Ik denk dat Di Zhuang voor het laatst geen pijl op de dubbel heeft gegooid.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou er iemand een WK-partij uitgespeeld hebben ZONDER een finishpercentage?
Zeg maar niet eens een pijl op een dubbel gekregen?
Nee, de Dutch Giantquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:48 schreef Monolith het volgende:
Wat is de bijnaam van Kleermaker, Taylor?
FACT CHECKquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat Di Zhuang voor het laatst geen pijl op de dubbel heeft gegooid.
Andersom zou pas knotsgek zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:48 schreef Monolith het volgende:
Moest lachenquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:48 schreef Monolith het volgende:
Gamdoquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Andersom zou inderdaad een gekke bijnaam zijn
Over Gary gesproken: Is volgende tegenstander van de winnaar van ditquote:
En een typische Nederlander.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kleermaker is gewoon een vrij modale darter.
Wat mij bij hem tegenstaat is dat hij in elke interview wel loopt te vertellen hoe hij iemand gaat slopen. Maar dat doet hij dus nooit. Zoals bijna iedere Nederlandse tv analist darter.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat Gary lachend winnen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over Gary gesproken: Is volgende tegenstander van de winnaar van dit
In de prelims dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:59 schreef Nober het volgende:
Kom wel wat 9-0 tegen maar altijd wel een pijl op de dubbel.
Huybrechts - Larsson
Mansell - Puha
Huybrechts - Zhang
M. Smith - Rafferty
@:Dr_Flash
ja en vroegah toen er nog prelims tot 5 legs gespeeld werden?quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:59 schreef Nober het volgende:
Kom wel wat 9-0 tegen maar altijd wel een pijl op de dubbel.
Huybrechts - Larsson
Mansell - Puha
Huybrechts - Zhang
M. Smith - Rafferty
@:Dr_Flash
Gary wint niks meer lachend.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gaat Gary lachend winnen natuurlijk
Heeft geen geweldig jaar natuurlijk. Beetje teveel range 80-90, of naja bijna alles. Hij gooit wel de juiste scores/finishes op de juiste momenten waardoor hij nog behoorlijk kan meedoen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is gespeeld. Ga maar weer naar de naaistudio.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een arrogantie van deze mokermatige 86-averager.
De vraag "Was Kleermaker zo slecht of was jij zo goed" hoef ik niet te horen straks.
De subtop is echt dramatisch en ze komen er nog mee weg ook.quote:
Nog maar drie zaadjes uitgeschakeld, waarbij je kunt stellen dat Soutar en Rock op dit moment gewoon ook een stuk beter zijn dan resp Gurney en Rits.quote:
Laatste set heeft ie alleen maar pijlen die kant op gegooid. Alleen ff opletten om Bray niet te raken.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je hebt pas verloren als het verloren is.
En liever laat klaar dan vroegtijdig falen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je hebt pas verloren als het verloren is.
Wat heeft Labanauskas je misdaan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben Labanauskas spuugzat, ter info.
Ziet er best geinig uit. Pot bier en een schaal vlammetjes erbij en shuffelen maar.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie willen shuffle borden met Ross?
Mensonterende potjes voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heeft Labanauskas je misdaan?
Barney uit zijn laatste WK getiktquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heeft Labanauskas je misdaan?
Misa ‘puna tattoo’ Krajicek en Ashley Zaat bittequote:Op vrijdag 23 december 2022 15:38 schreef Nober het volgende:
Ben wel toe aan een avondsessie met Robin van Galen.
Al behandeld.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is een smudger eigenlijk? Een smeerlap of zo toch?
Het is hier WK / VBL nietquote:
Thank yuu.quote:Iemand die Smith heet noemen ze Smudger.
- Nieuwlaat
Dit tot groot ongenoegen van @Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 23 december 2022 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Laba gaat ineens goed gooien zeker
Radio-2 -DJquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:51 schreef Kopiko het volgende:
Ross Smith is zo'n typisch postorderfoldermodel.
Hier heb ik zo geen beeld bijquote:Op vrijdag 23 december 2022 15:51 schreef Kopiko het volgende:
Ross Smith is zo'n typisch postorderfoldermodel.
Zo'n blaadje/magazine (Wehkamp etc) dat vrouwen vaak onder de salontafel hebben liggen met daarin Ross Smith-types die poseren in stoere parka's, pull-overs, wandelbroeken etc. Dat gedoe.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hier heb ik zo geen beeld bij
#DonenAdquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een stukje droge worst. Moet ook op.
Cullen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:10 schreef GwaiLow het volgende:
Samen met onder andere Humphries en Cullen is Ross Smith toch ook wel een outsider voor de titel.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Even een stukje droge worst. Moet ook op.
Ja kak. Had wat anders vanmiddag. Zag het nu pas. Wel op tijd voor Smiss en Cross gelukkig.quote:
De volgende keer pikken we het niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja kak. Had wat anders vanmiddag. Zag het nu pas. Wel op tijd voor Smiss en Cross gelukkig.
@Poepz0r al gesignaleerd???quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:31 schreef Zipportal het volgende:
De volgende keer pikken we het niet meer.
Wie?quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r al gesignaleerd???
Laatste bezoek2 minuten, 21 seconden geleden.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:poepz0r al gesignaleerd???
Erg mooi.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:35 schreef Machielovic het volgende:
De Smudger trein denderde met wat horten en stoten over Labanauskas heen
[ afbeelding ]
"Ja oh nee dan wordt het lastigquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:38 schreef Nober het volgende:
Kan hij de finale halen?
Ja
Maar hij moet nu wel tegen Dirk...
En dan niet hier posten. Strontlul.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Laatste bezoek2 minuten, 21 seconden geleden.
Nemen we nooit meer serieus die kneusquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan niet hier posten. Strontlul.
Ja maar niemand die dan met het ingooibord onder zijn arm op komtquote:Op vrijdag 23 december 2022 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle Nederlanders met zelfde gimmick. Bij het ingooien viel alles bla bla
Ik was absent, maar integraal teruggekeken uiteraard.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:49 schreef Kopiko het volgende:
Dolan in actie, @:wimderon ongetwijfeld ter plekke.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je er 2 hebt besteld.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Wat is er mis met jullie dan.quote:
Tis de tweede rondequote:Op vrijdag 23 december 2022 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross heeft altijd wel echt een kutloting op de eerste ronde van het WK.
Achter elkaar de Zwaan, Huybrechts, vDuijvenbode, vBarneveld en nu Williams.
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Cross wint gaat Williams weer tegen een boete aanlopen voor gescheld op TV.
U las het hier het eerst
Bloody fucking gevoelig die Engelsenquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Cross wint gaat Williams weer tegen een boete aanlopen voor gescheld op TV.
U las het hier het eerst
slechte woordgrap: chimpathiek.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De sympathieke chimpansee S Williams
Ik heb totaal niet het idee dat we hier de komende wereldkampioen aan het werk zien.quote:
Ja goed spelertje!quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, het was Williams gegund. Die gaan we gauw terugzien.
Marcel Maijer in schaapskleren met drank opquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Koert vindt een middag met veel kutdarts een epische middag
Waren twee uitstekende potjes op het einde. Veel beter ga je in een middagsessie R2 niet krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Koert vindt een middag met veel kutdarts een epische middag
quote:23 Dec
20:15
Martin Schindler
Martin Lukeman
-
-
23 Dec
21:15
Danny Noppert
David Cameron
-
-
23 Dec
22:15
Jonny Clayton
Danny van Trijp
-
-
23 Dec
23:15
Joe Cullen
Ricky Evans
Ik verwacht 9-darters te zien.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hier ga ik niets aan missen vanavond.
Annemarie ookquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Emma ziet er ook weer goed uit vanavond.
Even die blauwe wegjagen. Of was die vloek al gebroken?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht 9-darters te zien.
Ik verwacht er dinsdag eentje.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht 9-darters te zien.
Rommel?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heeft een complete roos getatoeëerd op haar onderarm.
Broabantse rommel.
Hij ziet er wel uit als een beast. Houden de vrouwtjes van.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
37 jaartjes jong en er dan zo uit zien
Ik lees net dat de vrouwtjes daar van houdenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
37 jaartjes jong en er dan zo uit zien
Ja ook gelachenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees net dat de vrouwtjes daar van houden
@Anneloosquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees net dat de vrouwtjes daar van houden
Loekmanquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beide spelers voelen zich aangesproken.
Raemon Sluijter, nog beter.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:38 schreef Nober het volgende:
Ben wel toe aan een avondsessie met Robin van Galen.
Houden de dames vanquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:27 schreef Szura het volgende:
Lukeman heeft een bowlingbal onder z’n shirt en in z’n voorhoofd
Eetnap mee?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:32 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Alleen al daarom ben ik maar eens voor de Duitser
Oh dat zal best. Waarom zijn die hier niet dan?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duits publiek is erger overigens
Die zie je vooral in de in Duitsland en omstreken georganiseerde toernooien, Eurotour vooralquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal best. Waarom zijn die hier niet dan?
Jaaaaren geleden maakte hij het Mike erg lastig in de 1e/2e ronde, volgens mij(?). Verder kan die man niets, nee.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe staat die mof in de top 32
Via een list of zoquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe staat die mof in de top 32
Wat heeft die er nou weeer mee te makenquote:
Kijkt bij de Amerikaan denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weeer mee te maken
Hele avond zaadpartijen, maar we blijven kijken voor de act van Rickyquote:
Heb je gezopen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
dAt wiLLeN wE wEL ziEn hEEEEE , HEEEEERRLIJK TOCH JA hEEEEE
Lekker toch, zo op de vrijdag voor kerst.quote:
gisteren zijn toetsenbord immekaargeslagenquote:
Voor de popo?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker toch, zo op de vrijdag voor kerst.
Ik niet vanavondmorgen rennen
Wat is je 10km tijd?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kut he. Gisteren en eergisteren mis ik van alles. En nu krijg ik ditquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hele avond zaadpartijen, maar we blijven kijken voor de act van Ricky
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gisteren zijn toetsenbord immekaargeslagen
Waarheen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Reclame op Viaplee stront.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weeer mee te maken
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hele avond zaadpartijen, maar we blijven kijken voor de act van Ricky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |