SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Welterusten Symph!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Nog 1 keer vroeg de wekker dit jaar. Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank L2B!
Weekend is hier ook begonnen.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
Weekend! Het is voor mij al begonnen. Hoewel ik ook wel blij zal zijn als die Kerstdagen weer voorbij zijn
Dit jaar een volledig stressvrije kerst hier.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
Weekend! Het is voor mij al begonnen. Hoewel ik ook wel blij zal zijn als die Kerstdagen weer voorbij zijn
Ik ook, helemaal nu ik dus niet weet of het doorgaat, skip die hele zooi dan maar.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
Als je zus geen klachten heeft zou 2e kerstdag sowieso moeten kunnen. En 1e Kerstdag waarschijnlijk ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ook, helemaal nu ik dus niet weet of het doorgaat, skip die hele zooi dan maar.
Buiten verjaardag van nichtje, die moet wel doorgaan.
Maar zus met corona, bleh bah bleh.
Zou alles net weer kunnen....
Zo ziek als ik me ook voelde daar zou ik echt 100% voor gaan, maar niet met corona etc.
Voor mezelf beetje jammer, maar zoveel zorgverleners ook over vloer hier.
Gesprek met 7 krijg je ook niet cadeau. Dan maar geen kerst. Maar die verjaardag
Ik moet het googelen. Weet het ook niet meer.quote:
Oud en Nieuw is sowieso geen drol aan. Zodra ik geen huisdieren meer heb zorg ik dat ik weg ben met Oud en Nieuw.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:41 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja zou al de 3e of meer geen kerst zijn, al 3x oud en nieuw in ziekenhuis gevierd
Best saaiwel mooi uitzicht op vuurwerk op de 7e verdieping, maar geen drol aan.
Alleen nog wat snotterig. Weekend had ze het het slechtst.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je zus geen klachten heeft zou 2e kerstdag sowieso moeten kunnen. En 1e Kerstdag waarschijnlijk ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |