Dank voor je uitleg.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:59 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zeker, goeie vraag.
Ik zal de leggingen met wat plaatjes uitleggen.
Dit komt echt uit de basisuitleg:
Dit is de simpele legging met 3 kaarten, puur verleden - heden - toekomst:
[ link | afbeelding ]
Dit is de methode met zeven kaarten:
[ link | afbeelding ]
En dit is de manier van leggen van het Keltisch Kruis. Elke getrokken kaart staat voor iets anders zoals je ziet en elke kaart heeft dus ook verschillende interpretaties voor de positie waar die is gelegd zeg maar.
[ link | afbeelding ]
Nu kan het allemaal veel dieper gaan dan dit nog hoor, je kan leggen met kaarten die als ze ondersteboven vallen een negatieve betekenis hebben bijvoorbeeld. Maar dat sla ik nog even over. Ik heb nog een ander boek met wat diepgaandere uitleg, misschien pak ik dat er nog wel bij. Even afhankelijk van de tijd ook haha![]()
Het blijft vrij centraal, de kaarten weten geen persoonlijke details van jou. Maar de verwijzingen naar hindernissen en belemmeringen op jouw pad, invloeden en hoop en idealen komen misschien wel wat dichtbij. Het vertelt eigenlijk een verhaal van je pad als je zo de kaarten afgaat.
ik vind je een heldquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:18 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben ermee bezig en ga voor iedereen leggen. Kost meer tijd dan ik dacht, ook omdat ik van alle kaarten een gehele boodschap moet maken of toepassen op de vraag. Maar na dit topic kan ik het dromenuiterlijk morgenavond komen de eerste resultaten!
In de spoiler vind je precies de kaarten die getrokken zijn met hun betekenis. Ik zou het als volgt samenvatten:quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil wel weten of er veel verandering aankomt begin 2023.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Voor jou heb ik een andere legging gedaan omdat jij meerdere malen aangaf ook heel benieuwd te zijn naar de negatieve resultaten, dit is de 21 kaartenlegging voor serieuze aspecten van het leven.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:31 schreef Biest. het volgende:
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik juist de negatieve uitkomsten het interessantst, als die er zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
Zie de spoiler voor de uitgebreide uitleg met de getrokken kaarten, hier de samenvatting:quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:32 schreef BasOne het volgende:
Doe mij maar een Keltisch Kruis (liefst met rood haar en groene ogen).
Algemene verwachtingen, liefde, werk, familie, dood.. ik ben niet kieskeurig over mijn toekomst
Zie de spoiler voor de kaarten met uitleg, dit is de samenvatting:quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst van mijn Keltisch Kruis aub.
quote:Op zondag 25 december 2022 15:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een andere legging gedaan omdat jij meerdere malen aangaf ook heel benieuwd te zijn naar de negatieve resultaten, dit is de 21 kaartenlegging voor serieuze aspecten van het leven.
In de spoiler uitgebreid alle getrokken met uitleg, lees dit ook zeker even door, wat een boekwerk.
Ik krijg een gevoel van verslaving of geldproblemen wat doorwerkt op problemen in je hele omgeving. Je staat aan het begin van een nieuwe levensfase na een periode van problemen en terugval vanuit het verleden. Je ogen zijn geopend in dit dieptepunt in je leven. Je moet keuzes gaan maken en dat vind je lastig, bang om mensen te kwetsen.
Er is een ontwrichting (geweest) in de familie, zij hebben behoefte aan je liefde en om respect voor hun loyaliteit. Dan kan het helen en een gelukkige band vormen. Een jong persoon is teleurgesteld geraakt door te hoge fantasiëen of te emotionele betrokkenheid in de familie. Deze familie kan een hele hechte, liefdevolle en voldoeninggevende band ontwikkelen als de emotionele problemen verwerkt worden met elkaar.
Je hebt last van oud verdriet en de ontwrichting/scheiding in je familie. Je hebt je talenten verwaarloost, je staat stil. Er zijn relationele en geldproblemen. Je verlangt sterk naar geaccepteerd worden en jezelf kunnen uitdrukken.
Iemand uit je verleden komt weer op je pad (of is net weer op je pad gekomen), dit leid tot een hechte vriendschap of zelfs relatie. Dit gaat je succes brengen, je vroegere inspanning werpen nu hun vruchten af.
Je bent bang om te falen. Je moet eerst een goede dosis zelfkennis verwerven om je plannen succesvol te voltooien. Als je de kansen die je geboden worden met beide handen aangrijpt, begint er een nieuwe levensfase voor je, je zal financieel stabiel worden. Er zijn plannen/dromen om naar het buitenland te gaan, dit zal snel gaan en leiden tot succes. Je kan een gezaghebbende functie krijgen.Ik was nieuwsgierig naar of er iets negatiefs zou komen, omdat bij mij meestal gaat zoals ik dat wens. Het gaat goed op alle gebieden wat ertoe doet, zo stabiel zelfs dat het geen uitdaging is. Je zou kunnen zeggen dat mijn leven saai is, haha. Ik herken geen oud verdriet, geen problemen in/met familie. Ik ben confident over mezelf, dus acceptatie van anderen of bang om te falen hou ik me niet mee bezig. Niet dat ik nooit faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom: ik herken de uitkomsten niet
Maar wow, echt knap dat je dit alles uit een kaart haal!
Ah jammer! Dankjewel voor de feedback!quote:Op zondag 25 december 2022 18:14 schreef Biest. het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig naar of er iets negatiefs zou komen, omdat bij mij meestal gaat zoals ik dat wens. Het gaat goed op alle gebieden wat ertoe doet, zo stabiel zelfs dat het geen uitdaging is. Je zou kunnen zeggen dat mijn leven saai is, haha. Ik herken geen oud verdriet, geen problemen in/met familie. Ik ben confident over mezelf, dus acceptatie van anderen of bang om te falen hou ik me niet mee bezig. Niet dat ik nooit faal
Kortom: ik herken de uitkomsten niet
Maar wow, echt knap dat je dit alles uit een kaart haal!
quote:Op zondag 25 december 2022 16:40 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zie de spoiler voor de uitgebreide uitleg met de getrokken kaarten, hier de samenvatting:
Je bent een beetje richtingloos, nog geen bepaalde weg ingeslagen. Het lijkt of je aan het begin van je volwassen levensfase staat, maar er is veel verdriet en zorgen. Je hebt moeite met het accepteren van een situatie waar je geen controle over hebt.
Je ontwikkelt succes op je werk, een vrouw met een stevige persoonlijkheid draagt daar aan bij. Door je liefdevol en gul op te stellen naar mensen zal je je hernieuwd gaan voelen.
Iemand laat zijn ware kleuren zijn. Er komt een onvermijdelijke negatieve situatie, denk goed na hoe je hiermee omgaat. Wees bedacht en handel met voorzorg en tact. Vertrouw op jezelf, dan zal je je weg vinden. Jouw uitdaging is echt om te aanvaarden wat je niet kan veranderen.Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou weet ik alleen niet wat ik daar mee aan moet
"Je ontwikkelt succes op je werk, een vrouw met een stevige persoonlijkheid draagt daar aan bij."
Daar heb ik er 2 van op het werk, de ene is positief, de ander negatief
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Zie de spoiler voor uitleg per kaart, dit is de samenvatting:quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een Keltisch kruis
quote:Op zondag 25 december 2022 17:14 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Zie de spoiler voor de kaarten met uitleg, dit is de samenvatting:
Na een materiële tegenslag leid jouw strijd nu tot groot succes in je loopbaan, er komt een promotie of die is je net aangeboden. Succesvol op werk en succesvol in je vrienden en familiekring, zij kijken naar je op en zien je als een leider, waarderen je advies en vinden je sympathiek.
Leer leven met overgave, gebrek aan eigen kunnen kan je hinderen. Zie je beperkingen en accepteer verliezen. Emoties, verdriet en zorgen overheersen soms je inzicht.
De kaarten verwijzen vooral echt naar succesvolle zaken, hoge positie, zware verantwoordelijkheden. Vooral jij kan jezelf daarbij in de weg zitten.Dit helpt enorm. Duidelijk wat ik moet doen en welk pad te volgen, en welke vooral niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zeer grote dank.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Hierbij de samenvatting, in de spoiler de uitleg per kaart:quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:49 schreef bakkerl het volgende:
De 7 methode lijkt mij dan wel weer leuk..De resultaten mogen ook hier gepost worden.
Niet heel specifiek een specifieke vraag...
Tof, ik heb ook de Rider-Waite kaarten, ik ben niet zo bekend met andere versies.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:20 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk dat je dit doet, ik heb me zelf ook een tijd met tarot bezig gehouden. Ik legde het Keltisch Kruis en gebruikte de Rider-Waite kaarten. Ook verzamelde ik tarotkaarten. Die van de Tarot of the Secret Forest vond ik nog wel de mooiste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |