Een frikandel is pas een lekkere frikandel als ie speciaal isquote:Op donderdag 22 december 2022 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Frikandellen zonder broodje ben ik ook al geen liefhebber.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Wie Wade gaat Jim Williams hier voor een verrassing zorgen.
Het leven is een frikandelquote:Op donderdag 22 december 2022 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een frikandel is pas een lekkere frikandel als ie speciaal is
Paninigenot (al kun je dat nog enigszins gezond houden als je het zelf belegt)quote:
Worstenbroodjesquote:Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie croissants of een kaasbroodje ofzo (mits warm), goed saucijzenbroodje (niet van de supermarkt), worstenbroodje als je in Brabant bent
Moet ik doorgaan
Pfff diep!quote:
Kibbeling.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paninigenot (al kun je dat nog enigszins gezond houden als je het zelf belegt)
Verder moet ik even denken
Beleggenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paninigenot (al kun je dat nog enigszins gezond houden als je het zelf belegt)
Verder moet ik even denken
Een standaard frikandel is 18 centimer, de frikandel XL is 25 centimer en de frikandel XXL is 36 centimer lang. Doordat de frikandel XXL zo groot is kan deze niet in iedere frituur worden gemaakt.quote:
Ik drink alleen de echte Coca(ïne) Cola.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Cannabis energy drink is ook heel lekker.
Hey hey heyyyy wasu wasu wasuuupquote:Op donderdag 22 december 2022 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beleggengewoon bitcoin kopen @:onlogisch
Oh jaquote:
Ravigotte of Remoulade?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja
Dat is overigens wel een product dat je met saus moet eten
Bitcoin kopen is ook beleggenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beleggengewoon bitcoin kopen @:onlogisch
Dat is correct. Net als frikandel, trouwens.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja
Dat is overigens wel een product dat je met saus moet eten
Ftxxxxx!!!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hey hey heyyyy wasu wasu wasuuup
Maar dan de hamvraag: is een frikandel speciaal met ketchup of met curryquote:Op donderdag 22 december 2022 21:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is correct. Net als frikandel, trouwens.
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie croissants of een kaasbroodje ofzo (mits warm), goed saucijzenbroodje (niet van de supermarkt), worstenbroodje als je in Brabant bent
Moet ik doorgaan
User @Doevelaer deepthroat ze zo naar binnenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een standaard frikandel is 18 centimer, de frikandel XL is 25 centimer en de frikandel XXL is 36 centimer lang. Doordat de frikandel XXL zo groot is kan deze niet in iedere frituur worden gemaakt.
Curry.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dan de hamvraag: is een frikandel speciaal met ketchup of met curry
Curryquote:Op donderdag 22 december 2022 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Enige juiste antwoordquote:Op donderdag 22 december 2022 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Curry.
Alsof dat een vraag is verder.
Curry.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |