Veeg dat schuim rond je mondhoeken eens weg.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:45 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Onder je andere gebruikersnaam rsd. My bad. Jullie lijken ook zo op elkaar, nooit kritisch op de nazistische Russen, slechts twijfel trachten te zaaien over westerse en Oekraïense intenties. Zonder context en/of duiding een linkje dumpen en weer door ergens anders gaan schijten.
Dan krijg je die verwarring vanzelf.
Goed verhaal Ivan.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Veeg dat schuim rond je mondhoeken eens weg.
Ik vat dit gewoon op als excuses.
Hohohoquote:
Vooral in de vorm van het FvD tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet, je vroeg of ik voorbeelden had.
2022 is dat nog steeds zo, maar niet meer in de vorm die je las in mijn bronvermelding. Nu zien we dat het gaat langs de randen van bijvoorbeeld migratie- en klimaatactivisme bijvoorbeeld.
Als een dergelijke oversimplificering jou helpt dan wel geruststelt moet je dat vooral gelovenquote:
Klein verschil in lichaamstaal.quote:
Hij staat nu ook niet naast een totaal idioot, dat scheelt.quote:
Vooral mooi dat je niet inziet hoezeer je jezelf en je soortgenoten volledig te kakken zet met deze triomfantelijke post.quote:
Die verdient er goed aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een redder in nood die musk
Ja, daar steken die schrale foto ops die de haatdwerg heeft als die voor de 1010239717346ste keer bij lukashenko langsgaat nogal schril bij af, héquote:Op woensdag 21 december 2022 21:24 schreef capricia het volgende:
Ik geniet zo van al die fotos. Prachtig dat eerbetoon met de Oekraïense vlaggen die langs de weg naar het witte huis opgehangen zijn. En die emoties bij beiden.
En dan Biden die hem bijna als de verloren zoon onthaalt.
Wat een dag.
Ik zou toch verwachten dat er vele malen meer luchtafweer nodig is om een land ter grootte van Oekraïne afdoende te kunnen beschermen.quote:
doet toch een beetje Tony Stark-achtig aan hé, een techmiljardair die zijn hardware ergens in de lucht hangt waar vervolgens op wordt geschoten door een vijandig landquote:Op woensdag 21 december 2022 21:29 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)loping_tech_to_hunt/
Russian Arms Manufacturer Developing Tech to Hunt Starlink Dishes - The 'Borshchevik' promises to detect a Starlink dish within 5 to 60 meters of its actual location
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |