SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Welkom.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik moest eerst nog even eten, dus nu ingetuned.
En ontslagbrief typen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik moest eerst nog even eten, dus nu ingetuned.
Paar kleine verschillen, maar bijna hetzelfdequote:Op donderdag 22 december 2022 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Abba lijkt wel op ACDC ofzo, keur het goed
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paar kleine verschillen, maar bijna hetzelfde
Iedereen heeft wel een droom, dus het is universeel toepasbaar ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Paar kleine verschillen, maar bijna hetzelfde
Helemaal waarquote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een droom, dus het is universeel toepasbaar ook.
Dat is wel heel specifiekquote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd dat gevoel dat je hebt als je ergens loopt, en de mensen voor je lopen nét te langzaam, en je kunt niet passeren.
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd dat gevoel dat je hebt als je ergens loopt, en de mensen voor je lopen nét te langzaam, en je kunt niet passeren.
Ohh daar erger ik me de laatste tijd zo ontzettend aan. Mensen die te langzaam en in de weg lopen...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Fame heb ik alleen de serie gezien, maar de film heb ik hier op dvd liggen. Laatst via MP gekocht uit nieuwsgierigheid en zo. Nu nog een moment vinden om het te kijken.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:14 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb Fame nog nooit gezien, ken alleen de muziek.Flashdance ook niet trouwens.
Ik ben een meester in het vinden van gaatjes om er snel tussendoor te kunnen. Vooral bij het station is het drama.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ohh daar erger ik me de laatste tijd zo ontzettend aan. Mensen die te langzaam en in de weg lopen...
Kapot....
Zorro is nog maar een kitten, dus dan mag hetquote:Op donderdag 22 december 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Fame heb ik alleen de serie gezien, maar de film heb ik hier op dvd liggen. Laatst via MP gekocht uit nieuwsgierigheid en zo. Nu nog een moment vinden om het te kijken.
Flashdance heb ik ook nooit gezien.
wie nietquote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Do you always wanna be a superstar?
quote:
quote:
Ben er weer.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zorro is nog maar een kitten, dus dan mag het![]()
Maar stream dood?
Ad infinitumquote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef livelink het volgende:
Do you always wanna be a superstar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |