Waarom verpest?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:29 schreef Ypmaha het volgende:
Een collega probeert me te koppelen aan een collega van zijn vorige afdeling. Ze kwam laatst aan de deur om een stekkerblok te lenen, en voordat de deur open was zei elke collega: "Ypmaha, ze staat voor de deur doe open!!!", waarna ik me toch een rood hoofd kreeg.
Hoe dan ook, daarna nog even met haar gepraat (zonder rood te worden) en gezegd dat als ze nog meer beef jerky wilde (ik maak dat zelf, en had haar wat gegeven) ze me het moest laten weten, omdat ik het "alleen voor haar gratis maak".
Ze heeft nu vakantie, maar volgens mij heb ik het verpest
Aiii.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef Pinuts het volgende:
Auw, blijkbaar heb ik toch niet zo'n goede mensenkennis. Gisteren (voor het eerst) meegedaan aan een speeddate event. Totaal 18 mannen gesproken en 5 aangekruist als 'ja'. Leuke gesprekken gehad (ook paar awkward) en bij 1 wist ik echt 100% zeker dat hij mij ook zou aankruisen (hij zei zelfs toen de tijd 'op' was: kletsen binnenkort wel verder). Krijg nu de mail: 0 matches.
Ja de ervaring was verder wel leuk. Soort tinder maar dan in real life. Ik heb het geboekt via flitsdate.nlquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Aiii.
Klinkt wel als een leuke ervaring! Waar heb je dat gedaan?
Krijg je ook te horen waarom niet of is het alleen 0 matches en daarmee klaar?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef Pinuts het volgende:
Auw, blijkbaar heb ik toch niet zo'n goede mensenkennis. Gisteren (voor het eerst) meegedaan aan een speeddate event. Totaal 18 mannen gesproken en 5 aangekruist als 'ja'. Leuke gesprekken gehad (ook paar awkward) en bij 1 wist ik echt 100% zeker dat hij mij ook zou aankruisen (hij zei zelfs toen de tijd 'op' was: kletsen binnenkort wel verder). Krijg nu de mail: 0 matches.
Dat laatste. Zelf zet je ook alleen een ja/nee vinkje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:40 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Krijg je ook te horen waarom niet of is het alleen 0 matches en daarmee klaar?
Lekker zakelijk eigenlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:22 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat laatste. Zelf zet je ook alleen een ja/nee vinkje.
No go. Inderdaad zeker niet als date. Als date wil je elkaar gewoon even zien en kijken of het in real life klikt. Sowieso maak je online vaak toch net een andere indruk dan inhet echt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:39 schreef Discombobulate het volgende:
Kreeg vorig weekend de vraag of ik wou videobellen als eerste date.![]()
Wat vinden jullie daar van? Ik ben daar totaal niet van, jezus, misschien een generatieding. Als we elkaar eenmaal goed kennen kunnen we prima videobellen, maar niet als date.
25quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef Pinuts het volgende:
[..]
No go. Inderdaad zeker niet als date. Als date wil je elkaar gewoon even zien en kijken of het in real life klikt. Sowieso maak je online vaak toch net een andere indruk dan inhet echt.
Hoe oud was je date?
Hoe oud ben je zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna he-le-maal gefocust op mijzelf en op het helen en kijken waar ik fout zat en er van kon leren. In Juni in contact gekomen met een hele leuke vrouw via Bumble, dat is uiteindelijk een beetje spaak gelopen, merkte dat ik er toch nog niet aan toe was en teveel ging vergelijken en er te veel angst zat. Bang dat elke vrouw zou zijn zoals mijn ex. Uiteindelijk besloten na een paar weken date het te laten rusten, wel vrij veel contact gehad nog vriendschappelijk. Uiteindelijk in December besloten laten we het maar he-le-maal stoppen.. Toen kwam er begin Januari een WhatsAppje van 3 A4tjes met hoe erg ze mij mistte en hoe jammer ze het vond dat we geen onderdeel konden uitmaken van elkaars families.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Week terug weer contact gekregen met haar en gister was ze hier en het was erg gezellig, maar ik zit nog steeds in dubio. Ik ben 10000% geheeld en echt wel tot op zekere hoogte op zoek naar een leuke vriendin in mijn leven. Maar merk dat ik toch een vonkje mis
Alles is goed, onze humor matcht, onze muzieksmaak, we hebben een onwijze klik, veel chemie, ze klikt goed met vrienden. Maar er is iets waardoor ik denk "weet niet of ik je ooit kan voorstellen aan familie" en ik weet niet echt waar dat vandaan komt, dat is het meest frustrerende.
Dus ondanks dat we nog steeds contact hebben en elkaar zien, gaat het voortzetten van het daten hem niet meer worden, en ik ben dus weer "op de markt" in de hoop weer een leuk persoon te vinden.
Grappig wel, mijn ex was 24. En hoewel ze initieel niet mijn type was op basis van d'r leeftijd en d'r interesses was er toch een grote klik en chemie toen we elkaar voor de eerste keer ontmoette. Maar had ik haar op Tinder tegen gekomen had ik haar waarschijnlijk weggeswiped op basis van d'r interesses. Nou ja, en omdat mijn leeftijdsrange op datingapps tussen de 28 en 40 staat. Grappig hoe dat loopt als je elkaar dan toch anders leert kennen dan via een app.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grotetijd op 21-02-2025 05:58:35 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
31quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf?
Videobellen als eerste date vind ik persoonlijk héél raar. Ik snap best dat je uit stress iemand eerst wil zien op beeld maar dat doe je voordat je een daadwerkelijke date gaat hebben. Toch?
Denk je niet gewoon dat dit je hoofd is die overal twijfels bij maakt? We zijn vaak bang voor nieuwe dingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:07 schreef Grotetijd het volgende:
er is iets waardoor ik denk "weet niet of ik je ooit kan voorstellen aan familie" en ik weet niet echt waar dat vandaan komt, dat is het meest frustrerende.
Nou weet het niet. Ik had bij m'n ex wel het idee "jou wil ik aan familie voorstellen en onderdeel maken van" en bij haar heb ik dat niet. Misschien is het inderdaad mijn hoofd die overal bij twijfelt, terwijl het echt wel een leuke vrouw is. Maar er is toch iets wat "mist"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk je niet gewoon dat dit je hoofd is die overal twijfels bij maakt? We zijn vaak bang voor nieuwe dingen.
Ik doe dat ook wel om de domste dingen, ben er gelukkig nu wel aardig bewust van.
Wat ik geleerd heb bij ouder worden is vooral dat je gewoon relaxt moet zijn. Gewoon zien wat er van komt, niet te veel twijfelen, en de dingen z'n beloop laten. Dat perfecte plaatje bestaat toch niet.
Ik heb trouwens gezegd dat ze het maar moet laten weten van de week wanneer ze wel kan en dat ik videobellen helemaal niks vind zo de eerste keer. Het gevolg is wel dat je nu weer op zo'n doodlopende weg lijkt te zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf?
Videobellen als eerste date vind ik persoonlijk héél raar. Ik snap best dat je uit stress iemand eerst wil zien op beeld maar dat doe je voordat je een daadwerkelijke date gaat hebben. Toch?
Ja hoor, dat wel, maar ze is gewoon heel druk. Ik heb gezegd: doen we niet, ik haat dat, dus laat maar weten wanneer je wel kan. Gevolg is wel, ik kan namelijk niet wekenlang chatten, dat het waarschijnlijk weer dood gaat bloeden. Nu zit je in zo'n rare tussenruimte en je weet zelf wel hoe dat gaat aflopen. Want waar moet je over 2 weken nog over praten als je elkaar nog niet eens gezien hebt. En stel dat ze dan zegt van ik kan dan en dan wel, dan kan ik net zo goed ook m'n interesse kwijt zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Weet je zeker dat ze het als een daadwerkelijke 'date' ziet?
Niet echt, dat blijft een beetje het verneukeratieve van (online) dating tegenwoordig... het is ook maar net hoeveel echte interesse je in elkaar hebt, en hoe graag je elkaar wil zien. Tijd is vaak ook een kwestie van prioriteit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wel, maar ze is gewoon heel druk. Ik heb gezegd: doen we niet, ik haat dat, dus laat maar weten wanneer je wel kan. Gevolg is wel, ik kan namelijk niet wekenlang chatten, dat het waarschijnlijk weer dood gaat bloeden. Nu zit je in zo'n rare tussenruimte en je weet zelf wel hoe dat gaat aflopen. Want waar moet je over 2 weken nog over praten als je elkaar nog niet eens gezien hebt. En stel dat ze dan zegt van ik kan dan en dan wel, dan kan ik net zo goed ook m'n interesse kwijt zijn.
Heb je tips voor zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |