quote:Op woensdag 21 december 2022 22:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er morgen na werk een "spontane" kerstborrel (eigen hapjes en drankjes meenemen) gaat zijn met onze hele verdieping.
Nou heb ik de afgelopen dagen thuisgewerkt. M'n ouders testen allebei positief en hebben dezelfde klachten als ik, ik test dan wel negatief maar ik hoest en snotter nog flink en dan lijkt het me niet handig om naar m'n werk in het ziekenhuis te gaan.
Collega vandaag zei "kom op, gewoon komen, hier snottert en kucht iedereen ook en we malen er niet om" maar ik neig ernaar om niet te gaan.
Ik weet alleen niet goed of dit m'n oude sociale-angst-brein is dat uitvluchten aan het verzinnen is omdat met de hele verdieping borrelen eng is (überhaupt, wat doen mensen op een borrel en wat voor hapjes/drankjes zou ik dan mee moeten nemen) of dat het m'n realistische anti-corona-brein is of dat ik me aanstel met de anti-corona. Maar het is een zíekenhuis en ik kan m'n werk prima vanuit huis doen.
Ik neig ernaar om niet te gaan.
Ik heb wel een fles fris en een pak kerstkransjes om eventueel mee te nemen.
*zucht*
@:vlindertje89 jij bent altijd goed met andermans gedachtegangen in dit soort situaties, wat zeg jij?
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:56 schreef Candaasje het volgende:
Avond![]()
Wie deed vandaag (onder professionele begeleiding) de anesthesie voor zowel een thoracotomie (openen borstholte, moest een tumor tussen de longen worden weggehaald), als pinnen verwijderen uit poot als een hernia operatie?
![]()
Juist, ondergetekende![]()
Wie is nu helemaal afgedraaid en zit met loddige oogjes op de bank?
Ook ondergetekende![]()
Maar het was wel gaaf
Liters snot, check. Van dat mooie groengelequote:Op woensdag 21 december 2022 23:08 schreef Candaasje het volgende:
Haha![]()
Ik moet er wel even bij vermelden dat de echte anesthesist natuurlijk de lead had, dus kan eigenlijk niet echt alle credits zo nemen als ik een beetje deed. Maar het ging lekker en was bizar leerzaam en tof!
@:Tele6 produceer je nog liters snot?
Zo nee; heb je zelf zin om te gaan? Of doe je het meer voor je collega’s?
Slaap er een nachtje over. Morgen is het vast makkelijker om een beslissing te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:16 schreef Tele6 het volgende:
en of ik kerst wel "op de goede manier" vier? ik heb ook al geen kerstversiering in huis, en ik stuur voor het eerst ooit geen zelfgemaakte kaarten (en ik ben erg aan de late kant met de kaarten)
en nu ga ik dus óók al niet naar de kerstborrel?
Als je geen energie hebt voor sociale dingen ga je het beetje dat je hebt zeker niet verspillen aan een brave werknemer zijn op een borrel waar je niet heen wil.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:16 schreef Tele6 het volgende:
en of ik kerst wel "op de goede manier" vier? ik heb ook al geen kerstversiering in huis, en ik stuur voor het eerst ooit geen zelfgemaakte kaarten (en ik ben erg aan de late kant met de kaarten)
en nu ga ik dus óók al niet naar de kerstborrel?
Nouja ik zit niet 13 jaar op dezelfde baan.. iedere 3 jaar wel iets anders.. en nu zelfs een ander land.. maar de manier waarom de werkgever zich hier nu profileert is niet helemaal mijn ding..quote:Op donderdag 22 december 2022 08:31 schreef Clubsoda het volgende:
Dat is een probleem wat ik nog nooit bij de hand heb gehad want ik ben altijd na maximaal 5 jaar weggestuurd
Dat klinkt als een goede reden om je te oriënteren op iets anders toch?quote:Op donderdag 22 december 2022 08:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nouja ik zit niet 13 jaar op dezelfde baan.. iedere 3 jaar wel iets anders.. en nu zelfs een ander land.. maar de manier waarom de werkgever zich hier nu profileert is niet helemaal mijn ding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |