Mensen zijn stom. En niet alleen stom, maar ook pervers, gecorrumpeerd en moreel vervallen.quote:
Hey, in een goede fase in je leven?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja, vanavond een date. We hebben al gebeld en vanavond in het echie.
Oh neequote:Op zondag 15 december 2024 10:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hey, in een goede fase in je leven?
Succes met je date en maak er wat moois van!
quote:Op zondag 15 december 2024 10:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hey, in een goede fase in je leven?
Succes met je date en maak er wat moois van!
quote:Op zondag 15 december 2024 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Hij heeft om 16.00 uur afgezegd voor de 2de keer
Nah tis gewoonw een beetje jammer hij leek echt leuk. Maar dit gedrag vind ik wel echt een afknapperquote:Op zondag 15 december 2024 16:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]wat een droeftoeter, maar laat je niet uit het veld slaan
Erg jammer! Waarom zei hij het af?quote:Op zondag 15 december 2024 17:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah tis gewoonw een beetje jammer hij leek echt leuk. Maar dit gedrag vind ik wel echt een afknapper
Wat jammer! Waarom heeft hij alweer afgezegd?quote:Op zondag 15 december 2024 12:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Hij heeft om 16.00 uur afgezegd voor de 2de keer
Omdat hij een hork isquote:Op zondag 15 december 2024 20:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat jammer! Waarom heeft hij alweer afgezegd?
Dat is wel vreemd.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe jullie zo makkelijk zijn met dat nog maar een keer proberen.
Als ik niet direct binnen minimaal drie dagen afspreek, of wat omslachtig ben en zeg van "ah, kan het morgen ook?" bloed het gelijk dood en is het klaar en over.
Het is bij mij echt al heel lastig om een date te regelen. Als het om die en die tijd is, moet ik er ook om die en die tijd zijn, want anders is het direct klaar is mijn ervaring.
Hoi, daten?quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:41 schreef Rozenbloem het volgende:
Denk dat dat vooral bij online daten is. Eigenlijk is iemand op een wat ‘spontanere’ manier ontmoeten dan wat meer relax. Maar ja, dat moet maar net zo lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |