UPDATE: Niet serieus meedoen is prima, maar dan ook niet reageren, anders wordt het een zooitje! In DTS mag je klagen over en tegen mij
![Tarotkaarten.jpg]()
Ik ben een beginner met tarotleggen. Ik heb de kaarten, ik heb er boeken over, alleen altijd te weinig geduld gehad om het mij echt "eigen" te maken.
Dit weekend lijkt het mij leuk hiermee te oefenen door leggingen te doen voor mensen.
Ik ga hiervoor 3 soorten leggingen gebruiken: de simpele methode met 3 kaarten, de zeven methode met 7 kaarten en het keltisch kruis met 10 kaarten.
Je mag een voorkeur geven en een open vraag stellen (dit is echter niet noodzakelijk).
Wat je kan verwachten:
- een beschrijving van verleden-heden-toekomst
- een uitkomst enkel gericht op de toekomst en de weg daarnaar toe
- een diepere legging over jou, je gebeurtenissen thuis en in de familie en vriendschap en romantiek
- een legging over jou centraal en de invloeden en emoties om je heen
Er komen geen negatieve uitkomsten uit, er zitten kaarten bij zoals "de dood" wat mensen vaak eng vinden, deze staat echter meer voor een afsluiting van iets en een nieuw begin. Het is een kaartspel wat inzicht geeft, ik geloof zelf dat je vanuit je onderbewustzijn antwoord vind. Er worden geen geesten bij opgeroepen o.i.d. het geeft puur een dieper inzicht dan de orakelkaarten die ik nu veel plaats.
Dus als je het leuk vind en het niet erg vind dat de resultaten hier gepost worden, zie ik graag je reactie met eventueel je voorkeur voor legging en/of open vraag.
Ik begin zaterdag met leggen
[ Bericht 6% gewijzigd door Speedfight op 23-12-2022 16:16:42 ]