Voelde je je zo?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gewicht is mijn ondergang geworden, denk ik.
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn dat je 'm zo goed helpt hiermee.
Ik ben er de rest van mijn leven zoet mee, vrees ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgen
Ja, precies zo voelde ik mij.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef sacha het volgende:
| |
| |
|__________|
/ \
_____/ \_____
| |
| |
| |
| |
|______________|
Ja, je kunt dat overdramatiseren ook overdrijven.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ja maar ja, zijn gebruik van hyperbolen en overdrijving geven vaak problemen, door dingen te overdrijven of te overdramatiseren kun je vaak een grappig effect creëren, maar ja, misschien moet ie nog een seminartje of twee volgen
Duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:32 schreef sacha het volgende:
| |
| |
|__________|
/ \
_____/ \_____
| |
| |
| |
| |
|______________|
Die kale schijnt kampioen te worden. Volgens mij was-ie trambestuurder of zo. Of dat was een andere, dat kan ook.quote:
Heeft-ie nu weer een existentiële crisis?quote:Op woensdag 28 december 2022 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raymond is al in de eerste ronde uitgeschakeld.
Ik denk dat-ie weer afscheid gaat nemen.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie nu weer een existentiële crisis?
quote:Op woensdag 28 december 2022 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie weer afscheid gaat nemen.
Marco is ook al uitgeschakeld.quote:
Ik wist niet dat-ie ook meedeed.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco is ook al uitgeschakeld.
De.quote:Op woensdag 28 december 2022 21:51 schreef sacha het volgende:
heb jij een fok woord van het jaar Reksel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |