Maar bijna alle zaadjes door en van de niet-zaadjes zijn Rock, Soutar en Williams gewoon niveau ~top 32. Dat gaat dus een spetterende eindfase opleveren. Een makkelijke loting bestaat niet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
De 1e en 2e ronde waren dit jaar echt dramatisch. Bijna blij met 3 dagen rust.
Kappa knoffo?quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen betere helft in dit huis. En dan gebeurt er dit. Al ontdaan van paardenvoer natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nou ja goed waarschijnlijk dat het onder verstandelijk beperkten zo genoemd wordt ja.quote:
Gaat wel van Dolan winnen maar daarna tegen Aspinall of Rock wordt het lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:03 schreef Anneloos het volgende:
Ik moest en zou een speeltje.. drie keer raden wie morgen een mooie onderrug tattoo krijgt?Had een Satisfyer 2 pro verwacht in de spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kwam niet door de douane koekoek @de_boswachterquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had een Satisfyer 2 pro verwacht in de spoiler...
quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:03 schreef Anneloos het volgende:
Ik moest en zou een speeltje.. drie keer raden wie morgen een mooie onderrug tattoo krijgt?OrdinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al genoeg satisfyers johquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had een Satisfyer 2 pro verwacht in de spoiler...
Mensonterendquote:Op vrijdag 23 december 2022 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Wat een overhemd jongens. Wat een overhemd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |