SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 21 december 2022 19:51 schreef Fogel het volgende:
Snøllebøllekes - fra venstre til høyre?
quote:Op woensdag 21 december 2022 19:51 schreef Fogel het volgende:
Snøllebøllekes - fra venstre til høyre
Het wordt nog veel erger....quote:Op woensdag 21 december 2022 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Tsja, nu moet ik extra hard huilen als ik goldband voorbij hoor komen
En dan moet 10cc nog langskomen in deze uitzending...quote:Op woensdag 21 december 2022 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wax, Godley & Creme, 10cc, allemaal met elkaar verweven en fijne muziek.
Ja, deze vind ik erg dat hij er uit isquote:Op woensdag 21 december 2022 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Altijd in de Top 2000, tot dit jaar:Santa Esmeralda feat. Leroy Gomez - Don't Let Me Be Misunderstood
Ja, is wel zondequote:Op woensdag 21 december 2022 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, deze vind ik erg dat hij er uit is
Van Nina Simone?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ook een bijzonder fijn nummer. Nog op vinyl gehad ooit. Nu best spijtig dat alles in 1x ooit verkocht is.
Zeker. De zoon van Kid Creole is tegenwoordig als artiest actief, onder de naam Youngr.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat ook best vrolijke en geinige muziek was: Kid Creole and the Coconuts. Stamt uit dezelfde periode.
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:10 schreef just me het volgende:
Oh trouwens heel grappig, ik vanmorgen mijn beide broers op de koffie en vraag me niet hoe maar op een gegeven moment zaten ze de tekst van Turn Turn Turn te ontrafelen
Valt daar veel aan te ontrafelen dan?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:10 schreef just me het volgende:
Oh trouwens heel grappig, ik vanmorgen mijn beide broers op de koffie en vraag me niet hoe maar op een gegeven moment zaten ze de tekst van Turn Turn Turn te ontrafelen
Nou waarom terecht. Mag aan mijn leeftijd liggen, maar ik vind het gros van wat er de laatste, pak 'm beet, 10 jaar uitgebracht werd, prima aan te duiden met een drie letterwoord.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
Er zijn toch wel veel iconische jaren '80-nummers uit de lijst verdwenen over de jaren. Waarschijnlijk wel terecht, maar toch. ABC staat er bijvoorbeeld niet meer in. En You spin me 'round ook niet. Ik heb er eentje als verzoekje ingediend van ook zo'n jaren '80-icoon voor mij.
Deels uit de Bijbel afkomstig.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:10 schreef just me het volgende:
Ah dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. De zoon van Kid Creole is tegenwoordig als artiest actief, onder de naam Youngr.
ze hadden het erover dat de tekst op verschillende manieren gebruikt kon worden, als in toespraak op 'n uitvaart en dat soort dingen, ja gezellig hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt daar veel aan te ontrafelen dan?
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden het erover dat de tekst op verschillende manieren gebruikt kon worden, als in toespraak op 'n uitvaart en dat soort dingen, ja gezellig hoor
Wat mij betreft niet terecht, maar als jongere generaties het niet meer oppikken, dan houdt het gewoon op. Vanochtend luisterde ik naar de radio en toen draaide een DJ als verzoekje 'Rock me Amadeus' van Falco. En ze had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou waarom terecht. Mag aan mijn leeftijd liggen, maar ik vind het gros van wat er de laatste, pak 'm beet, 10 jaar uitgebracht werd, prima aan te duiden met een drie letterwoord.
Was het verder wel gezellig?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden het erover dat de tekst op verschillende manieren gebruikt kon worden, als in toespraak op 'n uitvaart en dat soort dingen, ja gezellig hoor
Het was super gezellig!! Echt fijn dat het weer opgepakt isquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het verder wel gezellig?
Dat lijkt me heel erg ongezond. Moet je daarmee niet naar een dokter?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister mee, maar heel passief. Temp is nu 32,6 Dat ik het koud had snap ik nu dus ook wat meer. Ik blijf het nu dus even meten, maar bah.
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu toch maar slapen.
Fijne avond nog allen
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet terecht, maar als jongere generaties het niet meer oppikken, dan houdt het gewoon op. Vanochtend luisterde ik naar de radio en toen draaide een DJ als verzoekje 'Rock me Amadeus' van Falco. En ze had er nog nooit van gehoord![]()
Toen voelde ik me echt oud hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allen
Welterusten!quote:Op woensdag 21 december 2022 20:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allen
Bedankt voor het luisteren, welterustenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allen
Welterusten aRd.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allen
We hebben een enorme voorsprong. We kunnen al het moois van toen én nu horenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet terecht, maar als jongere generaties het niet meer oppikken, dan houdt het gewoon op. Vanochtend luisterde ik naar de radio en toen draaide een DJ als verzoekje 'Rock me Amadeus' van Falco. En ze had er nog nooit van gehoord![]()
Toen voelde ik me echt oud hoor.
Onder de 32 is onderkoeling maar wel op randje nu dus, dus ik volg het. geen corona temp, maar ook niet goed.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg ongezond. Moet je daarmee niet naar een dokter?
Nee klopt hoor, want A-ha.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Deze heeft gek genoeg ook nog nooit in de Top 2000 gestaanA-ha - The Living Daylights
Ik weet niet of je van de muziek warm wordt. Je temperatuur is wel erg laag.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister mee, maar heel passief. Temp is nu 32,6 Dat ik het koud had snap ik nu dus ook wat meer. Ik blijf het nu dus even meten, maar bah.
Zangeres Zonder Naam - Ach vaderlief?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:22 schreef DJ11 het volgende:
De generatie van mijn ouders kijkt weer heel anders tegen muziek aan dan de mijne/onze, Livelink. Het toeval wil ik dat ik nog een erg toepasselijk liedje heb klaarstaan.
Oh, ja. Dat was altijd jouw rookmoment.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee klopt hoor, want A-ha.
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zangeres Zonder Naam - Ach vaderlief?
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat was altijd jouw rookmoment.
Bijna, maar nét niet:quote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Please Daddy, Buy Me A Girl…quote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Aardappels….quote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat was altijd jouw rookmoment.
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De instrumenten van de nu spelende band ook
Zal volgende keer meedoen.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp toch echt niet waarom we deze niet met Fok! in de top2000 hebben gekregen. Ken toch veel mensen die hem standaard op hun stemlijst hebben staan, maar helaas.
Wat doe jij nu om warmer te worden, eigenlijk?quote:
Dankzij FOK! is het in mijn Top 250 hoog binnengekomenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:28 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp toch echt niet waarom we deze niet met Fok! in de top2000 hebben gekregen. Ken toch veel mensen die hem standaard op hun stemlijst hebben staan, maar helaas.
Die staan op de trein te wachtenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Hierna krijgen we Flash & The Pan. Eigenlijk zou ik Hey St. Peter moeten draaien, maar het nu volgende nummer is ook niet verkeerd. En het deed me ergens aan denken - dus heb ik dat andere liedje er maar aan vast geplakt...
Klopt. Door deze opmerking - in combinatie met het volgende nummer - bedenk ik me ineens iets bizars....quote:Op woensdag 21 december 2022 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staan op de trein te wachten
t-shirt, longsleeve en sweater aan. en verwarming aan, oh dat mag niet nu maar boohooquote:Op woensdag 21 december 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat doe jij nu om warmer te worden, eigenlijk?
De familie Finn?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Hierna weer een verzoekje van LivelinkEn voor DDM en Symph (en misschien ook nog wel wat andere luisteraars) gaan we daarna even naar de andere kant van de wereld.
Hoezo mag dat niet? Als het moet, dan moet het. Thee drinken helpt ook. En onder een deken.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
t-shirt, longsleeve en sweater aan. en verwarming aan, oh dat mag niet nu maar boohoo
Heerlijk nummer ditquote:Op woensdag 21 december 2022 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Voor het laatst in de lijst in 2014:Feargal Sharkey - A Good Heart
Verzoekje van Livelink
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Voor het laatst in de lijst in 2014:Feargal Sharkey - A Good Heart
Verzoekje van Livelink
Iets met energiecrisis.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet? Als het moet, dan moet het. Thee drinken helpt ook. En onder een deken.
Jeetje Raf doe ff normaal, je hebt 190,00 gekregen dus hoppa aan die verwarming en warm worden.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets met energiecrisis.
En ik heb hem eigenlijk nooit aan. 1-2 dagen per jaar is veel maar nu dus wel.
Misschien moet je eens kijken naar een elektrische deken. Kost niet zo veel stroom, maar geeft toch veel warmte. Zo'n ding kun je ook op je bank leggenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets met energiecrisis.
En ik heb hem eigenlijk nooit aan. 1-2 dagen per jaar is veel maar nu dus wel.
Nu 33,3quote:Op woensdag 21 december 2022 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje Raf doe ff normaal, je hebt 190,00 gekregen dus hoppa aan die verwarming en warm worden.
Doe ik nu ook, maar normaal nooit nodig.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje Raf doe ff normaal, je hebt 190,00 gekregen dus hoppa aan die verwarming en warm worden.
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan ik nog A-ha aanvragen, want wil even roken.
Je hebt het gejinxtquote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Op 10 december nog gedraaid, maar nu dus weer. Altijd in de Top 2000, tot dit jaar.![]()
Electric Light Orchestra - Can't Get It Out Of My Head
De laatste paar nummers zijn echt een aderlatingquote:Op woensdag 21 december 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Op 10 december nog gedraaid, maar nu dus weer. Altijd in de Top 2000, tot dit jaar.![]()
Electric Light Orchestra - Can't Get It Out Of My Head
Al maak je een Top 10.000, dan nog zal je altijd pro- en anti reacties hebben.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zijn zóveel fraaie nummers dat die lijst zo vol is.
Grotendeels mee eens. Maar het is een leuke aanleiding om mooie muziek uit de kast te trekkenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al maak je een Top 10.000, dan nog zal je altijd pro- en anti reacties hebben.
De Top 2000 is wat het is, al dan niet gemanipuleerd, het interesseert me niet.
Is het een song die ik niks vind, dan luister ik niet en andersom.
Af en toe hier eenof
posten dan en het is zo weer 2023…
Ik doe dat altijd al…quote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens. Maar het is een leuke aanleiding om mooie muziek uit de kast te trekken
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:56 schreef Fogel het volgende:
Totaal onnuttige info, maar de kerstboomverlichting danst mee op de show
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:56 schreef Fogel het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens, maar heb het over een persoonlijke top en als mensen daar nummers niet uit trekken, sja jammer dan. Ben best benieuwd tot hoe ver zo'n lijst zou komen.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al maak je een Top 10.000, dan nog zal je altijd pro- en anti reacties hebben.
De Top 2000 is wat het is, al dan niet gemanipuleerd, het interesseert me niet.
Is het een song die ik niks vind, dan luister ik niet en andersom.
Af en toe hier eenof
posten dan en het is zo weer 2023…
De vraag is alleen voor hoe lang...quote:Op woensdag 21 december 2022 20:56 schreef Fogel het volgende:
Tot het einde van de show. En dan verder op mijn eigen muziek of een evt volgende showquote:Op woensdag 21 december 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De vraag is alleen voor hoe lang...
L2b to basequote:Op woensdag 21 december 2022 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal Ace ff bellen dat het sinds 2008 is.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft hij eindelijk rustquote:Op woensdag 21 december 2022 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dat nou voor Kiss make-up. Die doen ook weer een 'laatste' optreden, las ik.quote:
Ze zijn begonnen aan de cyclus van nog eentje toequote:Op woensdag 21 december 2022 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor Kiss make-up. Die doen ook weer een 'laatste' optreden, las ik.
Dit is 1 van de startende leden, Ace Frehley, vanaf de jaren '70 dé gitarist van KISS…quote:Op woensdag 21 december 2022 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor Kiss make-up. Die doen ook weer een 'laatste' optreden, las ik.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen aan de cyclus van nog eentje toe
Ooh, daar had ik geen idee van.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is 1 van de startende leden, Ace Frehley, van de jaren '70 dé gitarist van KISS…
Dankquote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Geheel tegen mijn eigen voorkeur in, draai ik vandaag de originele versie van het nummer.Heaven 17 - Temptation
Sinds 2001 zijn ze al bezig met hun afscheid toernee's.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn begonnen aan de cyclus van nog eentje toe
Zonde is dat…quote:Op woensdag 21 december 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 2001 zijn ze al bezig met hun afscheid toernee's.
Geen grap, niet meer om aan te horen ook…
Nee, Ziggo Dome en Ahoy nog steeds.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zaaltje met 10 man erin zeker?
Kijk net naar de ticketprijzen..quote:Op woensdag 21 december 2022 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Ziggo Dome en Ahoy nog steeds.
Niet helemaal vol, maar toch…
Ik kan je melden dat deze de generatie-toets niet heeft doorstaan. Mijn zoon vond het helemaal niksquote:Op woensdag 21 december 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Geheel tegen mijn eigen voorkeur in, draai ik vandaag de originele versie van het nummer.Heaven 17 - Temptation
Remix voorschotelenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat deze de generatie-toets niet heeft doorstaan. Mijn zoon vond het helemaal niks
Zeker een leuk plan. Hoewel ik denk dat MadMaster en Symph daar nog meer in thuis zijn dan ik ben.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Tijd voor een goeie ouderwetse Nederpopshow
Ik heb er al een paar gedaan, maar alles is mogelijk…quote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker een leuk plan. Hoewel ik denk dat MadMaster en Symph daar nog meer in thuis zijn dan ik ben.
Heb jij je DJ apparatuur al werkend in jullie nieuwe huis, Symph? Ik gok van niet.quote:
Inclusief de zuchten en dodelijk vermoeiende echo's.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Kadanz kan zo weer de hitlijsten in. Helemaal de sound van nu.
Ik ga er in de vakantie voor zittenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb jij je DJ apparatuur al werkend in jullie nieuwe huis, Symph? Ik gok van niet.
We zien je toch wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn gedrag in muziek
Doe maar alsof je er niet bent.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga er in de vakantie voor zitten
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Welgeteld één keer in de Top 2000, namelijk in de eerste editieMaar leuk liedje, toch?
Kid Creole and The Coconuts - Annie, I'm Not Your Daddy
Er gebeurt muzikaal wel veel meer, dat is zeker. Ik vind Goldband nog wel aardig. Niet heel bijzonder, maar het kan veel slechter, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inclusief de zuchten en dodelijk vermoeiende echo's.
Maar dan 100 keer liever Kadanz dan dat gehijg van tegenwoordig…
Ja jézus!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de voorjaarsvakantie bedoelt. Kerstvakantie zit al aardig vol, maar wie weet
Ik zal mij niet verder uitspreken over dit onderwerp, maar sommige plaatjes zijn alleszeggend…quote:Op woensdag 21 december 2022 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er gebeurt muzikaal wel veel meer, dat is zeker. Ik vind Goldband nog wel aardig. Niet heel bijzonder, maar het kan veel slechter, zullen we maar zeggen.
Ik heb een vermoeden. Je moet wel het ware geloof hebben.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Hierna het nummer waar echt al een eeuwigheid mee bezig ben om het eindelijk eens te krijgen waar het hoort; in de Top 2000. En steeds lukt het niet. Die dag moet toch een keer komen?
Dit was een mooie afsluiter voor me. Dank voor de fijne muziek, DJ11.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Welgeteld één keer in de Top 2000, namelijk in de eerste editieMaar leuk liedje, toch?
Kid Creole and The Coconuts - Annie, I'm Not Your Daddy
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mij niet verder uitspreken over dit onderwerp, maar sommige plaatjes zijn alleszeggend…
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mij niet verder uitspreken over dit onderwerp, maar sommige plaatjes zijn alleszeggend…
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit was een mooie afsluiter voor me. Dank voor de fijne muziek, DJ11.
Ik ga nu dan ook mijn bed opzoeken. Welterusten voor straks allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Welterusten Melting.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar er komen hierna nog twee nummers hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Heb niet alles gehoord, maar dank 11!
Graag gedaan, maar er volgen nog twee nummers. De volgende vind je sowieso geweldig. Steek ik m'n handen voor in het vuurquote:
Ow, ik dacht dat je even hiervoor al de laatste paar songs had aangekomdigd.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar er komen hierna nog twee nummers hoor
Nee, die zijn al geweest en ik probeer ze niet al te vaak te draaienquote:
Had mijn oortjes al uitgedaan en hoor nu Procol Harum…quote:Op woensdag 21 december 2022 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar er volgen nog twee nummers. De volgende vind je sowieso geweldig. Steek ik m'n handen voor in het vuur
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Na 2015 niet meer in de Top 2000. SCHANDEProcol Harum - A Salty Dog
Dat heb ik half gemist…quote:Op woensdag 21 december 2022 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik tijdens de laatste keer draaien nog.
Kerst begint voor mij morgen en duurt tot en met dinsdag.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Zaterdag nog een staartje, tussen pakweg 18:30 en 21:00 uur. Heb nog wat leuke liedjes doorgeschoven
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kerst begint voor mij morgen en duurt tot en met dinsdag.
Ik zal dus niet veel aanwezig zijn hier…
Ben je net op tijd terug voor m'n jaarlijstquote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne dagen, Mad!quote:Op woensdag 21 december 2022 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, er begint iets terug te komen in mijn geheugen, ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee 'uien kijken' staat voor roken.
Ja, snel bellen Raf.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:38 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Ik gaat zo maar even doktertje bellen. thermometer gaf net 31,8 graden aan dat is toch wel echt even ernstig iets te laag. verwarming maar weer echt vol open. Nog even volhouden tot 8 uur moet wel lukken want wil in dit geval wel heel graag mijn eigen huisarts spreken. nu al weer 32.2 dus wel beter. Maar nog veel te laag.
Die collega is een lul en dat bedrijf een zak hooi, jij bent juist heel lief.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:51 schreef livelink het volgende:
Ik had maandag dus mijn beoordelingsgesprek. Verwijt gekregen dat ik niet sociaal genoeg ben. Niet dat ik die niet zag aankomen, maar toch...
Ik vind persoonlijk het feit dat ik er altijd ben, nu bijv. al 5 weken alleen zit en dus werkelijk niet eens een uurtje vrij kan nemen in de aanloop naar de Kerst, mijn collega de kans geef om naar sociale uitjes te gaan enz. ook een vorm van sociaal gedrag. Maar kennelijk is dat niet de norm voor leuk en sociaal zijn.
Wat een k*twerkgever. Als er iemand plichtsgetrouw is dan ben jij het volgens mij wel. Dat is wat telt, wel of niet sociaal zijn bepaal je zelf wel. Daar gaat een werkgever niet over.quote:Op donderdag 22 december 2022 06:51 schreef livelink het volgende:
Ik had maandag dus mijn beoordelingsgesprek. Verwijt gekregen dat ik niet sociaal genoeg ben. Niet dat ik die niet zag aankomen, maar toch...
Ik vind persoonlijk het feit dat ik er altijd ben, nu bijv. al 5 weken alleen zit en dus werkelijk niet eens een uurtje vrij kan nemen in de aanloop naar de Kerst, mijn collega de kans geef om naar sociale uitjes te gaan enz. ook een vorm van sociaal gedrag. Maar kennelijk is dat niet de norm voor leuk en sociaal zijn.
Andere mensen bepalen niet hoe jij leeft of in dit geval, volgens hen dient te leven... dan geef je ze echt te veel macht. Ze zijn ziende blind... neem dat maar van mij aanquote:Op donderdag 22 december 2022 07:07 schreef livelink het volgende:
Dank! Ik stamelde nog net dat ik buiten mijn werk nog best wel gevoel voor humor had volgens mij
Een of andere wijze Amsterdammer zei al meer dan eens kijk eens naar een andere baan.quote:Op donderdag 22 december 2022 07:05 schreef livelink het volgende:
Ja, nou ja. Ik had niet echt zin om er verder op in te gaan. Het gesprek duurde precies 15 minuten en was mijn lunchpauze, want ik kon alleen toen weg bij de telefoon
quote:Op donderdag 22 december 2022 06:51 schreef livelink het volgende:
wat ik hier op wil zeggen past niet in een haikuquote:Op donderdag 22 december 2022 07:05 schreef livelink het volgende:
Ja, nou ja. Ik had niet echt zin om er verder op in te gaan. Het gesprek duurde precies 15 minuten en was mijn lunchpauze, want ik kon alleen toen weg bij de telefoon
Heb je de dokter al gebeld?quote:Op donderdag 22 december 2022 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
Haiku, ongemakkelijk.
Iets met woorden en getallen, maar nooit echt helder.
Zoveel woorden, zoveel zinnen.
Het bleef nooit hangen.
zeven en elf zullen er vast in zitten.
Ik gaf het op omdat "idk".
Ja zo dus uur naar mandje en dan kijken hoe en wat.quote:
Wegwezen daar. Zo snel mogelijk!quote:Op donderdag 22 december 2022 07:05 schreef livelink het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 22 december 2022 16:02 schreef just me het volgende:
trots op mezelf
![]()
in plaats van door de regen te moeten en moeilijk doen met een parkeerplek zoeken in de buurt van de bloemist laat ik mijn kerststuk (tafelbreed) morgen thuisbezorgen
Mijn vader bestelde zo'n kerststuk altijd voor mijn moeder, later deed ik dat voor mijn moeder en nu bestel ik het voor mezelf![]()
Goede traditie.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:02 schreef just me het volgende:
trots op mezelf
![]()
in plaats van door de regen te moeten en moeilijk doen met een parkeerplek zoeken in de buurt van de bloemist laat ik mijn kerststuk (tafelbreed) morgen thuisbezorgen
Mijn vader bestelde zo'n kerststuk altijd voor mijn moeder, later deed ik dat voor mijn moeder en nu bestel ik het voor mezelf![]()
quote:
Oh ja..... je moet je kinderen echt beter opvoeden, just me. Dit kan gewoon niet door de beugel!quote:Op donderdag 22 december 2022 18:06 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nou uh... dan hadden de kinderen het voor mij moeten regelen
Ja, had ik moeten doen maar daar is het nu te laat voorquote:Op donderdag 22 december 2022 18:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja..... je moet je kinderen echt beter opvoeden, just me. Dit kan gewoon niet door de beugel!
Zekers.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tafelbreed nog wel.![]()
Geen kerststuk voor moeders!? Wat zullen we nou beleven zeg!
![]()
@:Melting, ga jij draaien van 7 tot 9?
Hoeveel paardenkoppen zoekt u nog?quote:Op donderdag 22 december 2022 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb er even over nagedacht en vind dat just me er goed aan zou doen om één van de kabouters op Marktplaats te zetten.
Ja, ik heb er een aantekening bij laten zetten bij HR. Dat ik de opmerking wel snap, maar dat het voorbijgaat aan de verplichting om van 09.00 - 17.00 bereikbaar te zijn en dat het er op neer komt dat ik van alles moet regelen om aan iets sociaals mee te doen. En dat ik achter de bereikbaarheid sta, maar dat ik vind dat ik dan het recht heb om ervoor te kiezen om me niet in 1000 bochten te moeten wringen om zowel bereikbaar te zijn als leuk mee te doen. Iets in die trant (net iets anders verwoord en met een duidelijk voorbeeld er bij).quote:Op donderdag 22 december 2022 08:34 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Oh jeetje @:livelink, via de telefoon wat ontzettend niet netjes, heb je nog gevraagd of je een weergave van het gesprek op papier konden zetten? Heb je mooi iets om mee te slaan. Als je nog puf hebt, aankaarten en het er niet mee eens zijn![]()
Ik kan me nog herinneren dat we op school iemand hadden die het niet met het gesprek eens was en die heeft eronder geschreven niet met de inhoud eens te zijn en daarom alleen te willen tekenen voor gezien.
quote:Op donderdag 22 december 2022 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een aantekening bij laten zetten bij HR. Dat ik de opmerking wel snap, maar dat het voorbijgaat aan de verplichting om van 09.00 - 17.00 bereikbaar te zijn en dat het er op neer komt dat ik van alles moet regelen om aan iets sociaals mee te doen. En dat ik achter de bereikbaarheid sta, maar dat ik vind dat ik dan het recht heb om ervoor te kiezen om me niet in 1000 bochten te moeten wringen om zowel bereikbaar te zijn als leuk mee te doen. Iets in die trant (net iets anders verwoord en met een duidelijk voorbeeld er bij).
Maar ja, dat is meer uit principe eigenlijk. Ik maak me er verder niet zo heel druk meer om. Het goede nieuws is dat mijn collega weer beter is en dat ik morgen vrij ben
Wat een ontzettend leuke traditie just me. En wat lief van je vader ook. Dat soort tradities moet je in ere houden en wie weet gaan je kinderen het bij henzelf invoeren ook.quote:Op donderdag 22 december 2022 16:02 schreef just me het volgende:
trots op mezelf
![]()
Dat is heel fijnquote:Op donderdag 22 december 2022 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een aantekening bij laten zetten bij HR. Dat ik de opmerking wel snap, maar dat het voorbijgaat aan de verplichting om van 09.00 - 17.00 bereikbaar te zijn en dat het er op neer komt dat ik van alles moet regelen om aan iets sociaals mee te doen. En dat ik achter de bereikbaarheid sta, maar dat ik vind dat ik dan het recht heb om ervoor te kiezen om me niet in 1000 bochten te moeten wringen om zowel bereikbaar te zijn als leuk mee te doen. Iets in die trant (net iets anders verwoord en met een duidelijk voorbeeld er bij).
Maar ja, dat is meer uit principe eigenlijk. Ik maak me er verder niet zo heel druk meer om. Het goede nieuws is dat mijn collega weer beter is en dat ik morgen vrij ben
Klopt.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iets met een trein @:livelink, of niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |