quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:12 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onze kerstboom met alle ‘we-doen-dit-jaar-geen-kerstcadeautjes’
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
Was gezellig @:mevrouwcactusOch nee! Beterschap…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het als een mooi extraatje voor de stressquote:Op vrijdag 23 december 2022 17:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Eerder vandaag stonden @:superkimmi en @:KapiteinIglo hier voor de deurBlijkbaar was er al een soort van reserve pakket geshopt voor als het pakket van @:Majo en @:CoolGuy niet aan zou komen
Dus ze kwamen hier op de thee met twee cadeautjes. Een heel toffe Legoset voor Sjaak (van Harry Potter) en een Escape puzzel voor ons (ik kende dat niet, maar het ziet er heel tof uit).
Ondertussen weet ik ook wie dit heeft gesponsord. Omdat ik niet weet of diegene met naam genoemd wil worden, doe ik het zo: heel heel erg bedankt voor dit gebaar, we waarderen het zo enorm!
Ik voel me wel erg opgelaten, nu dat we zoveel gekregen hebben en vooral omdat er zo ontzettend veel mensen met ons begaan zijn en aan ons denkenHet is echt bizar dat er, op een anoniem forum en in deze tijd, mensen zijn die dit soort acties voor elkaar over hebben. De liefde en warmte die wij hierdoor voelen, is onbeschrijfelijk.
Van Sinterklaas hebben wij ook een escapa room spel gekregen en wij kregen al de tip om met Post-its te gaan werken zodat anderen het ook nog kunnen spelenquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zijn ze nog een keer opnieuw te maken, eventueel door iemand anders? Van die escaperoomspellen lijken me wel geinig, maar zijn niet herspeelbaar omdat je allerlei dingen verbruikt enzo, is dat met die puzzels ook zo of niet?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
Was gezellig @:mevrouwcactusOh beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bang dat ik je achterna ga, ook al de hele dag misselijk en buikpijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILER: eenb hele grote verstopperdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Kim had ook al buikpijn en misselijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie het als een mooi extraatje voor de stress
Voor in het vervangende pakket had ik al een escape room spel voor jullie besteld (dat bestaat dus ook!) maar alsof ze wisten dat het oorspronkelijke pakket nog bezorgd ging worden kreeg ik een mail dat het niet meer geleverd kon worden
[..]
Van Sinterklaas hebben wij ook een escapa room spel gekregen en wij kregen al de tip om met Post-its te gaan werken zodat anderen het ook nog kunnen spelen
[..]
Oh beterschapIk ben bang dat ik je achterna ga, ook al de hele dag misselijk en buikpijn
Oh noesquote:Op vrijdag 23 december 2022 22:54 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kim had ook al buikpijn en misselijk.
Dus t hangt in de lucht ofzo.
SPOILER: semi medisch blabla gedoe.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wow Ynske, Lego en leuk spul
You sound reasonable...Time to up my medication.
Verwennerijquote:Op zaterdag 24 december 2022 07:56 schreef Ynske het volgende:
Hier kon iemand niet langer wachten 😍
Liever gever, heel erg bedankt om ons zo te verwennen!
[ afbeelding ]
wat heerlijk om te zien, bedankt voor de foto. Maar wat zit er in die doos met kleine flesjes links vooraan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 07:56 schreef Ynske het volgende:
Hier kon iemand niet langer wachten 😍
Liever gever, heel erg bedankt om ons zo te verwennen!
[ afbeelding ]
Wasparfumquote:Op zaterdag 24 december 2022 08:52 schreef qltel het volgende:
[..]
wat heerlijk om te zien, bedankt voor de foto. Maar wat zit er in die doos met kleine flesjes links vooraan?
Zo leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak (in nieuwe dino-onesie) heeft vanmorgen de nieuwe Lego-set in elkaar gezet (“Luna zit erbij!!”). Hij heeft er een Stop Motion film van gemaakt, van begin tot einde van het bouwen.
Dit is zó gaafquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaak (in nieuwe dino-onesie) heeft vanmorgen de nieuwe Lego-set in elkaar gezet (“Luna zit erbij!!”). Hij heeft er een Stop Motion film van gemaakt, van begin tot einde van het bouwen.
quote:Vorige week al mocht ik een groot zwaar pakket ontvangen van een hele lieve gever, en een hele lieve shopper.
Er stond bij dat ik het een paar dagen voor kerst moest uitpakken, er moesten immers dingen in de koelkast, en deze vrijdag leek mij een goed moment!
De doos zat stampensvol met wat spullen om te knabbelen, ik kwam 2 Japanse biertjes tegen, een koekboekje en daarnaast nog een bierproeverij met 9 flesjes speciaal bier!
Daarnaast dus chips en zoutjes, maar ook een sushi pakket, en allerlei toebehoren, nu ben ik 1 kerstdag alleen, dus ik weet wat ik ga maken...
Ook zat er een ingepakt cadeau in, het voelde als een boek, en ja inderdaad, een prachtig Japans kookboek van Tim Anderon genaamd IZAKAYA. Echt een prachtig exemplaar die ik zeker ga gebruiken, maar ook mooi staat in een te plannen kookkast in de keuken! Echt een hele mooie aanvulling!
Ik heb inmiddels de eerste biertjes deze vrijdagavond voor kerst open getrokken en ze smaaken priema, Er zaten belgische, Nederlandse en uhh Italiaanse biertjes in, ik euhnms zou beina zeggen uhhneem er zeulf ook 1, of 2
Maar zonder alle gekheid, @RiZu en @Deepcage enorm bedankt! Ik zag in de brief er bij dat jullie de gever/shopper waren, jullie maken mijn kerst echt een stukje leuker! Ontroerend dat iemand dit voor een ander wil doen. Ook natuurlijk een dikke pluim voor de dames die dit organiseren.
Groetjes, Anonieme FOK!ker
Dat tweede kerstdag na eerste kerstdag komt is niet zo ingewikkeld tochquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:24 schreef Rafeiro het volgende:
wowie weer.
Het is nu kerstavond toch morgen eerste kerstdag en overmorgen 2e toch?
Waarom ook zo moeilijk allemaal.
Als je bereid bent te reizen is dat niet perse waar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat tweede kerstdag na eerste kerstdag komt is niet zo ingewikkeld toch
Nee, omdat je dan - als je zo ver en snel richting het westen reist dat je 'terug in de tijd gaat' - ergens komt waar tweede kerstdag überhaupt niet bestaatquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je bereid bent te reizen is dat niet perse waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |