"Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk!"quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou en heel Nederland geld in voor Het Vergeten Kind. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort.
Waarom opnieuw naar Amersfoort?quote:Naar dit soort kritiek heeft 3FM kennelijk geluisterd, want Het Vergeten Kind zet zich in voor 100.000 Nederlandse kinderen die het thuis moeilijk hebben of die niet meer thuis kunnen wonen.
Waar is het te volgen?quote:Omdat vorig jaar wegens de corona-maatregelen het alleen op de eerste dag mogelijk was bezoekers te ontvangen. Daarom is iedereen dit jaar weer uitgenodigd langs te komen in Amersfoort.
Hoe kan ik Het Vergeten Kind steunen?quote:3FM Serious Request is 24 uur per dag live te volgen. Natuurlijk via de radio, maar ook via de website, non-stop bij NPO 1 extra (tijdens de actie als open kanaal 81) en op televisie met updates bij NPO 1 en NPO 3.
Draaischemaquote:Vraag een plaat aan, doneer of kom in actie.
Of sluit je aan bij de actie van @PS. !![]()
![]()
Topic: GC / [FOK!kers in actie voor Serious Request] Reageren is doneren
Actie: https://www.npo3fm.nl/kom(...)serious-request-2022
Gasten 3FM Serious Request 2022quote:Zondag 18-12
12:00-14:00 Rob, Sophie en Barend
14:00-18:00 Barend
18:00-22:00 Rob
22:00-02:00 Sophie
Maandag 19-12
02:00-06:00 Barend
06:00-10:00 Rob
10:00-14:00 Sophie
22:00-02:00 Barend
Dinsdag 20-12
02:00-06:00 Sophie
22:00-02:00 Sophie
Woensdag 21-12
Donderdag 22-12
02:00-06:00 Sophie
18:00-22:00 Sophie
22:00-02:00 Rob
Vrijdag 23-12
Zaterdag 24-12
02:00-06:00 Rob
06:00-10:00 Sophie
10:00-14:00 Rob
14:00-18:00 Rob, Sophie en Barend
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wiskunde geleerd.... gewogen hoeveel gram er in zn joint moest en dat naar boven afgerondquote:
Wiskundigen zijn rustige lieden.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja wiskunde geleerd.... gewogen hoeveel gram er in zn joint moest en dat naar boven afgerond
Nou ja die geitenboer zou ook om 16:00 uur komen en die kwam uiteindelijk om kwart voor 5 ofzoquote:
Mooi rekken toch zodat het publiek blijftquote:Op woensdag 21 december 2022 20:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou ja die geitenboer zou ook om 16:00 uur komen en die kwam uiteindelijk om kwart voor 5 ofzo
Ze doet dit echt leukquote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Evenstar het volgende:
Hertjes figuurzagen, dat is pas leuk
Lamme Frans hadden ze ook niet maar toch aangevraagdquote:Op woensdag 21 december 2022 20:30 schreef Karzai het volgende:
Nah hebben ze niet, waardeloos. even naar een ander plaatje zoeken, snap wel waarom niemand meer naar deze zender luistert
oh dat kan wel dus?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lamme Frans hadden ze ook niet maar toch aangevraagd
okay ik ga kijken, dankquote:Op woensdag 21 december 2022 20:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja je kan een vrije keuze invullen
Dat wil je liever niet weten.quote:
Ik deed ook rondje door de kamer hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 21:10 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Doet mij denken aan het uitgaansleven
Behkerrtdilemmuuuhnnn kan best hoor nu.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:10 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Mee eens. En Mart is al niks
Die geeft precies niksquote:Op woensdag 21 december 2022 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Barend is wel echt geniaal met zijn sapjes.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:15 schreef Evenstar het volgende:
Kan ieder moment kabouters binnenlopen
Maar dit is nou niet een nummer wat ze standaard op de playlist hebben natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2022 21:16 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel een beetje wat ik bedoelde eerder. Er was eindelijk sfeer, nog steeds veel man aanwezig en dan kies je dit als nummer. Hoe dan?
Nee, maar daar gaat het hier niet eens om. Het past gewoon niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is nou niet een nummer wat ze standaard op de playlist hebben natuurlijk
Op zich vind ik het een betere keus dan voor een verplicht nummer uit de playlist.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het hier niet eens om. Het past gewoon niet.
Echt zo'n AI gegenereerde naamquote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef Melleyn het volgende:
Hij heet gewoon Leendert Roelandschap
Ik zag Rob dat vanmiddag ook al doen jaquote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Evenstar het volgende:
Nee handig, lekker door de brievenbus spetteren/schreeuwen terwijl je corona kan hebben
Is nie echt slim als je juist zo wil oppassenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zag Rob dat vanmiddag ook al doen ja
Ja, kan iemand even laten weten als het afgelopen is please.quote:
Ik vond m wel leukquote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, als ie hier al op mute moet, dan was het deze avond vast zwaar
Ik kan haar echt niet uitstaan, nep, slecht ..... alles.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Merol wel leuk. Voor zo af en toe. Vol vond ik wel een heel fijn nummer, maar zeker niet alles van haar vind ik topquote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kan haar echt niet uitstaan, nep, slecht ..... alles.
Het is zo nep en zo'n act dat ik er niet doorheen kan komen, maar snap best dat men het leuk kan vinden.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Merol wel leuk. Voor zo af en toe. Vol vond ik wel een heel fijn nummer, maar zeker niet alles van haar vind ik top
nee hoor, alleen dat nummer vind ik gewoon rechtuit kutquote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef Nizno het volgende:
Maar goed ik ga wat paracetamolletjes achter over slaan en dan onder de wol.
hef a fun night you all.
Ik riep hardop godverdomme naar je post, mex.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze miem nog, anno 2022?
(Moet hier altijd aan denken bij dit lied)
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Teringjantjequote:Op woensdag 21 december 2022 21:49 schreef engine het volgende:
Ojee Redlef moet 48 uur daar blijven staan.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Wel raar dat hij hele tijd zo wordt geprijst dat hij niet op werk kwam opdagenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Emptystreet het volgende:
Ze willen hem een nieuwe baan aanbieden.
Maar natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk______!
Wij gingen los op def rhymzquote:Op woensdag 21 december 2022 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Kijk ze los gaan dan op dit soort zooi![]()
Jeugd van tegenwoordig ...
(ik word oud)
Ja dit is vrij populair op de dansvloer, ik snap het niet, ik vind het ook totaal rukquote:Op woensdag 21 december 2022 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Kijk ze los gaan dan op dit soort zooi![]()
Jeugd van tegenwoordig ...
(ik word oud)
Ik zie net Antoon bij Beau zitten, die verkoopt dus twee keer de Ziggo Dome uitquote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is vrij populair op de dansvloer, ik snap het niet, ik vind het ook totaal ruk
Alles word strakgetrokken tegenwoordig. Gaat echt meer om een leuke uitstraling en goed refrein dan iets anders.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie net Antoon bij Beau zitten, die verkoopt dus twee keer de Ziggo Dome uit![]()
Klonk overigens vocaal niet heel overtuigend allemaal
Antoon is populair onder de kidsquote:Op woensdag 21 december 2022 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie net Antoon bij Beau zitten, die verkoopt dus twee keer de Ziggo Dome uit![]()
Klonk overigens vocaal niet heel overtuigend allemaal
Dat imago dat hij opbouwde met De Slimste Mens begint wel weer snel af te brokkelen jaquote:Op woensdag 21 december 2022 22:15 schreef Emptystreet het volgende:
Snollebollekes
Die man "zingt" zijn eigen liedjes niet eens in
Nee dat vind ik nog steeds bizarquote:Op woensdag 21 december 2022 22:15 schreef Emptystreet het volgende:
Snollebollekes
Die man "zingt" zijn eigen liedjes niet eens in
Is Rob dat?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die kruipt meteen in zijn Lamme Frans alterego
De legende vertelt dat die 2 nog nooit tegelijkertijd in dezelfde ruimte zijn gezienquote:
Het bizarre vind ik dat er zoveel mensen te porren zijn voor een melodie met 3 noten, een kickdrum en een brabo die "NAAR LINKS, NAAR RECHTS" schreeuwt en er dan 100 duizenden mensen die dat gewoon doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee dat vind ik nog steeds bizar
Lijkt Eddy Wally welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Barend is wel de man van de superlatieve kretologieën he: Super, geweldig, fantastisch
Ja, goed puntquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het bizarre vind ik dat er zoveel mensen te porren zijn voor een melodie met 3 noten, een kickdrum en een brabo die "NAAR LINKS, NAAR RECHTS" schreeuwt en er dan 100 duizenden mensen die dat gewoon doen.
De Spotify "Release Radar" of die Friday toestand inderdaad, kom je er achter dat er 90% gewoon meuk geluisterd word.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus echt vreselijk, van die generieke volledig geautotunede melodieloze meuk. Spotify staat er elke vrijdag voor de helft vol mee in die NL-playlist
en de potverdikkie ..quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Barend is wel de man van de superlatieve kretologieën he: Super, geweldig, fantastisch
Altijd al bijzonder gevonden waarom dit niet in 1 lijn met Wham of Mariah stond. Hevig ondergewaardeerd, misschien omdat er arrenslee-belletjes ontbreken?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Geweldig ondergewaardeerd nummer. Al is A Winters Tale ook wel geschikt
Er zitten wel degelijk wat belletjes in her en der. Maar denk dat dit nummer niet dansbaar genoeg isquote:Op woensdag 21 december 2022 22:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
Altijd al bijzonder gevonden waarom dit niet in 1 lijn met Wham of Mariah stond. Hevig ondergewaardeerd, misschien omdat er arrenslee-belletjes ontbreken?
Net te traag ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:26 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Er zitten wel degelijk wat belletjes in her en der. Maar denk dat dit nummer niet dansbaar genoeg is
Hij zit op die aparte plek die vast is gemaakt aan het huis toch?quote:
Opper wappie.quote:
Hij leek gewoon op de bank te zitten en Barends keek hele tijd naar rechts (voor hem) dus leek mij binnen, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zit op die aparte plek die vast is gemaakt aan het huis toch?
Ah ok, maar misschien is het nu wel omdat Rob en Sophie niet in de kamer zitten. Barend was/is niet besmet.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij leek gewoon op de bank te zitten en Barends keek hele tijd naar rechts (voor hem) dus leek mij binnen, maar weet het niet zeker.
Je wordt een soort van immuun ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:52 schreef engine het volgende:
Hoor je mij?!
Wordt wel leuker na een paar keer luisteren.
Jaquote:Op woensdag 21 december 2022 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je wordt een soort van immuun ja.
Niet weg te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2022 23:10 schreef Evenstar het volgende:
Ah hij zit toch wel buiten bij de strobalen
Stumpert is 'tquote:Op woensdag 21 december 2022 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Bizzy wil even geld verdienen en als beloning gooit ie wat wisselgeld door de brievenbus
Ja, links (als ze uitzoomen) staat een soort van partytent waar men kan optreden, chillen etc en ze schakelen best goed. Lijkt soms bijna alsof de gasten alsnog binnen zitten.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:28 schreef stropdaz het volgende:
Hebben ze vannacht wat aan het huis gebouwd voor gasten?
Eens opletten.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, links (als ze uitzoomen) staat een soort van partytent waar men kan optreden, chillen etc en ze schakelen best goed. Lijkt soms bijna alsof de gasten alsnog binnen zitten.
Ben echt benieuwd hoeveel het gaat opleverenquote:Op woensdag 21 december 2022 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Dat loterij-idee wordt toch wel overgenomen uit Zweden @:Evenstar , in ieder geval door Bizzy
quote:Op woensdag 21 december 2022 23:57 schreef Evenstar het volgende:
Die Bizzy en Kraantje zijn wel geniaal wat betreft geld binnenharken, echt constant mee bezig. Dat zijn de fijne gasten om te hebben
Nee hoor, ze hadden ook dat vreselijke Why Don’t You Get A Job kunnen draaien, speciaal voor Redlef.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:41 schreef Poppejans het volgende:
Alle andere nrs van Offspring waren leuker geweest...
Ok, die is idd nog wel wat vervelenderquote:Op donderdag 22 december 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hadden ook dat vreselijke Why Don’t You Get A Job kunnen draaien, speciaal voor Redlef.
Ah wat liefquote:Op donderdag 22 december 2022 10:26 schreef Evenstar het volgende:
Goedemorgen!
Lekker bedrag van AH![]()
Net een donatie namens mijn dochter gedaan, want die wilde graag ook iets doen voor andere kinderen en heeft een deel van haar zakgeld afgestaan(Cotton Eye Joe aangevraagd
)
Het boeit mij werkelijk niks wat de jingles zijn. Ik vind de oude vertrouwde jingles wel gezellig en het brengt meteen een bepaald soort sfeer, maar stoor mij er verder niet aan als het anders is.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het ook jammer dat Sophie een nieuwe kerstjingle heeft, Rob de jingle van de afgelopen 3 jaar en Barend een of andere hippe Bizzeyachtige productie heeft als zijn jingle?
Ik krijg bij die jingle van Barend totaal geen GH-gevoel en dat is jammer wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het boeit mij werkelijk niks wat de jingles zijn. Ik vind de oude vertrouwde jingles wel gezellig en het brengt meteen een bepaald soort sfeer, maar stoor mij er verder niet aan als het anders is.
Ik zou serieus niet weten hoe het klinktquote:Op donderdag 22 december 2022 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg bij die jingle van Barend totaal geen GH-gevoel en dat is jammer wat mij betreft.
Wanneer begint de feestavond trouwens?quote:Op donderdag 22 december 2022 10:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ah wat lief![]()
En die kan mooi bij de feestavond vanavond![]()
Dat zegt ook wel genoeg.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten hoe het klinktIk zal straks eens opletten.
Rob draait om 10 uur dus denk dan.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wanneer begint de feestavond trouwens?
Ja denk ik ook, nog niks over bekend verderquote:Op donderdag 22 december 2022 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Rob draait om 10 uur dus denk dan.
Als ie als zn typetje gaat kan het ook eerder, dan hoeft ie niet zelf te draaienquote:Op donderdag 22 december 2022 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Rob draait om 10 uur dus denk dan.
Nee, dat is Blank Spacequote:
Oh ik ga me schamenquote:
Vet dat dit soort dingen ook gewoon gedraaid wordenquote:
Ja heb idee dat ze wel iets losser zijn laatste twee dagen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vet dat dit soort dingen ook gewoon gedraaid worden
Haha, wat had je aangevraagd,quote:Op donderdag 22 december 2022 11:38 schreef KaBuf het volgende:
Werd net gebeld door iemand van 3FM, Rob wilde vannacht mijn aangevraagde nummer draaien. Of hij me daar voor mocht bellen.
Ik voelde de bui al hangen, dus wilde eerst weten hoe laat. "Ja, niet schrikken, maar om half 2 's nachts"
Heb vriendelijk bedankt
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:38 schreef KaBuf het volgende:
Werd net gebeld door iemand van 3FM, Rob wilde vannacht mijn aangevraagde nummer draaien. Of hij me daar voor mocht bellen.
Ik voelde de bui al hangen, dus wilde eerst weten hoe laat. "Ja, niet schrikken, maar om half 2 's nachts"
Heb vriendelijk bedankt
Act moet daar 24 uur staanquote:
48. Maar was het al bijna vergeten tot ik hem net weer voorbij zag komen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Act moet daar 24 uur staan
Heeft die jongen totaal niet geslapen?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef engine het volgende:
[..]
48. Maar was het al bijna vergeten tot ik hem net weer voorbij zag komen.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 22 december 2022 11:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft die jongen totaal niet geslapen?
Dropkick Murphysquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef engine het volgende:
[..]
48. Maar was het al bijna vergeten tot ik hem net weer voorbij zag komen.
quote:
quote:
Ja dat was op die 48. Manmanmanquote:
48 + 24 bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ja dat was op die 48. Manmanman
Straks blijft ie gewoon staan tot zaterdagmiddag. Vermoeihond.quote:
Mooiste vrouwquote:
Ja de toeloop begint prima te worden, sowieso kijkt het heel raar vanaf een afstand door dat verhoogde plateau. Daaronder ga je sowieso niet staan, waardoor het al veel minder druk lijkt dan het wellicht is.quote:
Zelfde gevoel hier, ik heb dat trouwens ook wel met The War on Drugs. Ben daar live bij geweest maar ik had echt het gevoel dat ik net zo goed de cd op had kunnen zettenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:48 schreef Evenstar het volgende:
Kan trouwens echt niks met Mumford & Sons. Het is echt zoutloos. Kabbelt maar voort, gebeurt helemaal niks van begin tot eind.
Ja, is ook zo'n band, maar daar zit muzikaal net iets meer variatie in.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfde gevoel hier, ik heb dat trouwens ook wel met The War on Drugs. Ben daar live bij geweest maar ik had echt het gevoel dat ik net zo goed de cd op had kunnen zetten
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2022 12:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, is ook zo'n band, maar daar zit muzikaal net iets meer variatie in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |