abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207190047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Zelensky is juist degene die met een genocide was als Rusland er niet tussen was gekomen.

Hoe is het toch eigenlijk mogelijk dat meningen zo ver uit elkaar liggen? Dat kan alleen maar als 1 van de 2 aan massale propaganda onderworpen is. Dat is dan ook hier het geval.
n spookrijder? Ik ben er al zeker tien tegengekomen!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:20:20 #177
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207190059
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:16 schreef Starhopper het volgende:
Dit blijf ik mooi vinden O+ O+ O+

[ twitter ]

[ twitter ]
Die man is een groter staatsman (m/v) dan alle westerse staatsmannen (m/v) van de afgelopen decennia bij elkaar :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:20:42 #178
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207190065
twitter

Putin niet nog bozer maken he....
  donderdag 22 december 2022 @ 19:21:24 #179
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207190071
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Laffe rat :r
A murky, forgotten land.
pi_207190073
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Oekraners bestaan niet. Het zijn Litouwers, Polen, Russen, Roemenen, Roethenen, Krim Tataren, o.a. en die woonden op een stuk grond dat op de tekentafel is ontstaan tijdens het indelen van de Sovjetunie. Meer is Oekrane niet. Het heeft geen geschiedenis. Het heeft geen cultuur. Het is niets.
Ik wil eigenlijk geen aandacht aan jou en je domme gewauwel besteden want dat verdien je niet.

Maar je weet dat bovenstaande tekst gewoon zuivere genocide is?
  donderdag 22 december 2022 @ 19:22:13 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207190090
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
op een bevolking van 45 miljoen is dat veel .en verdrietig

de 2.000.000 gevluchtte russen naast de 200.000 doden doen ook veel pijn aan de russische economie
Dat doet het zeker. En veel durven ook niet meer te werken want kans om onderweg van straat of zelfs van de werkplek geplukt te worden tijdens een razzia :') Van de economie is niets meer over.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207190096
quote:
[ twitter ]

Rusland heeft al veiligheidsgaranties, het is namelijk een kernmacht.

Macron wil gewoon weer handel drijven met Rusland.

Oekrane weigeren is ook hypocriet want waarom mogen Zweden en Finland er dan wel bij? Dat is toch evengoed een provocatie dan?
  donderdag 22 december 2022 @ 19:24:42 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207190118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Ik vind dat Oekrane ook veiligheidsgaranties moet krijgen. Betere afspraken dan in 1994.

Toetreding tot de NATO lijkt mij de enige oplossing om Rusland op afstand te houden.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207190126
Ook weer een stukje lekker Frans dwars zijn om zichzelf in de schijnwerper als 'wereldleider' te zetten :').
pi_207190138
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 15:02 schreef HSG het volgende:

[..]
Nee komt o.a. door de Iraanse drones, verstrekte verdediging, verandering politieke standpunt van de oorlog en effectievere inzet artillerie. Dit wil niet zeggen dat er een keerpunt komt maar je ziet dat Oekrane het zwaarder begint te krijgen.
Vorige keer dat ik keek was het 6000 vs 1700.
Sindsdien heeft Rusland dus 2500 verloren en Oekrane 900. Rusland verliest dus nog steeds veel meer. Maar nu ongeveer 2,5 keer zoveel.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:27:18 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207190154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:25 schreef polderturk het volgende:

[..]
Vorige keer dat ik keek was het 6000 vs 1700.
Sindsdien heeft Rusland dus 2500 verloren en Oekrane 900. Rusland verliest dus nog steeds veel meer. Maar nu ongeveer 2,5 keer zoveel.
Precies volgens het boekje dus. De verdediger 1 dode tegenover 3 doden van de aanvaller.
pi_207190175
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Oekrane weigeren is ook hypocriet want waarom mogen Zweden en Finland er dan wel bij? Dat is toch evengoed een provocatie dan?
Het gaat er om dat als men vredesbesprekingen een kans wil geven men dus niet tegen Poetin in moet gaan.
Natuurlijk gaan de sancties niet verdwijnen en dus handel met Rusland is wel voorbij voorlopig.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_207190179
quote:
[ twitter ]

Waarom heeft een land dat voortdurend z'n buren aanvalt veiligheidsgaranties nodig? De enigen die garanties nodig hebben zijn de aangrenzende landen, in het bijzonder Oekrane, Georgi, Moldavi en Kazachstan. De Russen hebben kernwapens, dat is ruim voldoende.
pi_207190184
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:21 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik wil eigenlijk geen aandacht aan jou en je domme gewauwel besteden want dat verdien je niet.

Maar je weet dat bovenstaande tekst gewoon zuivere genocide is?
Ach. Nederlanders bestaan ook niet. Het zijn Friezen, Batavieren, andere germaanse stammen.
En toch zijn we al een van de langst bestaande landen als natie in Europa.
Etniciteit is alleen van belang voor politiek gewin.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207190201
quote:
[ twitter ]

Europese politici die liever vandaag dan morgen weer kusjekroel met de Russen willen doen, ronduit genant.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207190231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Europese politici die liever vandaag dan morgen weer kusjekroel met de Russen willen doen, ronduit genant.
Afhankelijk van Russisch gas enzo. Denk ik.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 22 december 2022 @ 19:34:47 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207190246
Dit bommetje was nog niet gepost zag ik.

twitter

twitter
pi_207190281
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De reden dat het lang duurt is omdat Rusland in Russisch gebied bezig is. Het is hun land en het is hun volk dat er woont. Daar ga je voorzichtig mee om. Wat heb je er aan om dat te vernietigen?
Mja, ze gooien eerst duizenden bommen op een gebied, en schuiven dan een stukje op.
Hoezo is dat voorzichtig omgaan?

quote:
Wat Oekrane nu (hoe ironisch) zelf wel aan het doen is. En dat in een land waarvan zij vinden dat het van hun is! Waarom behandel je het dan zo?
Beetje rare opmerking, aangezien Oekrane veel meer met precisie bommen werkt.

quote:
En ze willen Kiev helemaal niet.
Vandaar dat ze de invasie begonnen met een opmars naar Kyiv _O-

quote:
Het grootste deel van Oekrane zijn de Russen niet genteresseerd in. Ze willen dat de etnische Russen veilig zijn en dat zijn ze nu ook in de gebieden die zich vrijwillig bij Rusland hebben aangesloten.
Nou, veilig: die leven in een hel in het door Rusland bezette deel

quote:
Het Westen haat dit, die echte democratie.
Dus echte democratie is een gebied helemaal plat bombarderen, kinderen ontvoeren, vrouwen verkrachten, mannen martelen en vermoorden, vrouwen en kinderen vermoorden,en dan een referendum at gun point waarin je mag beslissen dat je bij de agressor wilt horen.
Even los van dat niet het hele gebied dat op die manier is geannexeerd in Russische handen was.
Dat noem jij echte democratie.

quote:
Dat zie je ook. Niets wat ze in het Westen doen is in het belang van het eigen volk.
Dus dat je kinderen worden ontvoerd is in je eigen belang...

quote:
Wat een failed state is dat land toch dat "grensgebiedje" betekent in het Russisch. Oekraners bestaan niet. Het zijn Litouwers, Polen, Russen, Roemenen, Roethenen, Krim Tataren, o.a. en die woonden op een stuk grond dat op de tekentafel is ontstaan tijdens het indelen van de Sovjetunie. Meer is Oekrane niet.
Ja, precies.
Gewoon de Russische propaganda volgen dat Oekrane niet bestaat.

quote:
Het heeft geen geschiedenis. Het heeft geen cultuur. Het is niets.
Ah, dus het was tot februari onbewoond?
Want dat zeg je in feite.

quote:
Kiev kon er gewoon niet tegen van de pro-Russische Victor Yanukovych won. Daarom zijn ze Russen gaan discrimineren en hopen dat ze weggingen. Ze mochten niet werken
voor de overheid en kregen geen paspoort zodat ze niet konden stemmen. Ook werden o.a. hun wegen niet onderhouden en was de drinkwatervoorziening slecht. Dat deed de regering in Kiev met het neo-nazistische Azov-bataljon. Dat trouwens verloren heeft.

Daarna heeft Zelensky 11 oppositiepartijen verboden. Alle vredesonderhandelingen heeft hij afgeslagen. Wat een misdaad.
Tja, het is duidelijk dat je er voor hebt gekozen jezelf te vergiftigen met Russische propaganda.

Gecondoleerd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_207190282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Wees eens eerlijk, met hoeveel landen buiten het westen zijn wij het wel eens?
Misschien is onze eigen levenswijze wel niet zoals het moet, hier draait het alleen maar om geld geld en nog eens geld.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:37:18 #195
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207190287

[ Bericht 100% gewijzigd door StateOfMind op 22-12-2022 19:38:03 ]
A murky, forgotten land.
  donderdag 22 december 2022 @ 19:40:04 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207190344
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:37 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Wees eens eerlijk, met hoeveel landen buiten het westen zijn wij het wel eens?
Misschien is onze eigen levenswijze wel niet zoals het moet, hier draait het alleen maar om geld geld en nog eens geld.
In Rusland draait het niet om geld inderdaad. Die corrupte teringbende in Rusland heeft niets met geld te maken :')
  donderdag 22 december 2022 @ 19:40:57 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207190362
twitter
pi_207190367
quote:
84s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
In Rusland draait het niet om geld inderdaad. Die corrupte teringbende in Rusland heeft niets met geld te maken :')
Goede edit.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_207190405
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:37 schreef Wantie het volgende:

Nou, veilig: die leven in een hel in het door Rusland bezette deel
[..]
Dus echte democratie is een gebied helemaal plat bombarderen, kinderen ontvoeren, vrouwen verkrachten, mannen martelen en vermoorden, vrouwen en kinderen vermoorden,en dan een referendum at gun point waarin je mag beslissen dat je bij de agressor wilt horen.
Even los van dat niet het hele gebied dat op die manier is geannexeerd in Russische handen was.
Is een 14-jarige al een man?
twitter
  donderdag 22 december 2022 @ 19:43:30 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207190406
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:41 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Goede edit.
Ja. Ik liet mij even gaan :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')