en mijn betere helft getrakteerd op patat met een heerlijk bereide wienerschnitzel.
[ afbeelding ]
e geequote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb heel simpel gedaan en mij en mijn betere helft getrakteerd op patat met een heerlijk bereide wienerschnitzel.
[ afbeelding ]
3 geel alsjeblieft!quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo slecht was Noppert toch ook weer niet.quote:
Best wel een artistieke foto.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen betere helft in dit huis. En dan gebeurt er dit. Al ontdaan van paardenvoer natuurlijk.
[ afbeelding ]
Soms is het best een lieve jongen.quote:
https://dartstreams.de.cool/pdc1.phpquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:58 schreef leolinedance het volgende:
Jongens, kleine update over het glasvezel probleem met haperende Viaplay.
Zojuist de Experiabox stroom eraf en opnieuw opgestart. Hapert nog steeds![]()
Zal de mesh set ook eens herstarten
We nemen user @Poepz0r nu NIET meer serieusquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zo slecht was Noppert toch ook weer niet.
O je bedoelt Van Trijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |