Vorig jaar stonden ze er (al) in.quote:Op maandag 18 december 2023 13:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tof station, die optredens die ze daar hebben zijn vaak echt fenomenaal goed!
Ben benieuwd of een van de grote KEXP ontdekkingen, Slift, ook in de Snob terug zal komen, hoop het wel
Je merkt idd gewoon dat ze echt gedreven zijn door passie voor muziek itt wat je op de grote stations hier aan DJs hebtquote:
Dan verwacht ik dat dat goedkomtquote:
Yep, SLIFT ook ontdekt op KEXP in coronatijd. Gelukkig al een paar keer live kunnen zien, wat een genot.quote:Op maandag 18 december 2023 13:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tof station, die optredens die ze daar hebben zijn vaak echt fenomenaal goed!
Ben benieuwd of een van de grote KEXP ontdekkingen, Slift, ook in de Snob terug zal komen, hoop het wel
Die met de pro-punks van The Sonics was ook geweldig.quote:Op maandag 18 december 2023 13:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat dat goedkomt
Dat optreden van hun bij KEXP was echt fucking goed, ga ze volgend jaar hopelijk een keer op een dinsdag zien in Utrecht
Dit kende ik niet.quote:
quote:Op maandag 18 december 2023 12:10 schreef EP3 het volgende:
Ik wilde net hetzelfde gaan doen, Dago..
Dit is wel meer waar die thuishoort (if at all). Waarschijnlijk had de fanclub dit jaar geen zin om op ze te stemmen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, en nu de hardste daler, geloof dat zelfs de T2000 niet zo'n extreme daler heeft gehad
Van 48 naar 1905
Nou zie ik wel meer flinke dalers van 800-1000 plekken dus dan zullen de extremen zoals die jij noemt ook erger zijn dan in de Top 2000.quote:Op maandag 18 december 2023 14:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, en nu de hardste daler, geloof dat zelfs de T2000 niet zo'n extreme daler heeft gehad
Van 48 naar 1905
2003: Lynn Anderson - Rose Garden van plaats 228 naar 1974.quote:Op maandag 18 december 2023 14:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wellicht dat iemand met de t2000 stats het zo voor de hand heeft
Ja, bijzonder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |