Ja, ik denk dat ik dat wel red morgenquote:
Ah tof!quote:Op zondag 25 december 2022 22:04 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dat wel red morgen
Ikea krijg ik door.quote:Op zondag 25 december 2022 22:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah tof!Ik ben vooral benieuwd wat het nieuwe jaar gaat brengen voor mij en mijn gezin. Het aantal kaarten laat ik aan jou.
quote:Op zondag 25 december 2022 19:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zie de spoiler voor uitleg per kaart, dit is de samenvatting:
Je bent sociaal ingesteld, geïnteresseerd in kunst, soms economisch zelfstandig en verantwoordelijk.
Je bent rechtvaardig en je integriteit zal op de proef worden gesteld. Wees moedig. Je kan onzeker, achterdochtig en materialistisch zijn.
Je angst om de werkelijkheid onder ogen te komen maakt je besluiteloos. Oprechtheid, zelfvertrouwen en aandacht voor detail zullen verandering brengen en kritiek doen verdwijnen. Je succes zal jaloezie opwekken, maar je moet je niet door anderen verkeerd laten beïnvloeden, je hebt meer talent dan je beseft. Vertrouw op je eigen innerlijk en ga je eigen weg.
Er komt iets goeds voort uit het kwaad, de kaart staat voor evenwicht en het zal weer rechtgetrokken worden. Je krijgt zelfvertrouwen en een nieuw begin. Je gevoel kan je verstand overheersen en dat veroorzaakt een gebrek aan inzicht, waak hierop.
De inspanning en strijd lijken nu niet te overzien, maar de toekomst brengt geluk. Tegen alle verwachtingen in succes op elk terrein. Harmonie in relaties.Heel erg bedankt!,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ware liefde is op je pad gekomen. Ik zie iets met een scooter en een vurig dier. Je vraagt haar ten huwelijk en jullie leven nog lang en gelukkig verder.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je ook voor mij kaarte trekken liefie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Zie hier de samenvatting, in de spoiler de uitleg per kaart.quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:29 schreef summer2bird het volgende:
Ik zou ook graag het Keltische kruis willen
En qua vraag, of het leven ooit makkelijker gaat worden voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
Hier de samenvatting, in de spoiler de uitleg per kaartquote:Op vrijdag 23 december 2022 18:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg.
Zou je voor mij een 7-kaart willen leggen? Ik heb geen specifieke vraag, eigenlijk.
quote:Op maandag 26 december 2022 14:02 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hier de samenvatting, in de spoiler de uitleg per kaart
Je hebt een stormachtige tijd gekend van tegenspoed en onzekerheid. Hierdoor heb je last van onderdrukte gevoelens als schuldgevoel en boosheid die naar je gevoel elk moment kunnen losbarsten.
De kaart van jouw houding en reactie op je vraag verwijst naar verhuizing, vertrek, verre reizen. Ik weet niet of dit een wens is of meer je gevoel van willen vluchten ervoor wellicht.
Als je jouw hindernissen aangaat en je emoties onder ogen komt, is jouw uitkomst zeer gunstig. De pijn gaat over, je zelfvertrouwen win je terug. Maar dit is moeilijk en vereist heel veel wilskracht. Tot nu toe sta jij jezelf daarin in de weg.Ik ga hem morgen nog eens op mijn gemak lezen, maar ik geloof na het vlug doorlezen dat het erg on point is ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Zie de spoiler voor de getrokken kaarten plus uitleg, hier de samenvatting:quote:
quote:Op maandag 26 december 2022 13:01 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je ware liefde is op je pad gekomen. Ik zie iets met een scooter en een vurig dier. Je vraagt haar ten huwelijk en jullie leven nog lang en gelukkig verder.![]()
--
Keltisch Kruis, zie de spoiler voor de uitleg per kaart (wat ik grappig vond is dat er heel veel kelken kaarten zijn getrokken en die staan voor de kerk. ik weet natuurlijk niet of je echt gelovig bent, maar t viel mij wel op)
Je ogen zijn geopend na een tijd van afzondering of herstel. Je vecht met gevoelens van isolement en onderdrukte gevoelens. Je bent fantasierijk, maar hebt moeite met het positieve te zien vanwege tegenslagen in het verleden. Dit vermoeilijkt een liefdevolle ontmoeting met een zielsverwant die op je pad staat.
Het mogelijke resultaat is de ridder kelken, ik denk dat die voor jou staat: Staat voor een jonge man tussen de 21 en 35 jaar met hoogstaande principes (behalve misschien in emotionele zaken), intelligent, ietwat egoïstisch, romantisch en soms onbetrouwbaar. Duidt op een relatie die uitgewerkt moet worden of een leuke ontmoeting.
Wederom die ontmoeting. Vroegere inspanningen gaan nu hun vruchten afwerpen en iets uit het verleden verschijnt weer in je leven.
Negatieve emoties waar je last van hebt zijn bazigheid, bitterheid en vooroordelen. Ik weet niet zeker of dat jouw emoties zijn of die van een vrouw in je leven, gezien de Koningin staven eigenlijk voor een vrouw met een stevige persoonlijkheid staat.
Alle uitkomsten naar succes benadrukken dat je daar alleen komt met zelfkennis en zelfinzicht.
Leer je eigen goede en slechte eigenschappen kennen en te beseffen dat anderen ook problemen hebben, dat zal leiden tot vriendschappen en meer begrip van en naar je omgeving. Met kracht en visie wordt succes bereid. Je bereikt volwassenheid door eigen moed en initiatief.thx liefie ik ga het op mijn in laten werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Hier de samenvatting, in de spoiler de getrokken kaarten met uitleg:quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:00 schreef MetalCore het volgende:
Ik meld me respectvol aan voor een lezing!
Hier de samenvatting, zie de spoiler voor uitleg per kaart.quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Uit de nieuwsgierige meld ik voor dat.
Samenvatting hieronder, uitleg per kaart in de spoilerquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef vencodark het volgende:
Laat ik eens wat nieuws proberen!
*Meld zich aan.![]()
Succes!
Oh ik lees dit nu pas, ik ga nog wel een tweede legging doen voor jou later!quote:Op zondag 25 december 2022 23:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben benieuwd hoe 2023 mijn werk zal brengen.
geef mij maar met 7 kaarten..
Neem gerust de tijd!quote:Op maandag 26 december 2022 20:01 schreef Speedfight het volgende:
Ik red niet iedereen binnen mijn gestelde dagen, maar ik vind het erg leuk en krijg de smaak steeds meer te pakken. Ik vind het bijzonder dat er steeds zo'n ander verhaal uitkomt en ben langzaam extra bronnen informatie erbij aan het betrekken.
Dus iedereen die gereageerd heeft komt zeker nog aan de beurt alleen wellicht later in de week
Men zit niet op hete kolen, iedereen kan wachtenquote:Op maandag 26 december 2022 20:01 schreef Speedfight het volgende:
Ik red niet iedereen binnen mijn gestelde dagen, maar ik vind het erg leuk en krijg de smaak steeds meer te pakken. Ik vind het bijzonder dat er steeds zo'n ander verhaal uitkomt en ben langzaam extra bronnen informatie erbij aan het betrekken.
Dus iedereen die gereageerd heeft komt zeker nog aan de beurt alleen wellicht later in de week
Ik vind het echt super dat je dit belangeloos doet voor (overwegend) totale vreemden. En uit je uitgebreide 'tarot-verslagen' blijkt hoeveel tijd en zorg je hieraan besteedt. Ik neem echt mijn petje voor je afquote:Op maandag 26 december 2022 20:01 schreef Speedfight het volgende:
Neem de tijdquote:Op maandag 26 december 2022 20:01 schreef Speedfight het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2022 18:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zie de spoiler voor de getrokken kaarten plus uitleg, hier de samenvatting:
Je bent een evenwichtig en integer persoon, beschermend naar degenen die je liefhebt.
Je handelt vaak wel in je eigen belang en er is iets negatiefs in je verhouding tot geld, je bent gierig of hebt juist een gat in de hand?
Je bent ontevreden in je huidige omstandigheden, deels door het najagen van lege fantasieën die niet te realiseren waren. Laat dit je niet verbitterd maken. Het is tijd voor vernieuwing. Er is een wens voor een nieuw begin, een nieuw onderneming of een gezin te stichten.
De afgunst van anderen, concurrentie en besluitenloosheid zullen je in de weg zitten om je dromen te bereiken. Laat je niet door anderen intimideren, met hard werken komen er positieve uitkomsten op gebied van liefde en geld.Woooow... dit is wel heel erg eng. Spot on.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |