SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik drink meestal Pepsi no sugar, maar ik vind River Vanilla of Cherry ook best okéquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik drink trouwens coca-cola zero sugar cherry, echt een godendrank
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:02 schreef Anneloos het volgende:
Ik drink ditDat is een Pina Colada glas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik drink ditWat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink ditDe idioot die begonnen is oude vazen te gebruiken om als drinkglas te dienen mogen ze ook heel lang opluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ik drink ditSta je achter de bar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Dat is een Pina Colada glas.quote:
Ik drink dit@Anneloos zit sinas te drinken in een FVD-clubhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, hip, IPA in jampotjes!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:04 schreef Zorro het volgende:
De idioot die begonnen is oude vazen te gebruiken om als drinkglas te dienen mogen ze ook heel lang opluiten.
Is het niet though.. Harvey Wallbanger. Ik doequote:
Hier komt geen Pepsi, River of andere nepcola in huisquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik drink meestal Pepsi no sugar, maar ik vind River Vanilla of Cherry ook best okéVroegah smaakte River cola altijd naar zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |