Denken dat dit echt het account van Bradge isquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Afvallen was ook een optie, maar daar heeft die hedonistische barbapappa niet het doorzettingsvermogen voor.
Geen verstand van maar lijkt me wel, alleen die naam alleen al moet aardig angst inboezemenquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
Zou Taylor een tourcard behalen als hij zonder specifieke training volgende maand mee zou doen aan Qschool?
Deze is leukquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De schoonheid van een man. @:GurneyIsBestOke
Ziet er lekker uit pik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Prima te vreten![]()
- Aardappel
- Old Amsterdam kaas
- Spek (voorgebakken)
- Olie met Zout, Peper, Bieslook, Oregano (iedere 10min. besprenkelen)
- Klontje roomboter als het de over in gaat
Verbaasd mezelf hoe lekker dit is!Deze gaat dus op tafel met het kerstdiner
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Prima te vreten![]()
- Aardappel
- Old Amsterdam kaas
- Spek (voorgebakken)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Prima te vreten![]()
- Aardappel
- Old Amsterdam kaas
- Spek (voorgebakken)
[ afbeelding ]
Danny van Trijp was het irritante jongetje in de speeltuin die ging opscheppen dat hij op het ‘speciaal’ onderwijs zat omdat hij specialer was dan anderen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:45 schreef eentwee het volgende:
Trijp ziet eruit als zo'n etterig sadistje dat als kind kikkers opblies met een rietje.
Lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Prima te vreten![]()
- Aardappel
- Old Amsterdam kaas
- Spek (voorgebakken)
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb heel simpel gedaan en mij en mijn betere helft getrakteerd op patat met een heerlijk bereide wienerschnitzel.
[ afbeelding ]
Ja met saus ziet zoiets er niet meer uit. Beetje dippen zou wel kunnen, maar niet nodig. Smaak genoegquote:
Eet je die servetjes ook op?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb heel simpel gedaan en mij en mijn betere helft getrakteerd op patat met een heerlijk bereide wienerschnitzel.
[ afbeelding ]
Wie lust nou geen wienerquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |