Ah checkquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:03 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Nee, dat pakket is nog onderweg.
Het pakket dat bestemd was voor de vader van papabear is bezorgd
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:05 schreef Rafeiro het volgende:
Bij mijn pakket zat een heel lief kaartje, dat er in het pakket een kaartje zou zitten voor wat versproducten die logischerwijs niet in het pakket mee konden.
Ik heb als een paniekerige mafketer het pakket en de uitstalling denk ik wel 100 keer over de kop gezet, maar long last zat het er inderdaad gewoon tussen. Ik zat echt in de stress, want ik wist dat ik zo'n tijdelijke bonuskaart had weggegooid vandeweek. Het zal toch niet per ongelijk die geweest zijn. Maar al goed dus. En stiekem verdenk ik dat [ afbeelding ] hem verstopt had
Dankjewel en veel plezier voor de ontvanger!quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:39 schreef CaVaBien het volgende:
De pakketten van @:reggie100 en @:Username en @:Jor_dii zijn ook al afgeleverd trouwens
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:26 schreef Xili0n het volgende:
En ook bij ons is het pakket vandaag binnengekomen. Jacqueline was tot tranen geroerd en.. ik moet bekennen dat ik het ook niet droog hield. Zo lief. Zo mooi. Dit is echt een supermooie actie.Dankje Tink89 voor je mooie, lieve woorden en je geweldige kerstpakket.
Enneh.. volgend jaar doen wij ook mee. Aan de gevers-kant. Want dit willen we ook voor anderen doen
Zo kut en fijn tegelijkertijd is dat dan. Haha. Oké bij mij spelen er geen partners en/of kinderen. Maar zo blij als een geit en toch janken.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:26 schreef Xili0n het volgende:
En ook bij ons is het pakket vandaag binnengekomen. Jacqueline was tot tranen geroerd en.. ik moet bekennen dat ik het ook niet droog hield. Zo lief. Zo mooi. Dit is echt een supermooie actie.Dankje Tink89 voor je mooie, lieve woorden en je geweldige kerstpakket.
Enneh.. volgend jaar doen wij ook mee. Aan de gevers-kant. Want dit willen we ook voor anderen doen
Dat heeft DHL verdomd snel gedaan, ik kwam er gisteren door een mailtje achter dat het pakketpunt bij ons hem toen pas meegegeven heeft aan de DHLquote:Op vrijdag 23 december 2022 12:26 schreef Xili0n het volgende:
Ehh. Ik heb niet namens cavabien geshopt voor jou, maar namens Starhopperquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:14 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Het enige pakket wat ik tot nog toe ontvangen heb is het pakket dat @:CavaBien gesponsord heeft en @:DJMO geshopped en afgeleverd heeft. Maar verder is nog niks binnen of ik heb iets gemist. Ik zal de brievenbus eens checken of het bij de buren is afgegeven.
Uhm woeps, voutje. Klopt idd, maar ik haal nog al eens mensen door elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehh. Ik heb niet namens cavabien geshopt voor jou, maar namens Starhopper
hah, nou wil het feit dat we a.s. zomer waarschijnlijk in De Leistert een weekje op vakantie gaan, bij Roggel. Dus lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat heeft DHL verdomd snel gedaan, ik kwam er gisteren door een mailtje achter dat het pakketpunt bij ons hem toen pas meegegeven heeft aan de DHL
Edit: en heel graag gedaan natuurlijk! Blij dat het in de smaak valt. Zijn jullie ooit in regio weert of roermond, dan trakteer ik je ook nog op de beste koffie in de wijde omstreken![]()
Het pakket dat oorspronkelijk voor de vader van papabear was, is nu gesplitst. Een gedeelte is onderweg naar jou, maar het klopt dat je het nog niet ontvangen hebt. Dhl is helaas traag..quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:14 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Het enige pakket wat ik tot nog toe ontvangen heb is het pakket dat @:CavaBien gesponsord heeft en @:DJMO geshopped en afgeleverd heeft. Maar verder is nog niks binnen of ik heb iets gemist. Ik zal de brievenbus eens checken of het bij de buren is afgegeven.
Lego is altijd epic! Welke set?quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Eerder vandaag stonden @:superkimmi en @:KapiteinIglo hier voor de deurBlijkbaar was er al een soort van reserve pakket geshopt voor als het pakket van @:Majo en @:CoolGuy niet aan zou komen
Dus ze kwamen hier op de thee met twee cadeautjes. Een heel toffe Legoset voor Sjaak (van Harry Potter) en een Escape puzzel voor ons (ik kende dat niet, maar het ziet er heel tof uit).
Ondertussen weet ik ook wie dit heeft gesponsord. Omdat ik niet weet of diegene met naam genoemd wil worden, doe ik het zo: heel heel erg bedankt voor dit gebaar, we waarderen het zo enorm!
Ik voel me wel erg opgelaten, nu dat we zoveel gekregen hebben en vooral omdat er zo ontzettend veel mensen met ons begaan zijn en aan ons denkenHet is echt bizar dat er, op een anoniem forum en in deze tijd, mensen zijn die dit soort acties voor elkaar over hebben. De liefde en warmte die wij hierdoor voelen, is onbeschrijfelijk.
Een legpuzzel? Review in deze reeks graag, als je 'm gemaakt hebt!quote:Op vrijdag 23 december 2022 17:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
en een Escape puzzel voor ons (ik kende dat niet, maar het ziet er heel tof uit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
Ze zijn leuk hoor, hier al een paar gedaan! Niet te moeilijk om te leggen en de escaperooms zijn ook leuk!quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een legpuzzel? Review in deze reeks graag, als je 'm gemaakt hebt!
Topicreeks: [Legpuzzels]#1
Ik zie ze ook vaak staan en het lijkt me een gaaf concept, maar ik ben nog niet overstag
En zijn ze nog een keer opnieuw te maken, eventueel door iemand anders? Van die escaperoomspellen lijken me wel geinig, maar zijn niet herspeelbaar omdat je allerlei dingen verbruikt enzo, is dat met die puzzels ook zo of niet?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ze zijn leuk hoor, hier al een paar gedaan! Niet te moeilijk om te leggen en de escaperooms zijn ook leuk!
Ja je kan ze opnieuw leggen!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zijn ze nog een keer opnieuw te maken, eventueel door iemand anders? Van die escaperoomspellen lijken me wel geinig, maar zijn niet herspeelbaar omdat je allerlei dingen verbruikt enzo, is dat met die puzzels ook zo of niet?
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
Was gezellig @:mevrouwcactusBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |