Oh ik ga even kijken daar.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak vind Mexx niks
Dat is te merken

Da's een rooie kaartquote:Op donderdag 22 december 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze pakte 'm van de vensterbank en smeet 'm op de grond.

Het hele zootje valt uit elkaarquote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Kakadylo het volgende:
Zoals we al zeiden K3 valt vanzelf uit mekaar wat het zijn neppe vriendinnen

Ze gaf hem een rottrap.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef engine het volgende:
Hij is zich weer in allerlei bochten aan het wringen om Kim de schuld te geven van alles.

Dat kan je vinden, maar wij hebben er geen van allen een idee van is hoe het is om daar te zijn. Iedereen krijgt momenten dat ze zichzelf tegenkomen. Als een Jeff het buiten allemaal heel makkelijk af gaat en hier loopt hij tegen zijn eigen gedrag aan. Dat is alleen maar goedquote:

Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Kakadylo het volgende:
Zoals we al zeiden K3 valt vanzelf uit mekaar wat het zijn neppe vriendinnen

Het is nog niet goed genoeg. Hij heeft er nog niks van geleerd. Hij moet nog harder op zijn bek gaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar wij hebben er geen van allen een idee van is hoe het is om daar te zijn. Iedereen krijgt momenten dat ze zichzelf tegenkomen. Als een Jeff het buiten allemaal heel makkelijk af gaat en hier loopt hij tegen zijn eigen gedrag aan. Dat is alleen maar goed

Ik denk dat een blinde nog wel ziet dat Jeff te fel reageert.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin ziet dit wel goed : Je reageert te fel.

klopt, maar het is goed dat hij dat nu zelf ook inziet en nu er wat mee doenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat een blinde nog wel ziet dat Jeff te fel reageert.

Dan weet je zeker dat er gele kaarten vallenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Mexx moet met Kim k gaan praten
Tip van Isaak

Wat een slecht idee in dit geval

Nee hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Mexx moet met Kim k gaan praten
Tip van Isaak

Wat een slecht idee in dit geval

FEBO is zwaar selectief want op een muur schrijven is natuurlijk vele malen ergerquote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Een gele kaart.. voor bakkie pap uit handen slaan

quote:Op donderdag 22 december 2022 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Zet een draaideur in de managerskantoor

echt toch.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Zet een draaideur in de managerskantoor

Zou het met mij 24/7 aan staan.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
echt toch.
Of zo'n rood lampje erboven "niet storen"

Zo is Jeff gewoon als je hem als individu in een groep droptquote:Op donderdag 22 december 2022 11:33 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft nog steeds niet in de gaten dat hij mensen kleineert, denigrerend is, en dat dat niet normaal is?

Beter gaat ie op een hutje op de hei zitten dan.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo is Jeff gewoon als je hem als individu in een groep dropt

Ja het ligt nog altijd aan Kim en de kutgroep. Nul zelfinzicht die gozer.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:33 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft nog steeds niet in de gaten dat hij mensen kleineert, denigrerend is, en dat dat niet normaal is?

Als ze nou eens met Martin begintquote:Op donderdag 22 december 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Mexx wil eigenlijk alles ff kwijt

quote:Op donderdag 22 december 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Mexx luistert niet.
Zet een anwb praatpaal neer (vast nog wel ergens te verkrijgen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Op de andere bedden zat ook een groen briefjequote:Op donderdag 22 december 2022 11:39 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft weer een briefje op zijn bed hangen en dan denk je natuurlijk weer gelijk aan KimD

Zei ook niet dat zij het was maar het zou wel een typische actie zijn geweest vandaarquote:Op donderdag 22 december 2022 11:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Op de andere bedden zat ook een groen briefje

Nee, het begint (is) ziekelijk te worden.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lijkt geen andere gespreksstof te hebben.

Ze speelt vals, ze liegt, ze bedriegt, ze steelt blabla.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, het begint (is) ziekelijk te worden.
Hij staat er mee op en gaat ermee naar bed

Ik ga er ook weer van weg. Kan het niet meer horen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze speelt vals, ze liegt, ze bedriegt blabla.

Jw vindt het vast wel ok hoe hij zijn vriendin behandelt.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga er ook weer van weg. Kan het niet meer horen.
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Is kijken hoe het daar gaat

voor de groep, held
 voor de groep, held   

Ow ik kom achter je aan...quote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar weer naar 2.
Jeff en JW

Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclamequote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar weer naar 2.
Jeff en JW

Het is zo makkelijk om met je vinger naar een ander te wijzen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef engine het volgende:
Hij wilde het inzichtelijk makenvoor de groep, held

Stoeien? Ze staan te praten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef IkFok het volgende:
Kim weer bij Jeff en een beetje stoeien

Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.quote:

Jeff heeft hier op zitten wachten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.

Wat ziekquote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.

Ik snap niks van haar. Hij vindt het natuurlijk allemaal best dat ze weer achter hem aanloopt. Streelt zijn ego.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft hier op zitten wachten.

Dat waren er in het begin elke keer maar 2quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclame

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |