SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Welkom.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik moest eerst nog even eten, dus nu ingetuned.
En ontslagbrief typen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik moest eerst nog even eten, dus nu ingetuned.
Paar kleine verschillen, maar bijna hetzelfdequote:Op donderdag 22 december 2022 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Abba lijkt wel op ACDC ofzo, keur het goed
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paar kleine verschillen, maar bijna hetzelfde
Iedereen heeft wel een droom, dus het is universeel toepasbaar ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paar kleine verschillen, maar bijna hetzelfde
Helemaal waarquote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een droom, dus het is universeel toepasbaar ook.
Dat is wel heel specifiekquote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd dat gevoel dat je hebt als je ergens loopt, en de mensen voor je lopen nét te langzaam, en je kunt niet passeren.
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd dat gevoel dat je hebt als je ergens loopt, en de mensen voor je lopen nét te langzaam, en je kunt niet passeren.
Ohh daar erger ik me de laatste tijd zo ontzettend aan. Mensen die te langzaam en in de weg lopen...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Fame heb ik alleen de serie gezien, maar de film heb ik hier op dvd liggen. Laatst via MP gekocht uit nieuwsgierigheid en zo. Nu nog een moment vinden om het te kijken.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb Fame nog nooit gezien, ken alleen de muziek.Flashdance ook niet trouwens.
Ik ben een meester in het vinden van gaatjes om er snel tussendoor te kunnen. Vooral bij het station is het drama.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ohh daar erger ik me de laatste tijd zo ontzettend aan. Mensen die te langzaam en in de weg lopen...
Kapot....
Zorro is nog maar een kitten, dus dan mag hetquote:Op donderdag 22 december 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Fame heb ik alleen de serie gezien, maar de film heb ik hier op dvd liggen. Laatst via MP gekocht uit nieuwsgierigheid en zo. Nu nog een moment vinden om het te kijken.
Flashdance heb ik ook nooit gezien.
wie nietquote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Do you always wanna be a superstar?
quote:
quote:
Ben er weer.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zorro is nog maar een kitten, dus dan mag het![]()
Maar stream dood?
Ad infinitumquote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Do you always wanna be a superstar?
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef livelink het volgende:
En we zijn er weer met Madonna - Cherish the love
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Het blijft lang stil.
Heb het ook eens gehad tijdens het draaien dat ik dacht dat ik een venster sloot en de computer gewoon uit zette
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef Melting het volgende:
Blijkbaar is de server spontaan veranderd.
Stomme serverquote:Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef Melting het volgende:
Blijkbaar is de server spontaan veranderd.
Die vraag stel ik DUO best vaak, en ik krijg nooit een antwoord waar ik iets mee kanquote:Op donderdag 22 december 2022 19:23 schreef just me het volgende:
sinds wanneer hebben servers een eigen wil
Sudo cremequote:Op donderdag 22 december 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Sudo rm - nah ja die kennen julie wel....
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die vraag stel ik DUO best vaak, en ik krijg nooit een antwoord waar ik iets mee kan
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sudo creme
Voor zachte Linux billetjes
Was ook op een fijn moment dan.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
Wij hadden vanochtend een spontane database-failover. Ongeveer van 08.00 - 09.00 lag alles plat en heb ik iets van tig mailtjes beantwoord. Ik hield het gewoon niet meer bij. Telefoon er ook tussendoor natuurlijk. Dus nu weet ik wel dat onze klanten al in groten getale 's ochtends vroeg proberen in te loggen, ook nog vlak voor de Kerst.
Timing is a bitch.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
Wij hadden vanochtend een spontane database-failover. Ongeveer van 08.00 - 09.00 lag alles plat en heb ik iets van tig mailtjes beantwoord. Ik hield het gewoon niet meer bij. Telefoon er ook tussendoor natuurlijk. Dus nu weet ik wel dat onze klanten al in groten getale 's ochtends vroeg proberen in te loggen, ook nog vlak voor de Kerst.
Had je maar eerder moeten herinneren.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Timing is a bitch.
En ook zo fijn dat je dan plat gebeld wordt, waardoor het oplossen alleen maar langer duurt.
Wij moeten onze softwarelaverancier ieder jaar herinneren aan de certificaten.
En nog ging het mis
Lekker danquote:Op donderdag 22 december 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
Ayyy dat hoort in de SLA toch wel geregeld te zijn?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Timing is a bitch.
En ook zo fijn dat je dan plat gebeld wordt, waardoor het oplossen alleen maar langer duurt.
En nog ging het mis
quote:
Ruim op tijd, maar dan moet je die actie wel goed uitvoerenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten herinneren.
meer als protest bedoeld hè, don't fuck with livelink of...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, ze zal zichzelf niet meer werk op de hals halen.
Ook herkenbaar. Net als zomer- en wintertijd wat ook 2x per jaar voor ellende zorgt. En dan te bedenken dat we indertijd allemaal zo in paniek waren voor Y2K (milenniumbug). Dat ging prima, maar 2x per jaar een uurtje verzetten niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Timing is a bitch.
En nog ging het mis
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
meer als protest bedoeld hè, don't fuck with livelink of...
y2k was inderdaad niks, maar elk jaar 2x broblemen?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. Net als zomer- en wintertijd wat ook 2x per jaar voor ellende zorgt. En dan te bedenken dat we indertijd allemaal zo in paniek waren voor Y2K (milenniumbug). Dat ging prima, maar 2x per jaar een uurtje verzetten niet.
Nee, zo evil ben ik weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
meer als protest bedoeld hè, don't fuck with livelink of...
Die slaan we gewoon over.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
En hoe gaat het met die schrikkelseconde dan?
ik kan je wel wat leren hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zo evil ben ik weer niet.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
Terence Trent d 'Arby - Dance little sister
Hele LP is goed.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Deze LP heb ik redelijk grijs gedraaid
tijd dat die grauwe dagen over zijn en we kunnen klagen dat het zo warm isquote:Op donderdag 22 december 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
De zomer lijkt nog eindeloos ver weg.
De dagen worden alweer langerquote:Op donderdag 22 december 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
De zomer lijkt nog eindeloos ver weg.
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De dagen worden alweer langer![]()
Is dit Luv?
Of Babe.
quote:
Weet je wat je ziet als je deze hoes omdraait?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je wat je ziet als je deze hoes omdraait?Dat wist ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom waat ik dit soort wazigheden.
En dit is Elvis.
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je wat je ziet als je deze hoes omdraait?Plaatje op de kop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Gilbert?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet Leo maar die andere, je weet wel!
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik gok op Clair, want daar begon het heel nadrukkelijk mee, maar geen idee verder.
quote:
Volgens mij ben je in de war met Bed of Roses.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:05 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat deze niet op 1 had gestaan.
In mijn herinnering namelijk wel.
Die heeft slechts de 14e plaats behaald.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Bed of Roses.
Snel vergeten dan. En door!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Nee ik wil niet bakker wonden en heb nu een crush op een niet blondie. En nog een die echt niet kan ook, grrrr.
Welke debiel valt dan ook op een ambulante hulp. deze dus.
Kutzooi want kan vanuit beide kanten niet. Maar niet leuk dat als je je ogen dicht doet je haar meteen ziet.
Leuk puzzeltje ook weer.
andere ambu hulp vragen!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
Nee ik wil niet bakker wonden en heb nu een crush op een niet blondie. En nog een die echt niet kan ook, grrrr.
Welke debiel valt dan ook op een ambulante hulp. deze dus.
Kutzooi want kan vanuit beide kanten niet. Maar niet leuk dat als je je ogen dicht doet je haar meteen ziet.
Leuk puzzeltje ook weer.
Welkom.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Stan Ridgeway - Camouflage…
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Stan Ridgeway - Camouflage…
was het wel gezellig?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, kerstborrel is ten einde…
En je staat nog overeind?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Gezellig geweest?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
als een piek op een kerstboomquote:
jep, bij die andere smileys krijg ik steeds een foutmeldingquote:
Jawel.quote:
Klinkt geslaagd!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel.
Onze directeur sluit het jaar altijd af met een mega multimedia presentatie waarin diverse zaken van het afgelopen jaar op humoristische de revue passeren. Hij leest ook altijd tijdens zijn 2 wekelijkse bijpraat sessies ter afsluiting een grappig gedicht voor van Rene Oskam, waar hij een groot fan van is. En die Rene Oskam was vanmiddag aanwezig om zelf enkele gedichten voor te dragen, waarna we allemaal een boek van hem kregen. Cadeautje van de directeur…
Tijdens de daarop volgende borrel met 'winter BBQ' en onze eigen ICT band, kon je het boek laten signeren…
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Johnny Cash en z'n vrouw - Jackson…
En dat kan dus niet vanuit welk vlak zij komt is ze de enige die er is.quote:
Echt heel gaaf!quote:Op donderdag 22 december 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel.
Onze directeur sluit het jaar altijd af met een mega multimedia presentatie waarin diverse zaken van het afgelopen jaar op humoristische de revue passeren. Hij leest ook altijd tijdens zijn 2 wekelijkse bijpraat sessies ter afsluiting een grappig gedicht voor van Rene Oskam, waar hij een groot fan van is. En die Rene Oskam was vanmiddag aanwezig om zelf enkele gedichten voor te dragen, waarna we allemaal een boek van hem kregen. Cadeautje van de directeur…
Tijdens de daarop volgende borrel met 'winter BBQ' en onze eigen ICT band, kon je het boek laten signeren…
Leuk! Ik ken hem verder niet.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel.
Godsamme zeg.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In de snackbar heet het Kroket's Theme.
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Bow Wow Wow - Do You Wanna Hold Me
Ik ook. Doet hij goed.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt heel gaaf!
Ik volg hem op Facebook. Geweldige gedichten
Hij is nooit dik geweest.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo zeg, daar was ie knap afgevallen!
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:50 schreef just me het volgende:
spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land
Ben je ergens tegenaan gelopen, nee toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 20:50 schreef just me het volgende:
spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land
tegen de lampquote:Op donderdag 22 december 2022 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je ergens tegenaan gelopen, nee toch?
Oh ja.... ik wist het eigenlijk toch wel.quote:
Wat?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Was voor mij de 1e keer luisteren.
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:20 schreef livelink het volgende:
Ja, just me. Gun de buurvrouw ook wat muziek.
Dit was uit de jaren 90, bijna 25 jaar geleden…quote:Op donderdag 22 december 2022 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, jaren geen radio aangehad.
Nou oké, járen dan.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was uit de jaren 90, bijna 25 jaar geleden…
Ja, dat was wat ik ook eigenlijk probeerde te zeggen.quote:
Witch doctor…quote:Op donderdag 22 december 2022 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Die hadden tog ook dat nummer met die "pitmosh"?
Zegt me nog steeds niets.quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
Die hadden tog ook dat nummer met die "pitmosh"?
Nu best laat voor wekkerquote:Op donderdag 22 december 2022 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Nog 1 keer vroeg de wekker dit jaar. Ik ga mijn bed opzoeken.
Dank L2B!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |