Dat imago dat hij opbouwde met De Slimste Mens begint wel weer snel af te brokkelen jaquote:Op woensdag 21 december 2022 22:15 schreef Emptystreet het volgende:
Snollebollekes
Die man "zingt" zijn eigen liedjes niet eens in
Nee dat vind ik nog steeds bizarquote:Op woensdag 21 december 2022 22:15 schreef Emptystreet het volgende:
Snollebollekes
Die man "zingt" zijn eigen liedjes niet eens in
Is Rob dat?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die kruipt meteen in zijn Lamme Frans alterego
De legende vertelt dat die 2 nog nooit tegelijkertijd in dezelfde ruimte zijn gezienquote:
Het bizarre vind ik dat er zoveel mensen te porren zijn voor een melodie met 3 noten, een kickdrum en een brabo die "NAAR LINKS, NAAR RECHTS" schreeuwt en er dan 100 duizenden mensen die dat gewoon doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee dat vind ik nog steeds bizar
Lijkt Eddy Wally welquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Barend is wel de man van de superlatieve kretologieën he: Super, geweldig, fantastisch
Ja, goed puntquote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het bizarre vind ik dat er zoveel mensen te porren zijn voor een melodie met 3 noten, een kickdrum en een brabo die "NAAR LINKS, NAAR RECHTS" schreeuwt en er dan 100 duizenden mensen die dat gewoon doen.
De Spotify "Release Radar" of die Friday toestand inderdaad, kom je er achter dat er 90% gewoon meuk geluisterd word.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dus echt vreselijk, van die generieke volledig geautotunede melodieloze meuk. Spotify staat er elke vrijdag voor de helft vol mee in die NL-playlist
en de potverdikkie ..quote:Op woensdag 21 december 2022 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Barend is wel de man van de superlatieve kretologieën he: Super, geweldig, fantastisch
Altijd al bijzonder gevonden waarom dit niet in 1 lijn met Wham of Mariah stond. Hevig ondergewaardeerd, misschien omdat er arrenslee-belletjes ontbreken?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Geweldig ondergewaardeerd nummer. Al is A Winters Tale ook wel geschikt
Er zitten wel degelijk wat belletjes in her en der. Maar denk dat dit nummer niet dansbaar genoeg isquote:Op woensdag 21 december 2022 22:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
Altijd al bijzonder gevonden waarom dit niet in 1 lijn met Wham of Mariah stond. Hevig ondergewaardeerd, misschien omdat er arrenslee-belletjes ontbreken?
Net te traag ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:26 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Er zitten wel degelijk wat belletjes in her en der. Maar denk dat dit nummer niet dansbaar genoeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |