Voor de zekerheid lijkt het mij beter dat er toch nog maar wat meer Ruskies gelimineerd worden.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat zou een bijzondere positieve ontwikkeling voor de Europese vrede en veiligheid zijn me dunkt.
Blije en trotste gezichten om hem te ontvangenquote:
Dat is inderdaad hoe dan ook een pre.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor de zekerheid lijkt het mij beter dat er toch nog maar wat meer Ruskies gelimineerd worden.
En Markquote:Op woensdag 21 december 2022 20:09 schreef capricia het volgende:
Eens even afwachten of Zelensky op de terugweg nog Groot Brittanni, Frankrijk en Duitsland gaat bezoeken.
Dit heb je vanochtend ook gepost. Dertiende maand uit st. Petersburg ontvang je alleen als je iets tweemaal post?quote:
Ik denk dat het de zon is.....quote:Op woensdag 21 december 2022 20:29 schreef capricia het volgende:
Emoties hoor, zo te zien.
[ twitter ]
En op de fiets door Den Haag natuurlijk. Met een appeltje in hun hand.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En doorzakken in de pub!
Ff vet slippen en wheelies voor deur van de Sovjet ambassade.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:38 schreef capricia het volgende:
[..]
En op de fiets door Den Haag natuurlijk. Met een appeltje in hun hand.
Dat vroeg je niet, je vroeg of ik voorbeelden had.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat zou anno 2022 nog steeds zo zijn denk je?
Waar dan?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:36 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dit heb je vanochtend ook gepost. Dertiende maand uit st. Petersburg ontvang je alleen als je iets tweemaal post?
Geen steun aan Rusland dusquote:Op woensdag 21 december 2022 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, je vroeg of ik voorbeelden had.
2022 is dat nog steeds zo, maar niet meer in de vorm die je las in mijn bronvermelding. Nu zien we dat het gaat langs de randen van bijvoorbeeld migratie- en klimaatactivisme bijvoorbeeld.
Onder je andere gebruikersnaam rsd. My bad. Jullie lijken ook zo op elkaar, nooit kritisch op de nazistische Russen, slechts twijfel trachten te zaaien over westerse en Oekraense intenties. Zonder context en/of duiding een linkje dumpen en weer door ergens anders gaan schijten.quote:
Kijk, zo kan het ook. Gewoon een onafhankelijk onderzoek met als doel de waarheid boven water (haha) krijgen, ipv. de realiteit te buigen naar iets wat je beter bevalt. Bijzonder.... Onrussisch.quote:
Patriots toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:48 schreef quirina het volgende:
Hopelijk gaat Biden lange afstandswapens geven om die TyfusRussen weg te krijgen.
Geen chocoladebombe, maar een ander soort bombquote:Op woensdag 21 december 2022 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Patriots toch?
En ongetwijfeld nog wat andere kerstcadeaus.
Veeg dat schuim rond je mondhoeken eens weg.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:45 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Onder je andere gebruikersnaam rsd. My bad. Jullie lijken ook zo op elkaar, nooit kritisch op de nazistische Russen, slechts twijfel trachten te zaaien over westerse en Oekraense intenties. Zonder context en/of duiding een linkje dumpen en weer door ergens anders gaan schijten.
Dan krijg je die verwarring vanzelf.
Goed verhaal Ivan.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Veeg dat schuim rond je mondhoeken eens weg.
Ik vat dit gewoon op als excuses.
Hohohoquote:
Vooral in de vorm van het FvD tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, je vroeg of ik voorbeelden had.
2022 is dat nog steeds zo, maar niet meer in de vorm die je las in mijn bronvermelding. Nu zien we dat het gaat langs de randen van bijvoorbeeld migratie- en klimaatactivisme bijvoorbeeld.
Als een dergelijke oversimplificering jou helpt dan wel geruststelt moet je dat vooral gelovenquote:
Klein verschil in lichaamstaal.quote:
Hij staat nu ook niet naast een totaal idioot, dat scheelt.quote:
Vooral mooi dat je niet inziet hoezeer je jezelf en je soortgenoten volledig te kakken zet met deze triomfantelijke post.quote:
Die verdient er goed aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een redder in nood die musk
Ja, daar steken die schrale foto ops die de haatdwerg heeft als die voor de 1010239717346ste keer bij lukashenko langsgaat nogal schril bij af, hquote:Op woensdag 21 december 2022 21:24 schreef capricia het volgende:
Ik geniet zo van al die fotos. Prachtig dat eerbetoon met de Oekraense vlaggen die langs de weg naar het witte huis opgehangen zijn. En die emoties bij beiden.
En dan Biden die hem bijna als de verloren zoon onthaalt.
Wat een dag.
Ik zou toch verwachten dat er vele malen meer luchtafweer nodig is om een land ter grootte van Oekrane afdoende te kunnen beschermen.quote:
doet toch een beetje Tony Stark-achtig aan h, een techmiljardair die zijn hardware ergens in de lucht hangt waar vervolgens op wordt geschoten door een vijandig landquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)loping_tech_to_hunt/
Russian Arms Manufacturer Developing Tech to Hunt Starlink Dishes - The 'Borshchevik' promises to detect a Starlink dish within 5 to 60 meters of its actual location
Vind het vooral mooi dat de US ongeveer doet wat zij 80 jaar geleden voor ons deden. Een volk dat het heel moeilijk heeft ondersteunen en buitengewoon significant helpen. Ook al leidt dit noodzakelijkerwijs niet tot politiek gewin voor de democraten/Biden.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:24 schreef capricia het volgende:
Ik geniet zo van al die fotos. Prachtig dat eerbetoon met de Oekraense vlaggen die langs de weg naar het witte huis opgehangen zijn. En die emoties bij beiden.
En dan Biden die hem bijna als de verloren zoon onthaalt.
Wat een dag.
Ja, er is ook meer nodig, wat er nodig is, is: een knappe luchtmacht.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zou toch verwachten dat er vele malen meer luchtafweer nodig is om een land ter grootte van Oekrane afdoende te kunnen beschermen.
Eens. Tijd om de Europese defensie een heel stuk beter te integreren en eens aan onze verplichtingen voor de Navo te voldoen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het vooral mooi dat de US ongeveer doet wat zij 80 jaar geleden voor ons deden. Een volk dat het heel moeilijk heeft ondersteunen en buitengewoon significant helpen. Ook al leidt dit noodzakelijkerwijs niet tot politiek gewin voor de democraten/Biden.
Ik schaam mij voor het Europa van Scholtz, Merkel, Macron, Verhofstadt, etc etc. We hebben de Oekrainers veel beloofd, maar we geven te weinig, en te laat.
Die Oekranse piloten hadden al lang de hele zomer getraind moeten worden.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, er is ook meer nodig, wat er nodig is, is: een knappe luchtmacht.
Maar geen zorg, als al de PR momenten voorbij zijn, zegt Zelensky: zeg Joe, hoe zit het met die F16s waarvan ik hoor dat je er best wat over hebt?
Hoe moet dat als de wapens naar Oekrane gaan?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Tijd om de Europese defensie een heel stuk beter te integreren en eens aan onze verplichtingen voor de Navo te voldoen.
Die productielijnen hadden al roodgloeiend weer opgestart kunnen worden.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe moet dat als de wapens naar Oekrane gaan?
De toekomst voor Oekraiene wordt in het komende jaar bepaald (betaald) door wat Europeanen (maar zeker ook Duitsers) over hebben voor het behoud van deel/heel Oekraiene.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Tijd om de Europese defensie een heel stuk beter te integreren en eens aan onze verplichtingen voor de Navo te voldoen.
Dit heeft mij ook wel wakker gemaakt.
Maar de toekomst van Oekrane ligt hoe dan ook in Europa. Dat kan de VS ook niet veranderen.
Die we kennelijk nog steeds op moeten starten.quote:
De kruitfabriek in Muiden?quote:Op woensdag 21 december 2022 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Die we kennelijk nog steeds op moeten starten.
Kwam gisteren in een Reddit reply tegen dat er al een tijdje opvallend veel F-16s in Engeland vlieguren aan het maken zijn... en dat we nu 6 maanden verder zijn sinds de aankondiging dat Amerika 100 mljoen ging vrijmaken om Ukrainse piloten te trainen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, er is ook meer nodig, wat er nodig is, is: een knappe luchtmacht.
Maar geen zorg, als al de PR momenten voorbij zijn, zegt Zelensky: zeg Joe, hoe zit het met die F16s waarvan ik hoor dat je er best wat over hebt?
Ja, ik weet het. Maar de EU is wat groter h.quote:
Kun je alsjeblieft even concreet worden? Want je poneert een stelling dat "de productielijnen" moeten worden opgestart, maar je zegt niet welke. Moeten Dassault en Eurofighter gewoon toestellen gaan uitpoepen en maar zien of zed verkocht worden? Moet Rheinmetall/BAE de Challenger 3 gaan fastracken? Zeg het maar.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar de EU is wat groter h.
Persoonlijk zou ik graag willen dat we niet allemaal met verschillende systemen werken.
Das vreemd. UK heeft heel geen F-16.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kwam gisteren in een Reddit reply tegen dat er al een tijdje opvallend veel F-16s in Engeland vlieguren aan het maken zijn... en dat we nu 6 maanden verder zijn sinds de aankondiging dat Amerika 100 mljoen ging vrijmaken om Ukrainse piloten te trainen.
Waarom moet ik dat kiezen? Ik ben geen militair of defensie expert. Begrijp niet helemaal waarom je zo reageert.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft even concreet worden? Want je poneert een stelling dat "de productielijnen" moeten worden opgestart, maar je zegt niet welke. Moeten Dassault en Eurofighter gewoon toestellen gaan uitpoepen en maar zien of zed verkocht worden? Moet Rheinmetall/BAE de Challenger 3 gaan fastracken? Zeg het maar.
Amerika heeft er altijd wel wat staan in de UK.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Das vreemd. UK heeft heel geen F-16.
Moet van die lui met blauwe kleurtjes. Kan ik ook niks aan doen:quote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat kiezen? Ik ben geen militair of defensie expert. Begrijp niet helemaal waarom je zo reageert.
quote:Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp. Hou het feitelijk, speel niet op de man maar op de bal.
Denk dat er bedoeld wordt dat europa op moeten houden met vergaderen en andere vormen van dralen. En dat wat ze wel kan gewoon met overgave moet gaan doenquote:Op woensdag 21 december 2022 21:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kun je alsjeblieft even concreet worden? Want je poneert een stelling dat "de productielijnen" moeten worden opgestart, maar je zegt niet welke. Moeten Dassault en Eurofighter gewoon toestellen gaan uitpoepen en maar zien of zed verkocht worden? Moet Rheinmetall/BAE de Challenger 3 gaan fastracken? Zeg het maar.
Wat er niet is kan voorlopig ook nog lang niet opgestart worden, dat "vredesdividend" van na de koude oorlog blijkt achteraf knap waardeloos.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Die we kennelijk nog steeds op moeten starten.
quote:Op woensdag 21 december 2022 21:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vooral mooi dat je niet inziet hoezeer je jezelf en je soortgenoten volledig te kakken zet met deze triomfantelijke post.
...
Vind je nogal aanvallen overkomen. Is helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moet van die lui met blauwe kleurtjes. Kan ik ook niks aan doen:
[..]
Je zult toch ergens moeten beginnen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat er niet is kan voorlopig ook nog lang niet opgestart worden, dat "vredesdividend" van na de koude oorlog blijkt achteraf knap waardeloos.
Opleiding met de f16 worden gehouden in Phoenix Arizona.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Amerika heeft er altijd wel wat staan in de UK.
Was een klein grapjen.quote:Op woensdag 21 december 2022 21:54 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Amerika heeft er altijd wel wat staan in de UK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |