Nee hoor, ze hadden ook dat vreselijke Why Don’t You Get A Job kunnen draaien, speciaal voor Redlef.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:41 schreef Poppejans het volgende:
Alle andere nrs van Offspring waren leuker geweest...
Ok, die is idd nog wel wat vervelenderquote:Op donderdag 22 december 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hadden ook dat vreselijke Why Don’t You Get A Job kunnen draaien, speciaal voor Redlef.
Ah wat liefquote:Op donderdag 22 december 2022 10:26 schreef Evenstar het volgende:
Goedemorgen!
Lekker bedrag van AH![]()
Net een donatie namens mijn dochter gedaan, want die wilde graag ook iets doen voor andere kinderen en heeft een deel van haar zakgeld afgestaan(Cotton Eye Joe aangevraagd
)
Het boeit mij werkelijk niks wat de jingles zijn. Ik vind de oude vertrouwde jingles wel gezellig en het brengt meteen een bepaald soort sfeer, maar stoor mij er verder niet aan als het anders is.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het ook jammer dat Sophie een nieuwe kerstjingle heeft, Rob de jingle van de afgelopen 3 jaar en Barend een of andere hippe Bizzeyachtige productie heeft als zijn jingle?
Ik krijg bij die jingle van Barend totaal geen GH-gevoel en dat is jammer wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het boeit mij werkelijk niks wat de jingles zijn. Ik vind de oude vertrouwde jingles wel gezellig en het brengt meteen een bepaald soort sfeer, maar stoor mij er verder niet aan als het anders is.
Ik zou serieus niet weten hoe het klinktquote:Op donderdag 22 december 2022 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg bij die jingle van Barend totaal geen GH-gevoel en dat is jammer wat mij betreft.
Wanneer begint de feestavond trouwens?quote:Op donderdag 22 december 2022 10:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ah wat lief![]()
En die kan mooi bij de feestavond vanavond![]()
Dat zegt ook wel genoeg.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten hoe het klinktIk zal straks eens opletten.
Rob draait om 10 uur dus denk dan.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wanneer begint de feestavond trouwens?
Ja denk ik ook, nog niks over bekend verderquote:Op donderdag 22 december 2022 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Rob draait om 10 uur dus denk dan.
Als ie als zn typetje gaat kan het ook eerder, dan hoeft ie niet zelf te draaienquote:Op donderdag 22 december 2022 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Rob draait om 10 uur dus denk dan.
Nee, dat is Blank Spacequote:
Oh ik ga me schamenquote:
Vet dat dit soort dingen ook gewoon gedraaid wordenquote:
Ja heb idee dat ze wel iets losser zijn laatste twee dagen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vet dat dit soort dingen ook gewoon gedraaid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |