Barny vs van Gerwenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Durven jullie eigenlijk een finale voorspellen?

Eens eens. Noem eens voorbeelden? Wil graag mijn middelbare schooltijd doorkomen.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als middelbare scholier wel een paar keer gegeten maar als ik dan toch ongezond wil vreten zijn er lekkerder dingen

Tagliano - Onlogischquote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:

Anderson - Humphriesquote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:

Ojaquote:Op donderdag 22 december 2022 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt de matchstick je niets?
Dank!!quote:

Goeie croissants of een kaasbroodje ofzo (mits warm), goed saucijzenbroodje (niet van de supermarkt), worstenbroodje als je in Brabant bentquote:Op donderdag 22 december 2022 21:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eens eens. Noem eens voorbeelden? Wil graag mijn middelbare schooltijd doorkomen.

Ik schakel binnen enkele minuten inquote:Op donderdag 22 december 2022 21:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Baco neef, met een stukje limoenkijk je mee?

Na Bonkersquote:Op donderdag 22 december 2022 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit blijft een van de beste opkomstnrs

Deze is ook erg mooi.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:28 schreef Coco het volgende:
De bezorging is niet gelukt vandaag. We laten je snel weten op welk PostNL-punt je pakket ligt en wanneer je het kunt ophalen.
Ik ben WOEDEND.

Ga door.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie croissants of een kaasbroodje ofzo (mits warm), goed saucijzenbroodje (niet van de supermarkt), worstenbroodje als je in Brabant bent
Moet ik doorgaan

Eye of the Tiger is beter.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit blijft een van de beste opkomstnrs

Van Frikandellen zonder broodje ben ik ook al geen liefhebber.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie croissants of een kaasbroodje ofzo (mits warm), goed saucijzenbroodje (niet van de supermarkt), worstenbroodje als je in Brabant bent
Moet ik doorgaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |