abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207203377
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 december 2022 15:59 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Zeker, goeie vraag.
Ik zal de leggingen met wat plaatjes uitleggen.
Dit komt echt uit de basisuitleg:

Dit is de simpele legging met 3 kaarten, puur verleden - heden - toekomst:
[ link | afbeelding ]

Dit is de methode met zeven kaarten:
[ link | afbeelding ]

En dit is de manier van leggen van het Keltisch Kruis. Elke getrokken kaart staat voor iets anders zoals je ziet en elke kaart heeft dus ook verschillende interpretaties voor de positie waar die is gelegd zeg maar.
[ link | afbeelding ]

Nu kan het allemaal veel dieper gaan dan dit nog hoor, je kan leggen met kaarten die als ze ondersteboven vallen een negatieve betekenis hebben bijvoorbeeld. Maar dat sla ik nog even over. Ik heb nog een ander boek met wat diepgaandere uitleg, misschien pak ik dat er nog wel bij. Even afhankelijk van de tijd ook haha :)

Het blijft vrij centraal, de kaarten weten geen persoonlijke details van jou. Maar de verwijzingen naar hindernissen en belemmeringen op jouw pad, invloeden en hoop en idealen komen misschien wel wat dichtbij. Het vertelt eigenlijk een verhaal van je pad als je zo de kaarten afgaat.
Dank voor je uitleg.

Zou je voor mij een 7-kaart willen leggen? Ik heb geen specifieke vraag, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207203437
Leuk dat je dit doet, ik heb me zelf ook een tijd met tarot bezig gehouden. Ik legde het Keltisch Kruis en gebruikte de Rider-Waite kaarten. Ook verzamelde ik tarotkaarten. Die van de Tarot of the Secret Forest vond ik nog wel de mooiste.
  vrijdag 23 december 2022 @ 18:58:01 #28
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_207203769
Count me in, ts.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator Frontpage vrijdag 23 december 2022 @ 19:00:39 #29
192640 crew  MetalCore
Vigilo Confido
pi_207203795
Ik meld me respectvol aan voor een lezing!
Did anyone get the number of that donkey cart?
pi_207203940
Uit de nieuwsgierige meld ik voor dat.

[ Bericht 22% gewijzigd door Captain_Ghost op 24-12-2022 11:40:22 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 23 december 2022 @ 20:08:29 #31
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_207204623
Rider Waite?
Graag dit account verwijderen.
pi_207204722
Speedfight _O_
Lach met een schone bips
pi_207206024
Laat ik eens wat nieuws proberen!

*Meld zich aan. :)

Succes!
pi_207209442
De 7 methode lijkt mij wel wat.
Niet heel specifiek een specifieke vraag...
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 24 december 2022 @ 07:26:46 #35
485843 crew  Jippie
pi_207209801
Wat lief van je ❤️, is dit niet behoorlijk intensief voor je om te doen voor meerdere mensen?

Vergeet niet om een beetje kerst te vieren :P

Mocht je nog tijd en fut over hebben mag je voor mij ook de kaart leggen, ik laat aan jou over welke methode.
pi_207209848
Ik ben ook wel benieuwd naar de methode met de zeven kaarten voor mezelf. Met als vraag wat mijn recente operatie me gaat brengen.

Maar schroom je niet als het teveel wordt en er geen tijd voor hebt
pi_207212128
Ik ben ermee bezig en ga voor iedereen leggen. Kost meer tijd dan ik dacht, ook omdat ik van alle kaarten een gehele boodschap moet maken of toepassen op de vraag. Maar na dit topic kan ik het dromen _O- uiterlijk morgenavond komen de eerste resultaten!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207212231
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:18 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben ermee bezig en ga voor iedereen leggen. Kost meer tijd dan ik dacht, ook omdat ik van alle kaarten een gehele boodschap moet maken of toepassen op de vraag. Maar na dit topic kan ik het dromen _O- uiterlijk morgenavond komen de eerste resultaten!
ik vind je een held O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207227349
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2022 12:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil wel weten of er veel verandering aankomt begin 2023.
In de spoiler vind je precies de kaarten die getrokken zijn met hun betekenis. Ik zou het als volgt samenvatten:
Het thema succesvolle financiële verandering komt duidelijk naar voren bij jou.
Er komt een dieptepunt in de nationale economie. Jij ontwikkelt zelfacceptatie in een periode van rust en onderbreking van activiteiten en aan het einde van de duistere periode volgt er succesvol voltooid werk. Vroegere langdurige inspanningen werpen nu voor jou vruchten af.

Iets uit het verleden verschijnt weer in je leven (een vriend, geliefde of lang gekoesterde wens), het deed mij ook denken aan dingen die je bereikt hebt die je nu beschermen tegen de omstandigheden zoals misschien een voordelige woning/zonnepanelen/goede baan.

Iets gaat eindigen en bijdragen aan jouw voorspoed, dit kan een erfenis zijn of zelf een verkeerde keuze of handelswijze beëindigen. Een persoon onder de 21 jaar met artistiek talent heeft invloed op jouw succes, pas op voor de teleurstelling die kan volgen door teveel fantasie/emotie. Houd de situatie in evenwicht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207227404
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:31 schreef Biest. het volgende:
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik juist de negatieve uitkomsten het interessantst, als die er zijn.
Voor jou heb ik een andere legging gedaan omdat jij meerdere malen aangaf ook heel benieuwd te zijn naar de negatieve resultaten, dit is de 21 kaartenlegging voor serieuze aspecten van het leven.
In de spoiler uitgebreid alle getrokken met uitleg, lees dit ook zeker even door, wat een boekwerk.

Ik krijg een gevoel van verslaving of geldproblemen wat doorwerkt op problemen in je hele omgeving. Je staat aan het begin van een nieuwe levensfase na een periode van problemen en terugval vanuit het verleden. Je ogen zijn geopend in dit dieptepunt in je leven. Je moet keuzes gaan maken en dat vind je lastig, bang om mensen te kwetsen.

Er is een ontwrichting (geweest) in de familie, zij hebben behoefte aan je liefde en om respect voor hun loyaliteit. Dan kan het helen en een gelukkige band vormen. Een jong persoon is teleurgesteld geraakt door te hoge fantasiëen of te emotionele betrokkenheid in de familie. Deze familie kan een hele hechte, liefdevolle en voldoeninggevende band ontwikkelen als de emotionele problemen verwerkt worden met elkaar.
Je hebt last van oud verdriet en de ontwrichting/scheiding in je familie. Je hebt je talenten verwaarloost, je staat stil. Er zijn relationele en geldproblemen. Je verlangt sterk naar geaccepteerd worden en jezelf kunnen uitdrukken.

Iemand uit je verleden komt weer op je pad (of is net weer op je pad gekomen), dit leid tot een hechte vriendschap of zelfs relatie. Dit gaat je succes brengen, je vroegere inspanning werpen nu hun vruchten af.
Je bent bang om te falen. Je moet eerst een goede dosis zelfkennis verwerven om je plannen succesvol te voltooien. Als je de kansen die je geboden worden met beide handen aangrijpt, begint er een nieuwe levensfase voor je, je zal financieel stabiel worden. Er zijn plannen/dromen om naar het buitenland te gaan, dit zal snel gaan en leiden tot succes. Je kan een gezaghebbende functie krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207227724
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:32 schreef BasOne het volgende:
Doe mij maar een Keltisch Kruis (liefst met rood haar en groene ogen ;) ).

Algemene verwachtingen, liefde, werk, familie, dood.. ik ben niet kieskeurig over mijn toekomst :P
Zie de spoiler voor de uitgebreide uitleg met de getrokken kaarten, hier de samenvatting:
Je bent een beetje richtingloos, nog geen bepaalde weg ingeslagen. Het lijkt of je aan het begin van je volwassen levensfase staat, maar er is veel verdriet en zorgen. Je hebt moeite met het accepteren van een situatie waar je geen controle over hebt.

Je ontwikkelt succes op je werk, een vrouw met een stevige persoonlijkheid draagt daar aan bij. Door je liefdevol en gul op te stellen naar mensen zal je je hernieuwd gaan voelen.
Iemand laat zijn ware kleuren zijn. Er komt een onvermijdelijke negatieve situatie, denk goed na hoe je hiermee omgaat. Wees bedacht en handel met voorzorg en tact. Vertrouw op jezelf, dan zal je je weg vinden. Jouw uitdaging is echt om te aanvaarden wat je niet kan veranderen.

SPOILER
pi_207227856
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de uitkomst van mijn Keltisch Kruis aub. :*
Zie de spoiler voor de kaarten met uitleg, dit is de samenvatting:
Na een materiële tegenslag leid jouw strijd nu tot groot succes in je loopbaan, er komt een promotie of die is je net aangeboden. Succesvol op werk en succesvol in je vrienden en familiekring, zij kijken naar je op en zien je als een leider, waarderen je advies en vinden je sympathiek.

Leer leven met overgave, gebrek aan eigen kunnen kan je hinderen. Zie je beperkingen en accepteer verliezen. Emoties, verdriet en zorgen overheersen soms je inzicht.

De kaarten verwijzen vooral echt naar succesvolle zaken, hoge positie, zware verantwoordelijkheden. Vooral jij kan jezelf daarbij in de weg zitten.

SPOILER
pi_207228230
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2022 15:56 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Voor jou heb ik een andere legging gedaan omdat jij meerdere malen aangaf ook heel benieuwd te zijn naar de negatieve resultaten, dit is de 21 kaartenlegging voor serieuze aspecten van het leven.
In de spoiler uitgebreid alle getrokken met uitleg, lees dit ook zeker even door, wat een boekwerk.

Ik krijg een gevoel van verslaving of geldproblemen wat doorwerkt op problemen in je hele omgeving. Je staat aan het begin van een nieuwe levensfase na een periode van problemen en terugval vanuit het verleden. Je ogen zijn geopend in dit dieptepunt in je leven. Je moet keuzes gaan maken en dat vind je lastig, bang om mensen te kwetsen.

Er is een ontwrichting (geweest) in de familie, zij hebben behoefte aan je liefde en om respect voor hun loyaliteit. Dan kan het helen en een gelukkige band vormen. Een jong persoon is teleurgesteld geraakt door te hoge fantasiëen of te emotionele betrokkenheid in de familie. Deze familie kan een hele hechte, liefdevolle en voldoeninggevende band ontwikkelen als de emotionele problemen verwerkt worden met elkaar.
Je hebt last van oud verdriet en de ontwrichting/scheiding in je familie. Je hebt je talenten verwaarloost, je staat stil. Er zijn relationele en geldproblemen. Je verlangt sterk naar geaccepteerd worden en jezelf kunnen uitdrukken.

Iemand uit je verleden komt weer op je pad (of is net weer op je pad gekomen), dit leid tot een hechte vriendschap of zelfs relatie. Dit gaat je succes brengen, je vroegere inspanning werpen nu hun vruchten af.
Je bent bang om te falen. Je moet eerst een goede dosis zelfkennis verwerven om je plannen succesvol te voltooien. Als je de kansen die je geboden worden met beide handen aangrijpt, begint er een nieuwe levensfase voor je, je zal financieel stabiel worden. Er zijn plannen/dromen om naar het buitenland te gaan, dit zal snel gaan en leiden tot succes. Je kan een gezaghebbende functie krijgen.

SPOILER
Ik was nieuwsgierig naar of er iets negatiefs zou komen, omdat bij mij meestal gaat zoals ik dat wens. Het gaat goed op alle gebieden wat ertoe doet, zo stabiel zelfs dat het geen uitdaging is. Je zou kunnen zeggen dat mijn leven saai is, haha. Ik herken geen oud verdriet, geen problemen in/met familie. Ik ben confident over mezelf, dus acceptatie van anderen of bang om te falen hou ik me niet mee bezig. Niet dat ik nooit faal :D

Kortom: ik herken de uitkomsten niet
Maar wow, echt knap dat je dit alles uit een kaart haal!
pi_207228238
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2022 18:14 schreef Biest. het volgende:

[..]
Ik was nieuwsgierig naar of er iets negatiefs zou komen, omdat bij mij meestal gaat zoals ik dat wens. Het gaat goed op alle gebieden wat ertoe doet, zo stabiel zelfs dat het geen uitdaging is. Je zou kunnen zeggen dat mijn leven saai is, haha. Ik herken geen oud verdriet, geen problemen in/met familie. Ik ben confident over mezelf, dus acceptatie van anderen of bang om te falen hou ik me niet mee bezig. Niet dat ik nooit faal :D

Kortom: ik herken de uitkomsten niet
Maar wow, echt knap dat je dit alles uit een kaart haal!
Ah jammer! Dankjewel voor de feedback!
pi_207228413
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2022 16:40 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Zie de spoiler voor de uitgebreide uitleg met de getrokken kaarten, hier de samenvatting:
Je bent een beetje richtingloos, nog geen bepaalde weg ingeslagen. Het lijkt of je aan het begin van je volwassen levensfase staat, maar er is veel verdriet en zorgen. Je hebt moeite met het accepteren van een situatie waar je geen controle over hebt.

Je ontwikkelt succes op je werk, een vrouw met een stevige persoonlijkheid draagt daar aan bij. Door je liefdevol en gul op te stellen naar mensen zal je je hernieuwd gaan voelen.
Iemand laat zijn ware kleuren zijn. Er komt een onvermijdelijke negatieve situatie, denk goed na hoe je hiermee omgaat. Wees bedacht en handel met voorzorg en tact. Vertrouw op jezelf, dan zal je je weg vinden. Jouw uitdaging is echt om te aanvaarden wat je niet kan veranderen.

SPOILER
Thank you ^O^

Nou weet ik alleen niet wat ik daar mee aan moet -O-

"Je ontwikkelt succes op je werk, een vrouw met een stevige persoonlijkheid draagt daar aan bij."

Daar heb ik er 2 van op het werk, de ene is positief, de ander negatief :X

:D
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_207228625
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een Keltisch kruis
Zie de spoiler voor uitleg per kaart, dit is de samenvatting:
Je bent sociaal ingesteld, geïnteresseerd in kunst, soms economisch zelfstandig en verantwoordelijk.
Je bent rechtvaardig en je integriteit zal op de proef worden gesteld. Wees moedig. Je kan onzeker, achterdochtig en materialistisch zijn.

Je angst om de werkelijkheid onder ogen te komen maakt je besluiteloos. Oprechtheid, zelfvertrouwen en aandacht voor detail zullen verandering brengen en kritiek doen verdwijnen. Je succes zal jaloezie opwekken, maar je moet je niet door anderen verkeerd laten beïnvloeden, je hebt meer talent dan je beseft. Vertrouw op je eigen innerlijk en ga je eigen weg.

Er komt iets goeds voort uit het kwaad, de kaart staat voor evenwicht en het zal weer rechtgetrokken worden. Je krijgt zelfvertrouwen en een nieuw begin. Je gevoel kan je verstand overheersen en dat veroorzaakt een gebrek aan inzicht, waak hierop.

De inspanning en strijd lijken nu niet te overzien, maar de toekomst brengt geluk. Tegen alle verwachtingen in succes op elk terrein. Harmonie in relaties.

SPOILER
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 25 december 2022 @ 19:16:07 #47
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_207228726
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2022 17:14 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Zie de spoiler voor de kaarten met uitleg, dit is de samenvatting:
Na een materiële tegenslag leid jouw strijd nu tot groot succes in je loopbaan, er komt een promotie of die is je net aangeboden. Succesvol op werk en succesvol in je vrienden en familiekring, zij kijken naar je op en zien je als een leider, waarderen je advies en vinden je sympathiek.

Leer leven met overgave, gebrek aan eigen kunnen kan je hinderen. Zie je beperkingen en accepteer verliezen. Emoties, verdriet en zorgen overheersen soms je inzicht.

De kaarten verwijzen vooral echt naar succesvolle zaken, hoge positie, zware verantwoordelijkheden. Vooral jij kan jezelf daarbij in de weg zitten.

SPOILER
Dit helpt enorm. Duidelijk wat ik moet doen en welk pad te volgen, en welke vooral niet.
Mijn zeer grote dank. :*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_207228862
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 december 2022 16:49 schreef bakkerl het volgende:
De 7 methode lijkt mij dan wel weer leuk..De resultaten mogen ook hier gepost worden.
Niet heel specifiek een specifieke vraag...
Hierbij de samenvatting, in de spoiler de uitleg per kaart:

Ik denk dat de eerste kaart, ridder zwaarden, over jou gaat: een carrièregerichte man tussen 21 en 35 jaar. Een vechter, moedig, sterk in lastige situaties, impulsief, hartstochtelijk, soms meedogenloos. Kaart verwijst naar het buitenland of een buitenlander en op conflicten.
Je hebt veel zelfkritiek en offert jezelf soms teveel op voor anderen. Dit kan leiden tot financieel verlies en onzekerheid.
Je weg leidt naar succes maar er zijn 2 manieren waarop, als je de juiste beslissing maakt is geestelijk geluk, harmonie en succes het resultaat. Neem initiatief en verantwoordelijkheid. Als je daarin onachtzaam bent, zul je weinig echte voldoening van je succes ervaren.

SPOILER
pi_207230571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 18:20 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk dat je dit doet, ik heb me zelf ook een tijd met tarot bezig gehouden. Ik legde het Keltisch Kruis en gebruikte de Rider-Waite kaarten. Ook verzamelde ik tarotkaarten. Die van de Tarot of the Secret Forest vond ik nog wel de mooiste.
Tof, ik heb ook de Rider-Waite kaarten, ik ben niet zo bekend met andere versies.
Hoe heb jij het geleerd? Ik gebruik nu echt een basisboekje en ik wil daarna een uitgebreider boek erbij gebruiken, maar best lastig, vooral de kleine Arcana vind ik lastig te onderscheiden.
  Manager PR/Moderator zondag 25 december 2022 @ 22:01:43 #50
269689 crew  Viv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')